1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candyman

    Candyman Guest

    Genaaid voor ze haha, wisten je team maten van je dat je handicap aan had staan :p
     
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Puremaximus boeide het geen ene flikker helaas kan ik dat niet over d4rk nats zeggen8) heb nog nooit iemand zo zien schelden heb me helemaal kapot gelachen :+
     
  3. Candyman

    Candyman Guest

    haha had net wat customs met hem zitten spelen ene die gast het een zware stem dat was zekerz eng geweest haha :D
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht als die gozer naast me had gezeten nou dan was ik MORSDOOD :D

    Trouwens over cheating gesproken... ik heb vandaag zoon tering vette hack mee gemaakt, je begon gewoon met een flag in je hand 8) en iedereen had dat behalve de cheater... toen het is van 25-3 was lagde die cheater uit en was het 3 australianen tegen puremaximus en ik. Heb me nog nooit zo kapot gelachen dikke flag battle gedaan enz. en allemaal opgenomen 8) :+ }:]
     
  5. Candyman

    Candyman Guest

    Haha relax man hey maar ff over de message van MasterPie dat de patch nog niet uit was... hey wat is dat nou weer dan ik dacht dat die al uit was.. shit grote vergissing!
     
  6. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Sukkel je lijkt wel zon clinteast, jilles of xaeverr n00bie :p Die begonnen ook al allemaal message te sturen van NOU DE PATCH HELPT VOOR GEEN METER... en NET 3X ACHTER ELKAAR GEHACKT OP DE NIEUWE MAPS... Wauh dat had ik ze wel direct kunnen vertelllen :{ |:-
     
  7. Candyman

    Candyman Guest

    Ik ben toch ook een n00bie weet je toch!
     
  8. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
  9. Candyman

    Candyman Guest

    haha Relax hey maar jij verliest trouwens wel veel he op Slayer al die games die ik hier zie :9 Ojah ene trouwens jensss moet je Jensss is intypen bij google relax van je :+ !!
     
  10. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Alleen maar xboxworld shit En tjah ik blijf die besturing van halo2 maar zo lastig vinden ik gooi steeds granaten enz. En vervolgens worden me teammaten heel boos op me maar ik kan er toch niks aan doen dat ik niet zo goed ben :'-(
     
  11. Candyman

    Candyman Guest

    Hey ik kan je nog wel wat coolen dingen leren. Zo heb ik gister uit gevonden dat je van die blauwe granaten op iemand kan plakken en dat je met sommigen wapens in kan zoomen. Best handig zijn deze dingen mare dat laat ik je morgen allemaal wel zien.
     
  12. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ennuh hoe kan je je handicapen veranderen? Want me Pa zei dat ik dat per ongeluk verkeerd had staan.. Maar ik spreek je morgen ik ga nu slapen _0/
     
  13. Candyman

    Candyman Guest

    Haha jensss is een zeer goed idee ik zie je morgen wel op live laters.
     
  14. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Die d4rk nats is echt grappig, hij was helemaal hyper actief omdat die net van zijn werk kwam, iedereen werd gek van hem 8)
     
  15. Candyman

    Candyman Guest

  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    lol wat een sjakies, check hun stats dan, stellen met standby dus nog niet veel voor 8)
     
  17. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer is het spel geprobeerd na 1,5 maand, ik kijken of het minder is geworden.........alleen maar erger. Ik wordt bijna elk potje gecheat verdomme, stomme shit is dit zeg. Ga het maar weer lekker lang niet spelen, heb het spel ook heelmaal niet gemist |P
     
  18. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met welke mode dan ook een map speelt die gedownload is. Is de kans 90% dat je tegen modders speelt.

    Gister voor de grap in me eentje skirmisch gestart en had toen 1 modder op mijn team en de tegenstander had er 2 :D. Echt te vaag om die gevechten te zien.
     
  19. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    waar blijft de update??
     
  20. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Is vertraagd, komt waarschijnlijk maandag.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina