jezus wat langzaam downen via dat worthplaying.. 20 kb per sec. ofzo. En dat terwijl ie toch 120 ofzo kan halen.
Spoiler Dat met die gast pakken bij die vuurtoren is inmiddels gelukt, alleen hij schreeuwt helemaal niet, dat was wel jammer.
In de filmpjes die ik heb gezien doet hij dat wel. Hopelijk is dat in de complete game opgelost. Zal vast wel.
Ja inderdaad, ik verwachtte dus dat hij zou schreeuwen en vond het ook wel jammer dat dat niet gebeurde. Maar het was wel erg mooi om 'm naar beneden zien te kletteren.
Maar moet je zelf ook helemaal van beneden naar boven klimmen op die toren of hoe zit dat? Met een trap of een ladder ofzo?
@Mika: Bij mij schreeuwt hij wel (pc versie). Iets van WHHHHHHHHHHHAAAAAAAAA @ Berrie: In het midden van de toren zit een trap, meer verklap ik niet.
AH F*CK ! is ie net klaar krijg ik weer zo'n foutmelding: u heeft onvoldoende schijfruimte, verwijder iets en doe het opnieuw maargoed de download staat ook op de andere pc en daar is ie nu rond de 70% dus gelukkig lukt ie daar wel.
Pas maar op dat je HD daar ook al niet vol zit. Zo'n demotje neemt dan nog aardig wat ruimte in beslag.
Ja, klopt. ik heb hem al op de andere pc geinstalleerd en daar werkt ie goed alleen het rare is is dat ik half beeld heb dus kortom het beeld van het spel is dan te groot voor het scherm alhoewel het een grote LCD-scherm is maar het heeft vast wel weer iets met resolutie te maken.
Normaal zou hij gewoon voor elk scherm z'n grootte en breedte aan moeten passen hoor. Zal inderdaad wel zoiets zijn. Mischien ligt het aan de demo zelf en kan je het bij Settings even fixen ofzo.
ik heb het helemaal geinstaleerd en nu wil ik het spelen en dan staatt er zo <?int?SplinterCell3.general.directx shader 1.1 is required?> als ik SC3 wil openen
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat het met directx te maken heeft, misschien een nieuwere versie dowloaden ?
DirectX 9.0c is het nieuwste. Maar het kan ook zijn dat je grafische kaart niet ondersteund wordt en dan werkt het ook niet.