1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ja joh gekkie\
     
  2. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    mag ik hierom lachen??

    7 tot 15 de goede spelers......... je bedoelt 2 month trials he, want die gassies zijn egt N00b
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol 20 t/m 29 zijn allemaal 'n00bs' sorry als ik iemand hiermee beledig maar bijv. als ik dan in me 1tje join met team skirmish en samen met een level 15 15 en 16 tegen level 27,25,26 en 25 (in PLaylist) kom en met 2-0 win met 1 flag CTF op zanzibar...

    (Oke ik had 43 kills maarja :cool: :p *) O-) )

    Kan de game trouwens niet laten zien want Bungie ligt bij mij down :confused:
     
  4. Destroy

    Destroy Guest

    jenss is de man
     
  5. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Die cijfertjes zeggen dus geen drol,als je maar plezier hebt,ik verlies bijna altijd ( 5e,6e ofzo 8) ) maar ik vermaak me opperbest.
    En cheaters zijn zoiezo losers dus niet druk om maken en rustig de goede( lees de gezellige spelers)uitzoeken.
    Enjoy.
     
  6. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    oh daar komt die pietje patser weer hoor :+ en jens level 41 zijn toch ook noobs? Ik bedoel wij winnen ''makkelijk'' van level 41 :p

    @ El Rifle: Zo jij bent wel goed he in Rumble Pit, 52 gespeeld 0 gewonnen _O_ :+ :p :p Ik doe het je niet na hoor, ik bedoel in rumble pit is het een kwestie van geluk, maar dat je zo'n ongeluksvogel bent, dat kan ik me ook niet voorstellen en wat betreft die cheaters. Die kan je niet uitzoeken ofzo, je komt ze gewoon toevallig tegen
     
  7. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je 3 levels hoger bent ben je ineens wel goed volgens jou? Level 32 na 126 games, wow, das goed! :{ Mooie rumble pit stats ook! :9

    Maakt voor de rest niet uit, maar noem mensen geen noob als je zelf ook niet goed bent.
     
  8. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    jongen jij moet echt je smoel houden man. Ten eerste weet je niet eens wie Jens is en ten tweede heeft hij zijn rumble pit stats verneukt omdat hij dan weer tegen noobs kon spelen om zo wat te oefenen om een montage te maken, no scope en alles of stuckies. Dus loop niet zo dom te praten want hij bedoelt toch dat mensen die level 20 t/m 29 zijn dat dat mensen zijn die vaak spelen. Wat betreft die 126 games die hij heeft gespeeld. Heb je zijn laatste games bekeken? Allemaal tegen level 35 of hoger, dus loop Jens niet voor Noob uit te maken want DAT IS HIJ NIET!!!
     
  9. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eens rumble pit spelen op warlock, 3 van de 4 keer lopen er mensen 10x sneller als mogelijk is...
    Dat is pas cheaten en zwaar vervelend voor mijn stats...
    Maar ik stuur ze allemaal feedback, hehe...
     
  10. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik noem hem toch ook geen noob? En of ik hier wat post maak ik zelf wel uit muppet. Ik word trouwens moe van montages waar je alleen maar noobs ge-noscoped ziet worden, want daar zijn er al ongeveer 237646464 van. Als je dan toch tegen noobs wilt spelen kan je beter training doen.

    PS: stuckies? hahaha!!!!
     
  11. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    je snapt het niet he? Ik zei dat hij wil gaan oefenen op noobs om straks vette headshots te maken op echt goeie mensen. Stuckies? je weet wel die blauwe granaten die je op iemand kan plakken :p ik noem dat altijd een stuckie ;)
     
  12. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    *Zucht*

    Mooie no scopes en leuke stickies hangen voor het grootste deel af van geluk. Daar kan je niet op oefenen.
     
  13. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten 1e ik vind het gewoon triest als mensen gaan zeggen: Ow die gast is een n00b! Level 29? Wow dat is slecht! Hiermee verwijs ik o.a. naar bullit en jensss. Het is een game man! Get a life!

    Ten 2e iedereen kan no scopen en stucken. En al kijk je op halo-pro.com dan zie je al dat er genoeg filmpjes van zijn. Redelijk standaard dus.
     
  14. Destroy

    Destroy Guest

    dat zeggen alleen noobs.......hmmm ;)
     
  15. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zal niet eens vragen om hier harder om te lachen, ik doe gewoon maar :p

    Met Matchmaking heb je of mensen die harstikke goed zijn maar nog niet zo lang Halo 2 spelen of na de reset hebben gespeeld, vandaar het level.
    Ik kom heel veel mensen tegen in Matchmaking die gewoon mazzel hebben gehad dat ze bij goeie spelers in het team zaten en daarom mee liften op hun level maar er zelf niets van bakken.

    Een vriend van me voelde zich bijvoorbeeld ZOOOO goed tegenover mij toen heel ff een leveltje boven me zat met Team Slayer.
    Het geval was dat hij niks kan maar gewoon stukje bij beetje mee lifte met andere terwijl ik niet zoveel Team Slayer speel maar eerder Team Skirmisch, Team Preview of BTB.

    Er zijn zat mensen die op 15 zitten en hard kunne ownen, jammer dat ze vaak afhankelijk zijn van n00bs als ze in teams spelen. Neem II Xander II bijvoorbeeld. Een MLG pro die ik wel es op AIM spreek en zo nu en dan een potje mee speel. Hij speelt MatchMaking gewoon bijna niet meer omdat ie om niemand kan vertrouwen met wie hioj ingelogged wordt en z'n MLG mates denk er net zo over heb ik het idee ;) Ik denk er eigenlijk net zo over en probeer meer Custom games te spelen dan MM games omdat je het ene moment in een goed team verkeerd en het andere moment in een slechte + de cheaters die ik steeds vaker tegen kom! T is gewoon niet leuk meer met MM
    :mad:
     
  16. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0

    Rustig aan hè menneke,ik zei toch al dat ik er niks van bak,dus hoef je het mij niet zo in te wrijven anders "stickie" ik jou eventjes 8) .
    En als je nou probeert d.m.v friends list mensen uit te zoeken dan heb je natuurlijk minder kans op cheaters.
    Of je hebt geen "friends" ja dan heb je natuurlijk ook een probleem met of zonder "stickies", "headshots"en andere sjieke termen. _0/
     
  17. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    I 0wN j00 f00l!
     
  18. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het toch even niet...:p :9
     
  19. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    sticks en no scoops hangt merendeel af van geluk het enige waar je op kan oefenen is mikken meer niet
     
  20. DeXXa

    DeXXa XBW Security

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Lmao? Je hebt toch een mooi rondje als je no scoop schiet met je sniper, dat is echt geen geluk meer als je daar op gaat zitten oefenen hoor... En sticks... nah, dat lukt me al helemaal niet :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina