1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bungie is best traag ja, behalve als ze je hoog in de leaderboards zien staan, dan ben je zo weg _0/
     
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Maarja das ook het probleem, de meeste hackers in team slayer zitten zo rond de levels 30 t/m 37 ongeveer en dan sta je nog lang niet op 1ste pagina van leaderboard
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik weet niet of jij wel is die leaderboards bekijkt, maar als je bij double team lvl 37 ben sta je toch echt wel ergens rond de 1ste of 2de pagina, zoals igor op de 23ste plek staat(die gast verdient nog niet eens de 999ste plek met zijn cheats)
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    oh mongool( :p ) Ik heb het toch over team slayer daar zitten ook ontzettend veel hackers dus voortaan eerst ff de post van me goed lezen :9
     
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo bullet daar werd je wel ff hard gedist:p

    Maarja om even on-topic te gaan ik weet niet of jullie bullettime dus kennen maar hij standbyed tegenwoordig ook, ookal kan je het niet zo echt noemen, maar hij zorgt ervoor dat zijn ping helemaal rood wordt en dat niemand hem daardoor kan killen maar hij hen wel lafaard dat het is :mad:
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  6. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een keer gecheat via Xbox connect bij een maat van me met een een gemodde Xbox. We hadden superjump aan en Battlerifles met auto-fire met een oneindig magazijn. Na 2 potjes in N00b stijl geowned te hebben ging ik weer over op standaard setting. Het was namelijk nogal saai zo moeiteloos te winnen van iedereen.
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Tjah daarom snap ik ook niet waarom mensen zoals IGOR NL en bullettime 88 het doen, ik bedoel bullettime is niet bepaald de slechtste & alsnog standbyed hij |:-
    Kijk IGOR NL kan ik me tenminste nog wat van voorstellen namelijk dat hij 1 van de slechtste spelers van de wereld is maar alsnog is hij zielig figuur

    En een game is gewoon veel leuker als je er eerlijk goed in bent en niet met allerlei vage Hacks of blauwe schermen
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  8. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    bungie banned niemand man. feedback helpt niet. klaag je erover word jij gebanned.
     
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Jens vraagt er gewoon om, om van dit forum afgetrapt te worden(mij als cheater te beschuldigen???). Je weet net zo goed als ik Jens dat ik een grote hekel heb aan noobjes die standbyen. Jens ik cheat niet als je dat denkt, soms krijg ik lag omdat die router dan vastloop ofzo. Dan reset ik hem weer en own ik je weer zoals ik dat altijd doe O-) .
     
  10. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Tsss zag die custom game laatst jij deed hele tijd blauw scherm cheat en daarna was ik opeens uitgelagd en bleek dat jij had gewonnen :mad:
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=204766993&player=Masterspy NL
    En dan is ie een keer niet host en dan heeft die nog maar 6 kills 8)

    Trouwens jij vraagt erom om van halo2 af gegooit te worden of van xboxlive of allebei
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    En als bungie al mensen banned dan maken die gasten gewoon een nieuwe account!!!!!
     
  12. Destroy

    Destroy Guest

    hahah die jensss en bullettime stand byen me altijd in team training en jah ik werd een keer zo boos toen ik tegen hun moest heb ik lekker blackdragon eruit gelagd en de game gewonnen muhahah :p
     
  13. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor van iedereen dat Igor NL nu gebanned is:)
    Hij kan volgens mij nog wel op live! maar hij kan geen games spelen...
    Wedde dat die kut cheater wel weer een manier vind om toch weer op Live! te komen en dan weer te gaan cheaten :{
     
  14. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm... Ik hoorde juist dat hij wel games kan spelen maar niet meer voor zijn rank.
    Ik vind dat dus echt nergens op slaan, een cheater dus toch nog wat plezier gunnen.
    Als je het plezier voor anderen bederft dan moet je onmiddelijk oprotten van live.
    En igor... dat is gewoon een heel triest jongetje van 16 met een stemmetje van 10.
     
  15. Destroy

    Destroy Guest

    Nee echt is dat ventje 16 ??
     
  16. DeXXa

    DeXXa XBW Security

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je '' gebanned '' bent kan je nog gewoon een Arranged Game spelen...
    Alleen als je matchmaking start en dan naar stap 1 gaat word je uit het spel geflikkerd, lol
     
  17. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam gister ook een cheater tegen. Ik deed head to head en in het begin gebeurde er nix. Het stond 3-3 en opeens kreeg ik een blauw scherm, daarna was ik opeens dood. Ik zat echt te balen zeg...
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan ik fimpjes oploaden. Want ik heb sommige cheaters gefilmp!
     
  19. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent toch ook cheater?
     
  20. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    k zat vanmidag bij igor in de party:p hij kan inderdaad niet meer matchmaing doen. als je met hem start valt hij bij 3 ofzo uit de party. dan is het 4 tegen 3.

    egt lekker voor dat 2 woorden kunnen schelden de mannetje.die woorde zeg ik hier maar niet.

    maar hij heeft al teveel mensen gecheat. het is wel wat laat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina