1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar hij doet wel wijs tegen iedereen en dat tolereer ik niet in deze maatschappij :p;)
     
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    GRRR ik kan niet veel anders ouwe ik moet over week geopereerd worden aan me knie en kan er nu niet op lopen :mad: en na operatie ook 4 weken niet op lopen:mad:

    En de zon laat zich niet echt zien hierzo :'-(
     
  3. Candyman

    Candyman Guest

    Hey Aap ik heb goed nieuws voor je. Zet je xbox maar is aan en je zult zien dat je rumble priview hebt ;).
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwah ik ga slapen man dat rumble shit komt morgen nog wel...
     
  5. Candyman

    Candyman Guest

    Jah ik ben redelijk in rumble pit maar ik denk dat ik priview niet ga spelen hoor ik zie da echt niet zitten met die maps.
     
  6. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwah ik denk ik alleen voor me montage en daarna nooit meer _0/
     
  7. Candyman

    Candyman Guest

    haha gelijk heb je jensss ene je moet nog ff wat grote namen hebben he ik breng je er wel naartoe hoor ;) gister net nadat je weg was speelde ik nog met AYB Fonzi haha die had ik nog paar keer mooi gesticked :D
     
  8. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Oja dat wou ik nog zeggen best vet we moesten met Minor Clanmatch op level 1 ( :+ ) tegen Stew 007 en || Nataku || die Stew 007 ownde ik smg tegen smg terwijl hij nog beetje overshield had }:] Voor de rest was de host veelste laggy om goed te spelen

    Maarja ik haat custom games dan speel ik altijd superslecht 8) En aangezien die AYB Fonzi en zijn maatjes alleen maar custom spelen O-)
     
  9. Candyman

    Candyman Guest

    Jah klopt maar dan kun je wel wat mooie acties proberen te maken snapje. Ene trouwens ik heb nooit van die gasten gehoord. Tenzij je Nakatumaru fziets bedoelt daar zat ik laatst nog een FFA match mee te spelen. Ene nu je het toch over minor heb en deze form over cheate gaat, ik ben net gewoon hard gecheat met me level 5 clan :D
     
  10. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
  11. Candyman

    Candyman Guest

    Heey jensss met die Deaty speel ik best vaak customs ik kon nog met die gast gaan slayere vandaag hij wou op ze 2e account komen maar een of anderen maat van hem van level 30 die zich zelf goed voelde omdat die in str8 rippin zit boote mij omdat ik te hoog was schijt vent!!!!! Ojah ene die nummer 1 van RumblePit Pacmayne die wou op ze 2e account ff bigteambattle met me spellen mare we konden geen match vinden triest !!! haha
     
  12. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar was ik ook bij! die pacmayne zat die ene gozer vet belachelijk te maken :+ _O_
     
  13. Candyman

    Candyman Guest

    Ooops jah vergeten ik had je naar die party gebracht pfff hey ik moest toch ff proberen een beetjuh op te scheppen :p.
     
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Trouwens die str8 rippin gozers zijn ook echt niet meer wat ze voor de patch waren kijk deze game bijv: :confused:
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=225668672&player=jensss

    Die met 650 achter hun naam zitten in str8 rippin en dan staan ze zo negatief :confused: Nou ja zal wel...
     
  15. Candyman

    Candyman Guest

    STR8RIPPIN ---> 650 <--- grapjas ;). Maar er zat wel wat hoogs bij dus wel netjes gedaan.
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwah ik zag net dat ze er al niet meer in zaten maar ik zweer je dat ze bij blawblaw enz. in de clan zatten maar nu ga k echt later
     
  17. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Staan zeker weten hoog in de leaderboards. Maarja, Rumble Preview zal waarschijnlijk tog geen reet aan zijn. Denk dat ik maar weer is een potje ga spelen binnenkort, kijken of het misschien nog lachen is dat Halo2 :p
     
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    We werden echt afgemaakt in Team Slager. Alhoewel hun wel 10 keer sneller bewogen met hun host :{ .

    Gister trouwens gestandbyed op level 2 minor clanmatch. Mijn hoogtepunt in Halo 2 |:- .

    Kom er nu wel achter dat ik opeens 715e in team preview sta. Ik heb de laatste dagen nogal wat preview gespeeld met airwave enzo, en nu sta ik opeens in de leaderboards :+ .

    Ow ja Niels ik zie dat jullie die cheater WARLOCK nog 2 of 3 keer hebben geowned :+ .
     
  19. Candyman

    Candyman Guest

    Over Hacke gesproken ik had beter ff kunnen wachten dat de meeste hackers er niet meer zijn teering ik speel ook weer ff rumble pit haha moest echt 4 keer op maps van de hardeschijf spelen. Ene trouwens ik kan dat niet horen te nieuwe xbox dus begin er niet aan om me dom te noemen ;)
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina