1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou die gast(igor NL) heeft het verdiend om zijn adres te laten publiceren.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Christ people. :{

    Het is maar een spelletje hoor...
     
  3. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijgen we dit soort mensen weer :p
     
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook een spelletje. Het is virtueel niet echt mensen.
     
  5. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het is toch klote om gewoon een spelletje te spelen en dat je dan gecheat wordt. Je komt bij een vijand, blauw scherm voor een paar seconde en je staat ergens anders en je bent dood. Dat soort tafarelen. Gewoon geen enkele kans maken vanwege vals spelen.
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Het is en blijft een spelletje.

    Reacties als deze (zie hieronder) zijn dan ook gewoon idioot.

    Ik bedoel, kom op zeg...
    Als je zo reageerd als iemand valsspeelt met een spelletje, vraag ik me af of je daarboven alles wel op een rijtje hebt...
     
  7. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar heb je wel gelijk in. Dat slaat gewoon nergens op, want zo agressief hoef je niet te worden.
     
  8. Het is rot dat er gecheat wordt.. maar komop je leven hangt niet af van het spel..

    Tuurlijk wordt ik pissed off als ik gecheat word maar dan denk ik maar dat ik hoop dat diegene zelf ook de wind van voren krijgt en zelf gecheat wordt..

    Eigenlijk wil ik zeggen dat Graveheart de spijker op zijn kop slaat :)
     
  9. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst kwamen we een gigantische cheater tegen. Kamasutras Fan, hij had een ring als level en hij is dus 48 met BTB, terwijl de hoogste 36 is ofzow. Blijkt dus dat hij nog meer aanhangers heeft die allemaal een nep level hebben. Te grappig, want wij molde hem compleet met Minor Clanmatch en toen beschuldigde hij ons van cheaten.

    Check deze BTB maar:

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?
    gameID=196424935&player=Kamasutras%20Fan

    Minor Clanmatch:

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=203401166&player=CrimpyIceguy
     
  10. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    maar kijk speedy jij zit op lage rank bij jou gebeurt het niet zoveel. maar als je 4 potjes achter elkaar gehacked owrd of gestand by d word het spelletje tog heeeeel vervelend.
     
  11. nou zelfs op mijn lage rank kom je cheaters tegen hoor, en ik vind het behoorlijk irritant.

    (Voorbeeld: Double Team heb ik 2 keer gespeeld en 2 x is er gecheat dus die speel ik al niet)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2005
  12. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, khad vandaag met speedy gespeeld, gelijk werd er gecheat met snipers.
    1 sniper sprong de lucht in, en schoot 3 headshots bij ons voordat hij op de grond terecht kwam. Daarna schoot hij er nog 2 die net gerespawnd waren neer, 1 seconde nadat hij geland was.
    Toen wou hij standby-en, maar hij lagde zichzelf eruit :)
     
  13. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister nog tegen die mr skills nl team slayer gedaan met blackdragon, jenss en bullettime, Bullet had uber veel lag dus die kon weinig doen en moesten we eigenlijk 3 tegen 4 doen op onze host en dan nog win je makkelijk. Deze lui kunnen gewoon niet zonder 'HET' knopje
     
  14. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    lol en dan beginnen ze ook nog te zeggen dat wij alleen kunnen winnen als wij er 2 in ons team hebben die een laag level hebben, terwijl wij gewoon worden gezien als iemand van level 28 :)
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, het is gewoon triest dat ze zich dan ook nog gaan verdedigen terwijl het cheaters zijn :{ .
     
  16. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    Apu laat ze toch. een keertje laggen als je tegen ze moet en je steelt host:p dan lopen de punten binne.
     
  17. Destroy

    Destroy Guest

    Ik word gek man elke keer als ik nog een potje nodig heb om te lvl uppen word ik gecheat gehacked of spelen we met gele connecties daaamn :'-(
     
  18. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die game zag ik nog staan op Colossus. 50-16 ofzow is het geworden :p

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=204766993&player=Masterspy NL
     
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG kijk in de leaderboards van Double team ergens rond de 20ste plaats. Daar staat met grote letters IGOR NL level 37 :confused:. Die gast is ook zo dom he, dat hij maar blijft cheaten. Nog even en hij zal gebanned worden _0/
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Jahoor tuurlijk, die gast cheat al ongeveer 3maanden en is nog steeds niet gebannd :confused: Bunggie is nogal traaaaaaaaaag
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina