1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Destroy

    Destroy Guest

    eehm nee niet echt rovak met pal60 lijkt het sneller maar ik had eens getest met iemand met pal50 en we schoten alle 2 even snel dus het heeft gewoon met hacks te maken
     
  2. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee op Pal60 schiet je wel sneller, het maakt niet veel uit maar toch iets. Ik heb het ook een keer getest en je zag toch duidelijk dat ik sneller was dan Pal50. Het maakt niet veel uit maar als je alle twee tegelijker tijd begint met schieten wint de gene met Pal60 het toch echt van Pal50 :9
     
  3. Destroy

    Destroy Guest

    lul niet
     
  4. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    nee maar je hebt die cheat dat lijkt net of je 2 salvos tegelijk schiet met een battlerifle, ik hoorde dat het alleen in team preview voorkwam tot ik het 2 x in big team battle zag

    (en tegen 8 spelers vechten waarvan de een dan sneller schiet merk je echt)
     
  5. Destroy

    Destroy Guest

    ja ach dat zijn hacks die kom je overal tegen
     
  6. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar nu echt vaak bij halo 2.

    je hebt nu 3 soorten mensen die daar spelen

    12 jarige amerikanen
    oudere amerikanen
    cheaters
     
  7. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste van dat pal geloof ik niet, heeft niks met het spel zelf te maken, alleen met je beeld.... zolas je al zegt, het lijkt alsof je sneller schiet, maar tis niet zo.
     
  8. Destroy

    Destroy Guest

    eerder 2

    Cheaters ( 98 % amerikanen )

    europeanen
     
  9. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al eerder zei: als je big team battle speelt en je 8 tegenstanders hebt merk je het wel als er 1 sneller schiet
     
  10. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom werken superjumps dan wel onder Pal-60 en niet onder Pal 50?
     
  11. Rovak

    Rovak Guest

    Ja dat bedoel ik, met pal 60 gaat alles veel soepeler en als het echt niks uitmaakte waarom kun je dan met halo en burnout 3 niet tegen elkaar spelen als de ene pal 50 en de andere pal 60 heeft? dat heeft echt wel iets met de gameplay te maken. Met pal 60 op halo 2 schiet de battle rifle veel sneller, en sommige glitches werken alleen met pal 60 en andere weer niet.
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    yep, ik heb zelf maanden pal50 gespeeld totdat ik zag dat in al die filmpjes de mensen veel sneller schoten dan mij. Ik een beetje rondvragen, bleek het dat ik mijn xbox maar eens op pal60 zou moeten zetten. En inderdaad, het schiet een stuk sneller.
     
  13. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    vet hip man
     
  14. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik heb het vandaag ook verandert. En je merkt het zeker. Men scherm werd ook iets donkerder opeens. Mijn TV is eigenlijk ook 50 PAL, dus ik weet niet of het verstandig is. Maar ik merkte het wel, of je nu echt sneller schiet of dat het lijkt dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het een stuk soepeler loopt.
     
  15. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, als ik hem op pal60 heb staan zijn de kleuren ook iets anders het is allemaal wat donkerder enzo(kan ook aan mij tv liggen hoor)
     
  16. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist lelijker op PAL 60.. en de bewegingen lijken juist trager :confused:

    En de superjumps lukken om een vage reden niet meer, daarom speel ik gewoon op PAL 50. Misschien vind ik het beter omdat ik PAL 50 gewend ben. Ik heb echt niet kunnen merken dat je sneller schiet....
     
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol 1 ding...
    Oud nieuws... sorry |:-

    Trouwens die superjumps kunnen tog egt op pal 60
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  18. Destroy

    Destroy Guest

    LOL 1 ding het is niet waar je gaat het denken omdat iedereen het zegt maar als je goed vergelijkt is het niet zo
     
  19. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh daar komt die n00b hoor die altijd denkt dat ie het beter weet dan andere mensen :{ :+
     
  20. Destroy

    Destroy Guest

    }:] ik heb het al iets van 10 keer getest en jij hebt geen gevoel voor timing jah dan gaat de hele test al verkeerd natuurlijk 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina