1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    * wijst wederom naar Action Replay
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Je kan met een ingeschakelde chip dus wel op live he!!! Alleen het risico is groter dat je gepakt wordt. Action Replay geeft je volgens mij echt geen voordeel op live hoor. Bij mijn weten is dit alleen voor offline gebruik.
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. ik zat ik een keer in een party waar mensen dubbele BR's hadden en snel konden bewegen. Ze zeiden dat ze Action Replay gebruikten...
     
  4. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, de tegenpartij kwam er gewoon voor uit (maar dat moest ik van mijn teammaat geloven). Op een gast schoot ik mijn hele battlerifle leeg. Hij had geen overschield. Ik moest op een bepaald moment zelfs naar mijn smg switchen omdat mijn BR leeg was. Hij schoot in die korte tijd 6 rockets op mij. Pas bij de laatste had hij mij gekilled. Hij kon het blijkbaar niet zo goed, want met 6 rockets pas iemand op close range killen is niet echt super...Wat wel zo was is dat die gast enorm hoog sprong, maar weer niet zo hoog zoals bij zo'n superjump...

    vreemd dus...
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals jij of niet Dexxa. De cheater himself.
     
  6. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ag miss was DeXXa wel zo kwaad op de cheaters dat hij wraak wilde nemen. Dat kan niet als je niet cheat want dan winnen ze tog steeds.
    Wat deed hij hij ging cheaten en kwam op voor de niet cheaters en heeft die cheaters eens een lesje geleerd ;)

    (of heb ik het hier fout DeXXa en wilde je gewoon een hoog level hebben? :9 )
     
  7. DeXXa

    DeXXa XBW Security

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, jij bent ook lekker bij de tijd he, jullie vallen constant in de herhaling weetje, |:-

    Ja, ik heb wel is gecheat, dus? Ik heb echt geen chip van 90 euro in me xbox hangen hoor, lol. En nee, ik heb ook nog nooit zelf die standby knop aangeraakt. En ja, iemand anders die bij mij in de party zat wel. Tevreden? Het maakt mij echt geen reet uit dat jij mij daardoor '' De cheater himself '' gaat noemen of hoe dan ook noemt, lmao. Kan me ook wel vermaken met mensen die het niet uitmaakt dat iemand wel is heeft gecheat.

    Daarbij komt dat ik het level die ik nu heb gewoon zonder cheaten heb gehaald. Ik heb met de clan gecheat, dus aankomen met '' je bent je level niet waard '' slaat ook op uhm... Niks ja...

    True, alleen gebeurde dit niet alleen tegen de mensen die cheatten.

    Niet true, want de mensjes waarbij wij cheatte waren niet allemaal cheaters.

    Dat level boeit me niet, want dan hadk het wel alleen gedaan met Team Slayer en niet met de clan


    Dag Dag _0/
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  8. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je cheat in Team Slayer krijg je geen hoger level. Misschien dat je het andersom bedoelde. Ik heb zelf weleens gestandbyed in Team Training, gewoon om van die Amerikanen te horen: ''OMG you standby in training WTFOMG give me McDonalds'' En het is gewoon een kutspel. :)
     
  9. DeXXa

    DeXXa XBW Security

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze snap ik ff niet?
     
  10. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wel, want je hebt je post gewijzigd, snotneus.
     
  11. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    hey man cheaten is gewoon voor (12 jarige) losers die moeten compenseren omdat ze allemaal kneusjes zijn en niemand hun cool vinden.......ook als je het een keer gedaan hebt
     
  12. DeXXa

    DeXXa XBW Security

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    11 minuten Voordat hij zijn post poste ja, '' snotneus ''
    Slimmerd, O-)
     
  13. Destroy

    Destroy Guest

    mak aan cheater
     
  14. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, had ik al gezien, ik had alleen geen zin om toe te geven dat ik verkeerd had gelezen... slimmerd. :'-(
     
  15. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ik weet niet of ik het cheaten moet noemen, maar (miss kenne jullie hem) "England owns you" heeft een smerig trucje. hij kan namelijk de ip adressen blokken die de host zouden moeten krijgen zodat hij kan bepalen wie er in zijn party host krijgt. nu kan mr skillz dit ook (of mr skills nl (weet niet zeker) in ieder geval dan gaan ze expres tegen cheaters spele. dan geeft mr skillz(s) england owns you de host zodat hij de cheaters eruit kan leggen.

    2 mensen joinen hun party erbij. noem de name maar eve niet.

    maar ik vind dit op de eigelijk wel cheaten. ookal beloven ze t niet tege normale spelers te doen. De host veranderen is ook fout., het is een kwestie van geluk.
     
  16. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    2 mensen joinen hun party erbij. noem de name maar eve niet.

    ReignOfChoaz NL en Cpl Kamachi :+
     
  17. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    fout haaahhahahah

    oke dan is t afwisselend want dat gebruiken ze er 3. :p deze 2 kloppe wel. maar er is er nog 1:p
     
  18. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    DoD Judgement _0/
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    In welke eeuw leef jij? Dit is redelijk oud nieuws. DoD Judgement is level 38 en Airwave NL ook, dit bewijst maar dat je aan level kunt zien hoe goed iemand is :+ .
     
  20. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze zo het spel van de cheaters verzieken heb ik er geen probleem mee.

    wat ik wel vreemd vond was dat toen ik Big Team Battle dee ik iemand zag een superjump doen, je kon toch alleen nu cheaten bij Team Preview?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina