Chaos Theory Demo!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Masterfragger, 21 feb 2005.

1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk klaar met downloaden van de demo en em uitgespeeld in ong. een half uur. Hij loopt niet altijd even soepel (bij mij iig), maar het laat wel zien hoe lijp deze game gaat worden/is. Op de xbox loopt ie wel helemaal soepel en de controls zijn veel fijner vind ik, omdat ik de eerste 2 splinter cells ook op de xbox heb en dit dus ook gewend ben.

Op ign heb ik laatst gelezen in een beschrijving (van de eerste vijf levels) dat lighthouse de meest lineaire is, terwijl deze qua opzet toch al beter is dan vrijwel alle levels van voorgaande delen in mijn opinie. De vijanden uitschakelen ging fijn, hoewel ik niet kan mikken met die klotemuis bij een game als Splinter Cell. De graphics zijn overigens nog beter dan dat ik had verwacht.

2. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een half beeld, ik weet echt niet hoe dat komt en ik kan de settings niet vinden. :confused:

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Shit man, ik heb hem net gedownd en nu moet ik een nieuwe diretx downen. Alleen lukt dat ook al niet. Aaarg.

4. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh. :confused: jij had hem toch al ?

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het heeft een hele tijd geduurd voordat ik hem eindelijk van plan was om te spelen. Nu dus dit...

6. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dat is minder.

Deel Deze Pagina