1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Major Mark NL

Major Mark NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb veel meer mensen verslagen...maar dan in matchmaking :9
    Het lijkt hier wel standaard, dat als je boven de 30 bent, je een cheater genoemd mag worden :confused:
    Btw na die update ben ik in de nieuwe maps niet meer gemod, maar wel weer veel gestandbyed in de oude maps...Het houd echt niet op. |:-
    Team skirmish is nu leuk geworden, met turf en sancuary enz.
    Ik ben daarbij nu 24 en ik word nog niet gecheat, wie weet '' NOG NIET '' ;)

Voor het laatste nieuws kan je kijken op www.bungie.net :+

Btw. weetje wat ook leuk is in Custom Game, een huis maken van voertuigen in Cougualation :cool:

Laatst bewerkt: 23 jul 2005
  3. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was 34 wilt dat dan zeggen dat je een cheater bent?
    Sluipschutter13: dat heb ik ook een keer gedaan, dat was lol. Maar deranken is het leukste wat er is. Daar hou ik het ook bij.

4. Mr Maze

Mr Maze mrmaze.com

Leuk Bevonden:
    0
    Elke n00b kan tegenwoordig level 30 worden, zelfs ik. vanaf 30 begin je pas een beetje een hoog level te hebben.

5. Major Mark NL

Major Mark NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar major, als je gaat deranken doe het dan liever wel met zen vieren want mensen die je team joinen en dan suicides maken draai ik graai hun kop om echt waar, had et van de week ook samen met maze ik had 33 kills en dan nog verliezen door iemand die 29 suicides had |:-

6. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Geef die link is dan :9

7. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ghaha. 1e potje dat ik gaf. Mister skills 19 om 3. En 2 bom armes. Hij zal wel lekker gestandbyed hebben.

2e potje had hij helaas geen host meer en kon er dus ook niks meer van.

En masterspy hoor ik het nu goed. Heeft lodish het programma van England Owns U geleend. Aardige gozer. Lekker he altijd met host spelen. En laat host nu zo belangrijk zijn op een wat hoger niveau. Dit is dus eigenlijk hetzelfde als cheaten. Je manipuleert de game gewoon. Het word alsmaar triester en triester :{ .

8. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Ik heb een vast team voor derankers, nameijk:
    1 major m nl
    2 hellrace
    3 blood princess (miss holland)
    4 impitious

Ik ga heus niet in mijn eentje deranken want dat is lullig.
    Neem deze game maar eens
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=234451033&player=major m nl
    ons record staat op min 306

Ik heb ook tegen die sukkel van een lodish gespeeld, en die gast heeft host dat wil je niet weten. Snipers door de muren, rockets die hem niet raken enz.
    dan durft die sukkel ook nog eens te zeggen dat hij mij heeft geownd waarbij ik hem in een custom daarna op mijn host own ( 10_1) :+

9. II FTM II

II FTM II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je arrogant :confused:

10. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is ook niet echt bepaald ABN. :9

11. patje_1_1_2

patje_1_1_2 Westland uber alles

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel eens tegen die gast willen spelen met zijn ik own die en die we zullen wel eens zien maar dat durft ie zkr niet

12. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Hij wilde mij eerst testen samen met een andere of wij wel goed genoeg waren. Was toen voor de reset toen ik een level 17 was en hij een level 18. Toen had ik 1 of 2 kills minder dan hij en toen wilde hij niet met mij spelen omdat ik veels te slecht was. Vanaf dat moment wist ik dat het een arrogant sukkeltje is.

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind delevelen echt het domste wat er is. Alleen als je voor altijd level 1 wil zijn, ok... Maar als je daarna weer veel voor rank gaat spelen en weer je level gaat ophalen, slaat het nergens op :{

14. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    K heb laatst voor het eerst in een vast team gespeeld met TeamSlayer en was in no-time van lvl 14 naar lvl 23. Voorheen speelde ik vaak TeamSkirmish maar dat werkt niet echt als je het mij vraagt. Iedere keer als ik me opoffer om de bom te planten of de vlag te pakken is dat tijdverspilling want ik won toch bijna nooit door slecht teamwork. daardoor shommelde ik steeds tussen lvl 22 en 24. Nu ben ik er (vrij laat achter) dat TeamSlayer me een stuk beter af gaat, ondanks de random respawns.

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    mwoah, ik ben nu weer begonnen met matchmaking. Het is nu veel leuker. Alleen de lag is wel fucked up. Minor is nu echt veel leuker alleen gaat het de laatste tijd niet zo lekker, waren van 27 naar 23 gedropped. Gelukkig hebben we onze level bijna terug :)

16. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig met Team Skirmish, maar die kut noobs kunnen er gvd niks van. Ik ben level 17 en heb 't nog niet zoveel gespeeld, maar ik krijg steeds van die kut nerds in m'n team die niet de routes weten en die niet kunnen omgaan met wapens en dergelijke. Fucking frustrerend!

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  18. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
  19. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Jah, ik wordt ook doodmoe van mensen die open en bloot met het Plasma Zwaard of Rockets zond gaan lopen. Dan blijven mensen natuurlijk bij je uit de buurt. |:-

20. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahah apu ga die gasten allemaal toevoegen in die game en ga ze allemaal vragen of er gecheat is en je hoort dat het niet zo is _0/
    Het kan mischien ook gewoon zijn dat hij een rocket had en de bom afmaakte maarjah als jij zo'n score had was het legaal maar omdat hij een cheater is/was is het inneens cheaten :confused:
    en nog iets, je zegt een paar posten hiervoor dat ik niet moet oordelen zonder duidelijk bewijs, waarom doe je het zelf dan wel? :eek:
    :+

En dan programma van Lodish is alleen maar een maatregel tegen cheaten, zorgen dat je zelf niet gecheat wordt door de host te krijgen.
    Want zodra je niet de host hebt wordt je direct uit de game geboot door mensen die de " dark side " van het programma gebruiken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina