Hmm, hoe mensen zich kunnen vergissen. We speelden net BTB slayer op Headlong. Al bij starten was de game blijkbaar geplitst, want het was 2-2 slayer op Headlong geworden. Voor ons leek het in ieder geval alsof de rest allemaal al direct gequit was. Enfin, wij spelen, en al gauw staan we met 17-7 voor. De eindstand was 20-9 ofzo, ik had 14 kills en 1 death geloof ik.
Maar wat was nu zou vreemd. Een minuut voor het verstrijken van de tijd joinen er ineens weer 2 mensen bij de tegenstander, en daarna quit er weer 1tje. Maw. men ging van 2 naar 4 en weer naar 3 in 5 seconden
. Omdat de tijd bijna om was en omdat we dus toch redelijk voor stonden, wonnen we dus uiteindelijk.
Nu kwam ik daarna in de lobby, beginnen die andere gasten mij lichtelijk (het was geen keiharde beschuldiging, ze vroegen het me alleen) te betichten van cheating. Alleen omdat ik toevallig de meeste kills had? Ik sprak tijdens de game met mijn teammaat, en die begreep er ook niks van. Hij was enthousiast dat we gewonnen hadden, kan me haast niet voorstellen dat hij iets had gedaan. Zal wel lag zijn, maar wel vreemd dat er ineens vanuit het niets na x minuten toch weer 2 mensen joinen......toevallig genoeg op het moment dat er 1 van hen quitte...zij zeiden dat ze 5 minuten in dat startscherm waren blijven hangen..
lag? vast wel, maar toch vreemd...
Klik om te vergroten...