1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja of er zijn gewoon ook teveel mensen die niet tegen hun verlies kunnen en daarom maar triest iemand voor cheater uitmaken. Halo 2 bevat nog veel fouten oa de shotgun betrouwbaarheid laat nog veel te wensen over, als je iemand niet in 1 schot vol op het lichaam dood krijgt kan het ook gewoon aan het spel liggen en dus niet gelijk aan een cheat te liggen. |:- Er zijn wel genoeg cheaters maar ik durf te wedden dat de helft van de "zogenaamde" cheaters gewoon goed zijn en zonder cheats ass whoopen.
     
  2. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ja doordat ze zoveel skills hebben kunnen ze over de hele map vliegen, iedereen kan het maar alleen diegene met skills doen het.......
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Cheaten is nu toch echt wel op zijn hoogtepunt, ben nog nooit zo vaak gecheat. Ga je ff team slayer doen, whoei cheaters. Ga je over naar double team, whoei cheaters, wil je ff kloten op preview, whoei cheaters.

    Het blijft maar doorgaan, Amerikanen verpesten het spel met hun kk lompe opmerkingen, fucked up verbindingen en hun cheats.
     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je kijkt naar hoe de levels nu zijn, denk ik dat het er zo uit ziet:
    level 1 tot en met 15 >>>> de niet goeie spelers
    level 16 tot en met 20 >>>> de minder goeie spelers
    level 21 tot en met 27 >>>> de niet slechte maar ook niet echt goeie spelers
    level 28 tot en met 32 >>>> de niet slechte maar best goeie spelers
    level 33 tot en met 35 >>>> de iets betere spelers
    level 36 tot en met 38 >>>> goeie spelers
    level 39 en hoger >>>> PrO's
    Als je kijkt naar het gemiddelde ligt dat zo tussen de 22 en de 32 in. Ik denk dat je de levels zo kan onderverdelen als er geen cheaters zouden zijn, maar ja halo 2 zonder cheats??? dat is haast niet meer voor te stellen en zeggen die levels toch niks meer, kijk naar Igor NL nog steeds niet gebanned en nog altijd level 37 in Double team, en hij gaat vrolijk door met zijn hacks.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  5. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde cheaters 25 up met alleen big team battle, dus 25 up in big team battle zijn meestal wel cheaters

    was ff vergeten dat je nu een overal level hebt

    ik speel ook veel minder halo 2 nu omdat het haast de enige spel op xboxlive is waar veel mensen cheaten
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ik ken genoeg mensen met een level hoger dan 25 in bgb, beetje bullshit wat je daar zegt man
     
  7. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, zolang ik nog steeds 1 op de 5 a 10 potjes een cheatactie merk vind ik het best....
     
  8. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, heb laatst met m'n clan gewonnen van gasten die rond de lvl 30 a 40 zaten. Komen wij met ons lvl 20 a 25 en we wonnen 2x achter elkaar....
     
  9. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:
    Het ziet er ongeveer zo uit:
    Level 1: Rape
    Level 2 en hoger: Matchmaking noobs :mad:
     
  10. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee sorry
     
  11. Destroy

    Destroy Guest

    igor is mijn held
     
  12. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ok cool en ik ken genoeg met een level hoger dan 25 in bgb die cheaten, dus automatisch is wat jij nu weer zegt ook weer bullshit. Het zijn meestal de Amerikanen van level 25 of hoger die cheaten, als jij 3 nederlanders kent met level 25 die niet cheaten denk je meteen als een schaap "hey niemand cheat met level 25" maar als jij van 1 tot half 5 in de ochtend speelt waar alle Amerikanen tevoorschijn komen kan je garanderen dat als jij een level 25 ziet dat een cheater is.

    komt ie met zn bullshit......mannetje, alleen omdat jij 3 25ers kent die niet cheaten maakt mijn stelling niet meteen bullshit
     
  13. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongen ga weg man, ik ben zelf ook 25 in BTB en misschien wel 20 mensen uit mijn friendslist, het zijn allemaal geen cheaters. Ik speel nog regelmatig BTB en van de 100 potjes dat ik BTB heb gespeeld ben ik 1 of 2 keer cheaters tegen gekomen dus, wat auwehoer je nou met iedereen die 25 of hoger is met BTB cheat :confused:
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom maak je er zo'n probleem van? Als je niet gecheat wil worden dan moet je ook niet op Containment spelen. Speel je op een andere map, dan zijn er geen cheaters. Simpel.
     
  15. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm..hoe vermijd je dat dan? Als ik BTB speel heb ik het niet voor het zeggen? Of quit je zodra je ziet dat het containment is? Dat betekent dan toch dat de rest van je team met een man minder doorspeelt, aangezien de boel al wordt ingeladen?
     
  16. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    luister naar je xbox, die maakt krakende geluiden. Wat dus betekent dat hij maps van de hardeschijf laadt. Als je het wil uitproberen moet je eens in custom game die maps laden en dan eerst een oude map, dan een nieuwe map. Als het goed is hoor je dan een verschil.
     
  17. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
  19. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic, wanneer kunnen wij het downloaden/kopen?
     
  20. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu!
    Ze zijn uit!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina