1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Graveheart was goede moderator hoor _O_
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kunnen jullie toch een bullshit lullen :+ .
     
  3. Destroy

    Destroy Guest

    ja ach het is een gave
     
  4. PureMaximus

    PureMaximus Guest

  5. Destroy

    Destroy Guest

    hey dod
     
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben ben, wie ben jij :confused:
     
  7. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    een gave niet voor bullit en jensss hoor lol
    hahaha :D:D
     
  8. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    alles goed?
     
  9. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Uhm hoe bedoel je? Is dit een Belgish grapje?

    (sorry Masterspy maar het blijft grappig om jou te vergelijken met een belg :+ 8) :p :p 8) :+
     
  10. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    haha jenss, maar jah ik ben het wel gewend he
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja precies en dan is er zon stakker als svennies die der weer veelste serieus op in moet gaan, en zich namens zogenaamd heel Belgie beledigt voelt 8) |:- 8) |:-
     
  12. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat is zo iemand irritant. Je probeert gewoon iets te zeggen komt hij er weer tussen heen met zijn belgische gelul.

    Heb gister trouwens nog van hackers gewonnen :+ wij waren host en de verbinding was nogal laggy, dus die hacker zie je echt zo in de lucht springen, maar door de lag kwam hij gewoon niet de lucht in, te grappig om dat te zien. Aangezien ze dat potje daarvoor ons ook al hadden gehackt. Toen waren ze nog arrogant, die lompe amerikanen met de grote bek :mad:
     
  13. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
  14. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    elke keer als ik een dag heb gewerkt ga ik gewoon een avond/nacht halo 2 spelen, gister dee ik dat ook ik begon om 2 uur en eindigde rond kwart over 4 (ik slaap natuurlijk wel daarna lang uit) maar in die uren dat ik heb gespeeld heb ik geen een potje gespeeld zonder een cheater.

    zodra ik in het startscherm iemand boven 25 zag wist ik dat er een cheater in het spel zat
     
  15. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    maak je aub niet zo druk om team preview ga eerder zeiken als het slayer of skirmish of iets anders is
     
  16. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een onzin zeg, ik speel alleen maar met mensen boven level 25, zijn echt geen cheaters waar ik mee speel.
     
  17. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie het als er een nieuwe Playlist komt en ik weer bij level 1 moet beginnen:
    1 tot 7 kom je alleen maar n00bs tegen.
    7 tot 15 kom je veel verschillende soorten spelers tegen. Mensen die echt goed zijn of mazzelaars die vaak in games zaten waarin hun team won. Hier en daar een cheater.
    15 tot 25 en hoger. Nu kom je bij de betere spelers maar het stikt ook nog eens van de cheaters...
     
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm met het nieuwe rankingsysteem is alles opgeschoven, het gemmidelde ligt nu ongeveer bij 25 ( was dus voor de update ongeveer level 13 )
     
  19. Destroy

    Destroy Guest

    lvl zegt niks
     
  20. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    @masterspy - ok mag ik nu bitchen? want ik speelde alleen maar big team battle

    @xboy needs XBOX - ik zeg niet dat alle 25 up cheat maar er zijn wel weinig niet cheaters met 25 up en ik concludeer dat door de minstens 19 potjes te spelen die avond en 17 van die potjes zaten cheaters in


    gister was het iets minder met cheaters spelen maar toen speelde er ook minder 25 up
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina