1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    *zij ;).
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2005
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Dubbel post |:-
     
  3. Destroy

    Destroy Guest

    ga hem nou niet verbeteren hij is lichtgeraakt :p
     
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Als je cheaters treft, gewoon feedback sturen. Bungie kan meteen zien of het klopt, en echte cheaters krijgen een ban, worden ze weer betrapt krijgen ze een langere ban en uiteindelijk wordt die ban permanent.

    Meerdere mensen die wij feedback hebben gestuurd zijn hun stats kwijt, of helemaal weg.
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Destroy en Timster hou allebei even op zeg kleine kleuters.

    Vandaag ben ik weer gecheat tijdens minor clanmatch, teammate van ons werd eruit gelagd.
     
  6. Destroy

    Destroy Guest

    en hoe weet je dat het aan je tegenstanders lag mischien lagde hij er gewoon zelf uit zonder dat de tegenstanders er iets mee te maken hadden
     
  7. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
  8. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me duidelijk he wat Niels zegt. En gelijk op het begin van de game valt zijn connectie eruit, wat een toeval O-) .
     
  9. Destroy

    Destroy Guest

    ja ach steeds meer mensen krijgen de programma's waar ze mensen mee kunnen kicken de meeste doen het alleen als ze gecheat worden maar ja altijd weer amerikaantjes die er misbruik van maken :p
     
  10. ThoMasZ007

    ThoMasZ007 Xboxworld Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Zulk soort mensen verneuken gewoon het online spelen
     
  11. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, hoe mensen zich kunnen vergissen. We speelden net BTB slayer op Headlong. Al bij starten was de game blijkbaar geplitst, want het was 2-2 slayer op Headlong geworden. Voor ons leek het in ieder geval alsof de rest allemaal al direct gequit was. Enfin, wij spelen, en al gauw staan we met 17-7 voor. De eindstand was 20-9 ofzo, ik had 14 kills en 1 death geloof ik.

    Maar wat was nu zou vreemd. Een minuut voor het verstrijken van de tijd joinen er ineens weer 2 mensen bij de tegenstander, en daarna quit er weer 1tje. Maw. men ging van 2 naar 4 en weer naar 3 in 5 seconden :D. Omdat de tijd bijna om was en omdat we dus toch redelijk voor stonden, wonnen we dus uiteindelijk.

    Nu kwam ik daarna in de lobby, beginnen die andere gasten mij lichtelijk (het was geen keiharde beschuldiging, ze vroegen het me alleen) te betichten van cheating. Alleen omdat ik toevallig de meeste kills had? Ik sprak tijdens de game met mijn teammaat, en die begreep er ook niks van. Hij was enthousiast dat we gewonnen hadden, kan me haast niet voorstellen dat hij iets had gedaan. Zal wel lag zijn, maar wel vreemd dat er ineens vanuit het niets na x minuten toch weer 2 mensen joinen......toevallig genoeg op het moment dat er 1 van hen quitte...zij zeiden dat ze 5 minuten in dat startscherm waren blijven hangen..

    lag? vast wel, maar toch vreemd...
     
  12. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Vandaag 2 keer gecheat, 1 keer ons er uit laten laggen, en 1 keer weer op Warlock :mad:
     
  14. Destroy

    Destroy Guest

    lekker voor je :p
     
  15. m artist

    m artist Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet meer normaal

    Ik heb er de laatste tijd ook steeds meer last van. Je ziet het steeds meer en er is weinig wat je er aan kan doen tijdens een potje. :mad: vriend van me heeft het zelfs gefilmd en naar bungie gestuurd.
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dat uitlaggen gebeurd wel vaker, als ze rejoinen ligt het vaak aan de gamer zelf dat zijn connecties gewoon even een time out heeft of een grote package loss hebben.
     
  17. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    al die hoge clans hebben maar 3 members ofzo :{

    allemaal gebant ofzo?
     
  18. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde laatst containement en het was echt een noobwedstrijd, iedere niet cheaters lagde zich allemaal kapot en de cheaters die op allebij de teams zaten zaten vlogen de veld over om allebij de vlaggen pakken, het spel was 3-2 binnen een paar min. echt zielig zijn die gasten als ze 13 andere spelers hun spel moeten verzieken.

    en er zijn ook veel meer gasten die met een battlerifle veel sneller schieten in Big Team Battle
     
  19. Rovak

    Rovak Guest

    Dat heeft met Pal 60 te make ;)
     
  20. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    pal 60?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina