1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    stand-by is gewoon een hardware probleem dat ze nu niet gewoon kunnen oplossen.
    Het kan hoogstens geminimaliseerd worden.
    Voor de andere cheats zal waarschijnlijk bij de volgende auto-update een oplossing bevatten.

    Mja al bij al vind ik dat het cheat-niveau aardig gedaald is.
     
  2. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    het gebeurt wel minder. maar het gebeurd daar gaat het om.
    als bungie gewoon net alsbij splintercell iedereen host maakt in plaats van in halo 1 host zou de standby niet gekome zijn
     
  3. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond werden wij volgens mij ook gecheat. We speelden CTF dual en vanaf de start had ons team lag. Wij dachten dat iedereen er wel last van had, maar toen bleek de tegenpartij wel gewoon te kunnen spelen. Voorbeeld we kregen de vijand met onze vlag met 6 man tegelijk niet gekilled, hij kon zo naar zijn basis lopen en scoren (helemaal vanaf onze basis). Ander voorbeeld was dat toen wij eindelijk hun vlag toch hadden, had een van hen de vlagcarrier gekilled bij de ingang van onze basis, maar niemand kon de vlag oppakken. (en we waren er alleen op dat moment) Ik hoorde ook nadat iemand me weer kilde de tegenpartij hard lachen (n00bteksten)....
     
  4. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0

    dus jij denkt dat het cheaten al gedaald is. Dan heb je het mis denk ik want het is juist een beetje erger geworden nu die nieuwe hack er is want bijna ieder potje team slayer die je op hoog niveau start is 80% op warlock en zijn het cheaters hetzelfde met BTB en op skimish en preview wordt gestanbyed en gehacked
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen spel zonder valsspel ;)

    Ik denk dat Bungie er wel iets aan wil doen... helaas is het een mega klus, aangezien het aantal cheaters flink is gegroeid. Er worden wel zo af en toe clans uit de leaderboards gezet...
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2005
  6. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    bungie doet er geen fuck aan. in de leaderbords staat een kerel: i am hacking van level 40 ofzo. alle games in warlock en gebanned. nee hoor.

    dit kan tog gewoon niet. ik zit nu op lvl 30. ik krijg 50 keer vna de 100 warlock met dat gecheat. anders is het stnad by.
     
  7. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.bungie.net/Stats/PlayerStats.aspx?player=DoD ExQuiZite

    Tweede account?
     
  8. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ja das me 2e account
     
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou iedereen kunnen cheaten in de game:p. Nee het beste zou zijn net zoals in RTCW, er is gewoon één gast die een server opstart, vaak dedicated(dit betekent dat de host zelf niet speelt). En andere kunnen dan gebruik van de server maken, zonder last van cheaten. En als de host zelf cheat dan kun je gewoon weg gaan en een andere game zoeken.
     
  10. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwah als je dat doet, dan is het opbooste van elkaar heeel makelijk, en kan je de hele tijd tegen n00bs spelen om je ranking omhoog te halen. Opzich is het een goed idee geweest van bungie om matchmaking te maken, alleen had niet 1 iemand in de game de connection host moeten zijn, maar bungie zelf:).
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar hebben we de oplossing maar ja als die er ooit zal komen...
     
  12. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 jun 2005
  13. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Cheaters zouden we allemaal moeten vastbinden en bamboe zaad onder ze laten groeien. Vervolgens p*ssen we in hun bekken en stoppen we een staafmixer in hun achterste. En als je denkt dat ik klaar ben heb je het mis. We gaan met zijn allen langs Igor NL (A'DAM) en voeren dit bij hem uit.
    Sorry, net door die k*********r gecheat.
     
  14. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke maar iedereen die RTCW veel heeft gespeeld weet dat daar stats ook niet het belangrijkste waren, en niet alles zeiden. De echte die-hard RTCW spelers speelden tegen elkaar, ging er altijd volop, en de teams werden eerlijk gehouden.
     
  15. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Igor NL is toch de bekendste nederlandse cheater? Want MisterX7 kreeg allemala messages van mensen dat ze gecheat waren door IgorNL.

    Maar ik heb het spel kapot gemaakt, ik ben het helemala zat. Ik werd vet agressief van die klote tering kut tyfus cheaters vorige weeek dus ik besloot 'm ff niet te spelen. Vandaag weer gespeeld en eerste potje dat ik gespeeld heb gelijk gecheat.

    STERF TOCH AF!
     
  16. Victor

    Victor Guest

    Och wat ben jij een held....:{ Beetje een game doormidden knakken omdat het je niet bevalt. Ode aan Timster. |:-

    Wat we zouden moeten doen met cheaters is ze opsluiten is een kamer en dwingen een game Halo 2 te spelen. Zonder cheats. :cool: Horror!
     
  17. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, ja dat is wel een goed idee. En dan tegen de beste spelers, zodat ze geen schijn van kans maken :D

    Hij doet 't nog gewoon hoor :) Ik wilde 'm mollen, maar had me toch maar bedacht. Ga ook maar even m;'n post in t live topic editten, anders krijgt men een verkeerde indruk. Heb wel gelult, maarja dat interesseert mij niet. Ik heb 'm gewoon weggelegd en mijzelf beloofd 't niet meer te spelen. Ik heb tenslotte GTA in m'n bezit en daar ben ik wel zoet mee :)
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2005
  18. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    igor cheat ja. met dexxa nl, | He4dHunTerZ |, mr chaoz nl. volgens mij ook mr skills nl.
     
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die Igor cheat en heeft meerdere accounts, als je een van deze namen ziet weet je gewoon dat je de sjaak bent en gecheat wordt: I UnLiMiTeD I of IX DzTrXIoN XI. Mocht je een van deze namen tegen komen, dan hoop ik voor je dat je host hebt want dan kan hij niks en zal hij de game leaven...
     
  20. Krevlorneswath

    Krevlorneswath Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    hey hoe zouden jullie het vinden, als we gewoon adressen kregen van die nederlandse &^%$ cheaters en we met z'n allen gezellig langs gingen!!
    Dat zou bungie moeten doen. Adressen publiceren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina