Charisteas naar ajax

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MarcE, 22 dec 2004.

  1. MarcE

    MarcE Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist las ik op vi.nl dat "mijn" ajax, charisteas heeft aangetrokken.
    Nu weet ik niet of ik daar zo blij mee ben, hij is misschien lang, balvast en kopsterk, maar hij heeft naar mijn weten nog geen enkele ervaring met 433.(edit soz typfoutje)

    Wat zijn jullie meningen over deze speler??
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2004
  2. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    goeie speler maar babel krijgt van mij toch de voorkeur boven hem.
    en ajax heeft 4.8miljoen neergelegd voor hem en dat is toch wel erg veel voor een reservespeler van Werden Bremen
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Elke toevoeging aan ajax is momenteel verbeterend.
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ervaring met 443?? dat zijn welgeteld 11 spelers op het veld. gebruikt ajax geen keeper??
     
  5. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    goeie aankoop voor Ajax, Charisteas heeft zich toch al bewezen op het EK in Portugal en ik vind het een goeie spits, nu moet Ajax nog Sonck kwijt zien te geraken want Sonck was toch een slechte aankoop, bij Racing Genk was hij veel beter, khoop dat hij terug naar Belgiƫ gaat.
     
  6. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Goeie spits voor een goeie club :D
     
  7. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    hij past totaal niet in het systeem van ajax, bij griekenland was ie wel goed maar zij spelen vooral op de counter en ajax wil altijd het spel maken
     
  8. MarcE

    MarcE Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zelf van mening dat babel op dit moment goed presteert, maar ik vind dat je niet van zo'n jonge speler kan verwachten dat hij heel het seizoen zo speelt, daarom ben ik toch wel blij met de aankoop. Nu nog ff die 2 belgen verkopen _O_ (soetaers, sonck)
     
  9. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond em op het EK een eikel (weet niet waarom, is misschien zomaar een gevoel). Dus ik ben er niet blij mee. Ik vind em niet bij Ajax passen. Als hij zich het komende half jaar bewijst en zich fatsoenlijk gedraagt dan neem ik dit terug.
     
  10. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ach word toch nix.. maar goed we zullen afwachten. koeman is toch meer van de miskopen en bij mijn clubbie (vites) heeft ie nooit wat gepresteerd. Is alleen maar slechter geworden door de miljoenen uitgaven aan bijv. peeters. En machlas, soetaers anastasiou enz. hebben nooit echt wat gebracht. EN deze spelers heeft koeman uitgekozen niet de technische directeur.
     
  11. Endorim

    Endorim The Homertrix

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    1
    Als hij bij Werder niet goed genoeg was..vraag ik me af wat hij bij Ajax voor elkaar moet krijgen. Tis zoals Sultan_of_Swing ook zei, een verschil in speelstijl. Ik vond hem niet echt briljant tijdens het EK maar owkee hij maakte een aantal goede goals, maar elke speler heeft weleens een opleving, want merendeel van de Grieken (uitzonderingen zijn er) doen het niet zo goed meer als toen..Het was dus een moment. Maar we merken het wel, anders hebben we dezelfde effecten als bij Machlas.
     
  12. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat deze aankoop ajax weer terug brengt op de goede weg. Wat ik van hem heb gezien is niet slecht, dus redelijke aankoop. Kampioen mag ajax met charisteas echter niet worden, ze mogen wel ver komen in Europa ;)
     
  13. MarcE

    MarcE Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of die Charisteas gespeeld heeft in de Champions League met Werder?? Zo ja dan mag ie denk ik niet meer mee doen met ajax bij de uefa cup.
     
  14. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het geen goeie aankoop.babel speelt nu goed en is in vorm verder zie ik liever een spits die de actie maakt dat past veel beter bij het spel van ajax.Ze hadden veel beter een goede centrale verdedeger kunnen aantrekken.We zullen zien ik vrees trouwens wel weer een miskoop.En ik hoop niet dat ie babel naar de bank verdrijft.Ik hou me hart vast hoe dit gaat aflopen en of ie nou werkelijk zo goed gaat spelen
     
  15. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat zo dan???

    volgens mij is hij wel es ingevallen voor iemand en 2x op basis begonnen (laatste wedstrijd zekr!!)
    maar waarom mag dat niet dan??
     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb ook mijn twijfels, weet nog dat hij vorig seizoen redelijk goed begong bij werder en ik voor de grap zei dat het misschien wel iets voor ajax was...

    op het ek heeft hij laten zien dat hij een neusje voor belangrijke goals heeft.

    aan de andere kant vind ik ook dat je babel de kans moet geven, maar het seizoen duurt natuurlijk nog lang en babel kan altijd nog een terugslag krijgen.

    het is wel handig dat je nu, bijvoorbeeld in de uefa cup, eventueel 4-4-2 kan spelen.

    we zullen het moeten afwachten ;)
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    nou babel=goeie speler die ik graag zie spelen.Hij is nog jong hij maakt progressie en dat moet je behouden en hem zelfvertrouwen geven.Door hem op de bank te zetten doe je niet.

    edit gaizka helemaal mee eens.Maar ik hoop echt dat ze nog een cetrale verdedeger aantrekken van die grygera word ik nou niet alteid even blij.Daarbij maakt escude ook niet de meest slimme acties al speelt ie de laatste tijd wel beter.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2004
  18. MarcE

    MarcE Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het ook niet 100% cker of ie dan niet mag spelen, maar aan het begin van het jaar wilden/konden ze Berbatov ook niet halen omdat ie al gespeeld had in de CL en dus niet meer voor ajax in europa mocht spelen.

    En over de aankoop van een centrale verdediger |:- Waar heb jij gezeten, de laatste tijd, DE TJECH _O_ is eindelijk opgestaan
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    jij wil dus zeggen dat je grygera nou echt vind schitteren :confused:.Hij speelt beter maar hij maakt onder druk domme fouten.Ik zie liever een goede centrale verdediger die waar nodig heitinga of escude kan vervangen. *is geen fan van grygera*
     
  20. MarcE

    MarcE Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Meningen verschillen :cool: Maar ik vind eigenlijk dat het probleem weer beetje bij beetje was opgelost. Ik heb de wedstrijd tegen Groningen helemaal gezien, en ik heb eigenlijk best genoten van deze wedstrijd van het spel van ajax: ze gaven bijna nix weg, en hadden volop kansen. Over Charisteas nog ff, ik denk ook dat Babel nog veel van hem kan leren dus ik word eigenlijk steeds positiever.
     

Deel Deze Pagina