1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Destroy

    Destroy Guest

    WoW wtf was je erbij ofzo 8)
     
  2. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    nieuw niewtje over igor nl. in de tussentijd dat hij niet kon matchmaken heeft hij zijn xbox laten modden. hij kan nu dus stand by en en hacken.

    hierbij roep ik Igor NL uit tot de Grootste(lelijkste)cheater van nederland.
     
  3. Destroy

    Destroy Guest

    Jongen als je vroeg ken je een cheater uit nederland dan zei iedereen al igor nl 1 maand voor de patch er was dus om hem nu pas uit te roepen als grootste dan ben je wat laat ;)
     
  4. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    boeiend... ik bedoel. je xbox laten ombouwen voor een hoge rank in halo 2. ik vind dat behoorlijk zielig.
     
  5. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Of mensen hoor deze: (zelf ontdekt)Ik heb geen super snel internet, maar genoeg voor x-box live... Wat is het leuke nou: als ik iets groots download op me pc en ik maak dan een matchmaking game aan met wat vrienden, bijv big tem battle krijg je dit effect: We komen in de game en de andere mensen krijgen gia leg. Gewoon ze kunnen niet eens meer normaal bewegen. Maar ik game zonder leg lkkr door!, nou halen die flag zou ik zeggen!!!(ik moet wel host zijn)

    P.S. Deze cheat gebruik ik nooit want echt leuk is het natuurlijk niet voor de rest.
     
  6. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, wel droog omdat een paar keer te gebruiken. Gewoon aanzetten als je aan het verliezen bent :p
     
  7. DeXXa

    DeXXa XBW Security

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een tientje zou kosten ok, maar 90 euro voor zo'n chip gaat wel ver ja _O_
     
  8. Destroy

    Destroy Guest

    ook al koste het een tientje het gaat hier om een cijfertje OMFG
     
  9. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat mensen met zo'n MOD chip gelijk gebanned werden van XBOX Live . Ze hebben dus weer iets "nieuws"? :confused:
     
  10. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil juist eigenlijk een kutlevel hebben, dan kom ik niet steeds bij idiote teams die het fokking verpesten voor mij.

    ik ben nu level 17 (eerst 18) en ben dus meestal een van de hoogste spelers en krijg ik kut spelers in mijn team
     
  11. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb echt een ple*rushekel aan cheaters!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Beetje mn bom ergens hoog verstoppen op Midship. tsssss
     
  12. DeXXa

    DeXXa XBW Security

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0

    Niet alleen een cijfertje... Het is best fun om een ghost in warlock te hebben en super hoog te kunnen springen zodat je makkelijk uit level kan en shit 8)
     
  13. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en waarom spelen al die hackers dan matchmaking?? Om dat cijfertje met een kleurtje erom heen!!!

    *) Lol Dexxa
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2005
  14. DeXXa

    DeXXa XBW Security

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel gelezen wat ik zei, lol
     
  15. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me voor een paar keer wl leuk om lekker rond te klooien. Maar doe dat dan in system link en niet op live
     
  16. DeXXa

    DeXXa XBW Security

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, daar heb je gelijk in, maar op live krijgen ze er >>OOK<< een level bij...
    En die geeft toch aanzien, of je die nou met cheaten heb gehaald of niet... Dus dan kiezen hun voor live :eek:
     
  17. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Onlangs maakte ik het volgende mee:

    Wij speelden BTB op Containment. Ons team kwam bij defense in 10 seconden achter met 1-0. Vanaf dat moment vertrouwden we de zaak eigenlijk al niet echt meer. Een van mijn teammaten (engelsman) hield vol dat hij op de bomspot stond toen we het 'arming-planting' in beeld hadden. Daarna konden wij niet scoren, omdat ze vanaf de start met beide rockets, beide snipers en beide tanks ons kilden (terwijl wij dus gewoon zoals altijd naar onze eigen rockets, sniper en tank liepen, bleken ze die al te hebben.

    Nu begon een van mijn teammaten het woord 'action replay' te roepen. Toen ik dus speelde vroeg ik wat dit was. Omdat ik direct daarna door een rocket werd gekilled, hoorde ik mijn tegenstander in mijn buurt nog lachen en roepen 'Action replay this asshole'.

    Maargoed, waar het op neerkwam is dat de bombguy tijdens onze defense sneller dan de ghost over het veld gleed. Bij de 2-0 voor hen zagen we hem aankomen. Het was niet echt laggen, hij gleed gewoon supersnel via de 'rechterkant' van containment naar de bombspot. Wanneer wij hem probeerden te killen, vloog hij net zo snel wat rondjes om de basis (closerange met shotgun en rocket hielp ook niets), net zo lang totdat hij weer ruimte had om ons te killen..

    Misselijke shit... Maar bestaat action replay? Wat is het precies?
     
  18. DeXXa

    DeXXa XBW Security

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Das geen action replay, das gewoon zo'n gast met een chip in zijn xbox of zo'n gast die die shit gewoon via software op zijn xbox heeft geplant :p Kan bij alle gedownloaden levels :eek:
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548

    Action Replay geeft je bepaalde extra's bij games.
    Oneindige ammo, dat soort ongein.

    Kennelijk werkt het ook via Live. (Niet de eerste keer dat ik een soortgelijk verhaal hoor.)

    Voor zover ik weet, kom je met een ingeschakelde chip niet op Live, vanwege de controles.
    Kan het uiteraard verkeerd hebben, ben niet zo thuis in die dingen.
     
  20. DeXXa

    DeXXa XBW Security

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan dus wel, anders was er niet zo'n groot probleem met gemodde xboxen right? :9 Dan zou deze topic er niet eens zijn :p Alleen voor standbyen mss nog *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina