1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die zeggen dat ze geen team slayer meer spelen, omdat ze bang zijn bij noobs in het team te komen...die zijn zelf noobs...
    Ik speel altijd team slayer en kom ook altijd bij noobs in het team, maar ik zorg dan dat ik gewoon veel kills maak waardoor we alsnog winnen, you have to make the difference, not your teammates...
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Je kan toch ook gewoon zorgen dat je met drie "vrienden" gaat slayeren?? Dan kom je ook niet met "noobs" in de party.
     
  3. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaar dat je ook al level 19 bent. :eek:
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    LOL :+

    En over no scopen geluk is tjah misschien ik denk tog echt dat je moet mikken wil je iemand no scopen :+
    Tenminste ik sta niet stil tijdens no scopen en druk alleen maar rechter trigger in en heb iid met GELUk opeens een kill, misschien jullie gozers wel? :+

    (niet serieus nemen voor de serieuzere mensen op dit forum)
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ik no scope inderdaad ook met een hoop geluk, tuurlijk mik je een beetje in de richting maar dan is het nog steeds grotendeels geluk, ik denk dat de echte pro's (dus niet de n00bs van deze forum :+) echt skill gebruiken met no scope en het niet laten afhangen van geluk.
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    No scope is alleen maar geluk, je probeert wel te richten maar alleen met geluk geef je hem een headshot. Halo 2 is zowiezo nep met die auto-aim. Ff zoomen met snipe, snel van links naar rechts, headshot! Leuk hoor.
     
  7. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    hoe doe je dat feedback geve??
     
  8. PureMaximus

    PureMaximus Guest


    als we training doen komen we tege mense van jou nivo: N00bs dus.
     
  9. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    zo doet iedereen het tog. zorge voor veel kogels en dan rond rosse. je raakt altijd wel wat,.
     
  10. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    1: Leer Nederlands.
    2: Leuk dat je het met me eens bent dat je noobs tegen komt in training. Alleen mij zal je niet tegenkomen, aangezien ik geen matchmaking speel.
    3: Ouwe matchmaking-noob, je hebt best wel een triest level voor het aantal games played.
    4: Kill yourself. :)
     
  11. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    1: ik heb een 8 op me rapport hoor:p mot juh hierow den zu erq op Spellung lettuh.
    2: reactie was niet serieus:p

    3: gast k heb me level verneukt door de vele cheaters, en nu 5 van de 10 keer zijn t of hackers of standby er, of zown K*T die kan bepale wie de host krijgt. vandaar het aantal gespeelde shit. en rumble pit is een ander verhaal. we probeerde elkaar te matche, lukte niet dus leavde we. ( kan je t leze)

    4: ik hou ook van jou. ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jul 2005
  12. Candyman

    Candyman Guest

    Wtf aantal games played da zegt echt niks of je er nou wel of niet lang achter zit. Als je ff een paar avondjes goed door speeld dan heb je die 400 zo te pakken.
     
  13. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat hij eerder bedoelt dat hij een laag level heeft terwijl hij zoveel games heeft gespeeld.
     
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Weetje je moet echt een keer ophouden met dat gezeur, ik bedoel speel halo2 dan gewoon niet!!! Jezus jij speelt bijna elke dag halo2 maar alsnog zit je alleen maar te zeuren over dat halo2 skill-loos is dat zal best maar waarom is StK OGRE 1 en zijn maten dan de beste van de wereld? Dat kan toch niet als het spel skill-loos is? :confused:
     
  15. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou....dat kan best wel aangezien zij ookal supergoed waren met Halo1 en als ze daar de beste van de wereld zijn dan is dit alleen maar nog makkelijk voor hun.
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Lees me post us goed man ik bedoel alleen maar te zeggen dat als volgens masterapu dit spel skill-loos is dat er dan ook niemand de beste kan zijn Terwijl dat juist WEL zo is
     
  17. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    OOOOOOOOOOOOOOOOO.............zo, zeg dat dan eerder :p Sorry O-)
     
  18. Destroy

    Destroy Guest

    shit vette rellen hier whoohooo halo2 sucked kommaar kommaar :p
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk zijn hun een klasse apart maar voor de rest ligt het verschil dicht bij elkaar. Want iedereen kan iemand killen met de rocket launcher. En iedereen kan een 4 shotter maken met BR al heb je host. Er zijn een aantal gamers die echt een verschil maken zoals Ogre's en Zyos en Tuur.
     
  20. Destroy

    Destroy Guest

    eerst kan iedereen een 4 shot maken en iedereen kan iemand doden en daarna zeg je dat er mensen zijn die een verschil maken niet echt duidelijk he
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina