1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    dat hopen we velvet dat die maandag komt bij bungie weet je het maar nooit
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet toegeven dat ik het best leuk vind om te cheaten. Maar dan doe ik het NOOIT online. Meestal leuk in de singel player. Dan zit ik er geen server mee te verneuken :D
     
  3. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Cheaten is achterlijk en ik blijf me steeds meer afvragen waarom bungie geen Public Custom games toe heeft gestaan.
     
  4. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, van IGOR kan je het wel verwachten. Maar damn, 195 kills 8) en Relic is nog vrij groot ook...
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2005
  6. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar mijn clan is laatst ook al gecheat door mr skills nl en nog een paar nederlanders ( en ja mijn clanmember spelen nu samen met igor:confused: )
     
  7. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben gecheat en lekker veel gezakt, dus dacht HEY ik ga de-levelen. Beste tijd van m'n Halo2 level gehad :) Gewoon gigantisch hard kloten, je team maten helemaal agressief maken en op een gegeven moment kwam ik gewoon mede de-levelers tegen. Zij helemaal blij en wij met z'n 3en en uiteindelijk 4en gewoon alles verneuken :) Geweldig gewoon _O_
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    jongens zoals jij halen t bloed onder men nagels vandaan, ga iets nuttigs doen ofzo _0/
     
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu kom je er opeens achter: K*t wat heb ik mijn tijd verneukt! En wat krijg ik ervoor terug? Niks!

    Spelen jou clangenoten echt met IGOR niels? Dat is triest. Waarom?
     
  10. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    echt clangenoten ook niet ( je weet wel waarom ) maar ze wouden hun team slayer level omhoog halen en ze kwamen zogenaamd tegen andere hackers dus maakte het niet zo veel uit.
    Het rare is wel dat je toch niet met een cheater matchmaking start om dan normaal te spelen
     
  11. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee precies, want dan doe je juist het tegenovergestelde. Heel lelijk, maar gewoon een lomp excuus om een hoog level te krijgen. Laat ze maar lekker ;)
     
  12. Towel

    Towel Guest

    Wat een drol is die apoc, hij zit nog bij jou in de clan ook (heb nog tegen jullie gespeeld vanmiddag). Wat een triest figuur dat ie met igor speelt. Waarom heb je zo'n kerel in je clan?

     
  13. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is best wel triest, maar verder zijn ze nog wel goed dus.
     
  14. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat we met hem jullie 2 keer verslagen hebben.
     
  15. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja met modden kan ik het ook he drol. Dat vind ik nog zieliger mensen die zeggen als ze mensen ownen terwijl ze gecheat hebben.
    btw, deranken is het leukste wat je nu kunt doen. gewoon met " andere vrienden hard kloten met slayer. ik raad het jullie dan ook aan, heb je ook geen last van die k****r cheaters. enne wie wil er een foto van igor zien. hahahahah :+
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2005
  16. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Hehe ik hoorde dat IGOR een mini-gangstertje is ofzo.
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Laat die foto's maar zien dan. Heet die daap ook echt Igor??
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappig om battles te zien van hackers vs hackers. De hacker in mijn team konden er geen moer van../ Hehe level 5 in BTB.
    Maarja hij had alleen mods voor snel lopen en niet voor auto aim en mega jumps. Dus wij hard afgegaan tegen 8 modders die ook gingen standbyen en ja dan is de overwininning ver te zoeken... :) Wel lol gehad, en nog gezakt.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2005
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast wij hebben 2 keer eerlijk van hun gewonnen dus ik weet niet wat je lult.
     
  20. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken een modder en dies vet goed in modden. Hij slacht mensen als de neten in custom games. Kwam hem toevallig tegen samen met 3 andere modders in een TS Turf game. Een daarvan kon er geen reet van, werd ook steeds beledigd door z'n teammaten. Hij kan snel lopen, heeft auto-aim en heeft altijd sniper. Ziek gewoon die gozer. In Tuf kom je overigens ook heel veel cheaters tegen, maar ik ga die maps van m'n Xbox verwijderen zodat ik geen Warlock enzo krijg? Dan wordt het tenminste een beetje verholpen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina