Zucht eeuwige gezeik ook altijd.
En ja ik heb Chello Classic, al vanaf het begin (1999).
Het probleem met jullie is dat jullie geen geduld hebben. Werkt het internet ff niet zoals jij graag wil, stort meteen de wereld in...
Tuurlijk je betaald wel voor de dienst, maar zolang je kan internetten (al dan niet op volle snelheid, jammer dan haal je je filmpje maar wat langzamer binnen) is er nog vrij weinig aan de hand.
Wanneer er echt totaal geen verbinding is voor meerdere dagen kan je gaan klagen. Maar wanneer komt dat nou echt voor?
Vaak liggen de problemen daadwerkelijk aan de kant vd consument. I.e. foute/verneukte instellingen, slechte bekabeling, denk je dat al die knikjes goed voor je verbinding zijn.
Storing op de lijn, denk aan een internet kabel naast tv kabel etc etc.
Wat ik alleen maar wil zeggen is, elke provider heeft zo zijn problemen. En het is jammer dat de helpdesk niet altijd werkt zoals het moet, maar dat is nou eenmaal zo.
Chello is helemaal niet de slechtse provider in mijn ogen, er zijn velen die nog veel slechter zijn (kwam ik achter na opzoek te zijn gegaan naar een andere provider, omdat ik meer snelheid wilde, wat nu dus al veranderd is).
Ik wordt er alleen ziek van dat elke keer wanneer internet het ff niet doet, gelijk al die threads/websites uit de grond schieten met gescheld en weet ik veel wat.
Daarom lijkt het misschien of al de berichten over chello altijd negatief zijn. Maar dat komt omdat mensen geen topics/websites maken als er geen problemen zijn.
Was getekend,
Een tevreden klant
(met een old school com21 kabelmodem)
ps. omdat ik de beroerste niet ben:
Klik om te vergroten...