1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Destroy

    Destroy Guest

    *sigh*
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    hey werkt het eigenlijk of je feedback achterlaat, ik bedoel in de zin word er naar gekeken bij bungie?
     
  4. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij is de hacker, hij geeft automatisch headshots.
     
  6. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet snap is dat iedereen altijd nieuwe clans maakt na een paar dagen. Waarom blijf je niet bij 1 clan? Steeds een nieuwe maken en nieuwe clanmatches en nieuwe levels halen lijtk mij zo nutteloos? Waarom niet gewoon in een blijven met alemaal goede mensen en dan een hoog level halen?
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik joinde gister dus een custom game en wat geberud daar!!!!! We spawnde met rockets en pistols. Ik schiet dus een rockets komt er een GOhsT uit!!!! Uit een rocket launcher!!! En ik switch dus naar de pistol en komt daar een schot uit, wat je zelf niet kunt zien, met de impact van een wraith!!!! En de host kon zo 7 mensen killen in 2 seconden!!!!

    Nou modders zijn weer actief op xboxlive :mad:
     
  8. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb geen officiele clan, ik ga een avondje spelen en dan krijg ik meestal wel een claninvite join die en omdat daar niks mee gebeurt wacht ik gewoon weer op de volgende claninvite
     
  9. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen boeien levels gewoon niet en spelen voor de fun _0/

    Hoe hoger je komt hoe meer cheaters je tegenkomt en de clannaam kan snel gaan vervelen :9
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Wij willen gewoon ff lekker gamen en niet gelijk gecheat worden omdat we 26 met de clan zijn. Daarnaast is een goede, vaste clannaam vinden moeilijk. En soms word een clan saai of te groot.
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Maxipan speelt nu ook met hem
     
  12. Destroy

    Destroy Guest

    ik kan er zo 50 opnoemen die met hem spelen en het worden ook amerikanen zo heb ik al games gezien waar england ownz u samenspeelde met Chino
     
  13. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je eigelijk superjumps. ik ken wel deene met de covenant tank die vol tegen je aanrijd, als je tegen een muur staat maar verder
     
  14. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij boeien die levels ook voor geen flikker, maar het gaat mij erom dat het misschien beetje onhandig is als je steeds van clan wisselt. Blijkbaar niet, dus heb ik mijn antwoord :)
     
  15. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    waar heb je t over. das niet wat we bedoelen. nooit gehacked??
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister was het echt te vet! Wij spelen neutral flag op warlock, en ja hoor ze hebben een hacker. Het enige probleem voor hun was dat de hacker er niks van kon:). 3-0 ingemaakt. Bij het gevecht om de 1e flag had ik gelijk een triple kill :) .

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=220179815&clan=TheInnerCircIe

    Dit was echt een trieste game. Wij speelden BTB op Containment. Ik heb hun rockets, en ik pak hun tank, toen was het al verdacht want ik zag hun helemaal niet, ze deden niks. Opeens quit er iemand in ons team, toen nog een en toen ik. Ze lagde er ons stuk voor stuk uit omdat ze dachten dat wij cheaters waren en dan ontkenden ze dit ook nog. Echt triest.

    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=220175284&player=MasterApu
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik weet niet of hij nog werkt, maar ik denk dat je dit bedoeld.

    Je hebt een zwaard, en een rocketlauncher. Lock met de Rocketlauncher op de tegenstander. Druk snel op Y en sla met je zwaard. Als je dit op het goede moment doet zul je ver vliegen :p
     
  18. Destroy

    Destroy Guest

    nee dat is er uitgehaald na de patch
     
  19. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    destroy is ook een cheater geweest, maarja hij heeft ook geen leven zoals hun.
     
  20. Destroy

    Destroy Guest

    oow je hebt me door [/sarcasme]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina