1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chello is weer goed bezig...

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Hordo, 30 aug 2005.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    *edit : laat maar.*

Laatst bewerkt: 18 okt 2005
  2. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ah, dDirk heeft last van dezelfde kutgeintjes.
    Prettig om te horen.

3. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg net toen ik het internet op wilde weer "uw chello service installeren" kon verder niet op internet, telkens werd ik door gelinkt na die pagina. Na de router een paar keer gereset te hebben kon ik gelukkig weer op internet. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Was net ook (weer eens) afgesloten. Gewoon geen connectie :mad: Tis een hele tijd goed gegaan maar de afgelopen paar weken is het echt waardeloos.

5. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had precies hetzelfde.. heb even gewacht daarna de pc paar keer opnieuw opgestart en het was weer goed. Wel een beetje vaag, heb een hele tijd geen problemen met chello gehad en nu begint dit..

6. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou en als het eenmaal begint............. hier wel in ieder geval heb al sinds maart slechte internetverbinding en meestal geen telefoon en ze doen er geen flikker aan. we hebben al een paar vergoedingen gekregen voor monteurs die niet op kwamen dagen.

7. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude...stap over :D

Iedereen klaagt steen en been over Say Hello...kun je geen alternatief nemen in Apeldoorn? Welk pakket heb je eigenlijk? Kun je niet overstappen naar een 10 of 20 mbit? Of zijn de problemen dan nog niet verholpen?

Succes iig...

8. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Tja, wat je omschrijft is juist voor velen de grootste bron van irritatie. Ik zou juist prima kunnen leven met 3 volle dagen zonder internet. Altijd beter dan maanden met een kwakkelende verbinding. Ik speel nu al maanden halo2 met flippie hierboven en hij heeft al vanaf het begin een slechte verbinding. Als dit inderdaad aan zijn eigen lijntjes ligt, dan moeten de monteurs dit na kunnen gaan voor de klant. Dan kan Flippie wellicht nieuwe kabels aanleggen. Nu weet hij niet waar het aan ligt, en Chello blijkbaar ook niet, want anders was het nu door hemzelf of door de provider opgelost. Je betaald overigens niet alleen voor de bandbreedte, je betaald ook voor een klein beetje service. Binnen die service mag je verwachten dat er constructief gewerkt wordt aan een oplossing voor de klant. Situaties dat je nu al een half jaar met een brakke verbinding zit, zou dus niet voor mogen komen, ook al ligt het misschien aan een knik in de lijn.

Ik stam qua verbinding uit het com21 casema tijdperk, waar je je scheel betaalde voor 4 kb/s downspeed. In die tijden zijn er verenigingen opgericht om casema voor de rechter te dagen vanwege het wanproduct dat men aanbood. Dit heeft deels gewerkt (deels de techniek). Ik heb 3 jaren gezeik gehad met casema, en kon niet overstappen ivm de monopolie in mijn regio. Nu zit ik nog steeds bij casema, en heb eigenlijk sinds het breedbandtijdperk nooit meer problemen gekend. Ik heb wel de 10mbit liggen, en wordt ineens als een koning door casema behandeld....

Ik blijf erbij. Of het nu wel of niet aan je eigen gestuntel ligt, je provider zou tevens de expert moeten zijn om deze problemen te signaleren en eventuele oplossingen bieden. Je hoeft geen it-expert te zijn, om thuis een internetverbinding te hebben imo...

9. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha dat gaat ook gebeuren. vanaf december zit ik gewoon weer bij kpn. als we gaan verhuizen gaat dat spul van de upc er allemaal uit.

trouwens hoe was ea-world nog een beetje bitches kunnen checken daar???

binnenkort maar weer eens effe gamen of niet??

10. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 2 typen Chello gebruikers, degene die altijd gekut ermee hebben en mensen die nooit problemen hebben.

Wat je op i-net leest zijn alleen van het eerste type mensen, het grootste gedeelte (type 2 mensen) hoor je nooit. Het is de kunst om je zaakjes op orde te hebben, zodat je nooit de helpdesk moet bellen. Moet je eenmaal de helpdesk bellen dan zit je diep in de shit. Maar dat geld voor elke provider denk ik.

11. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat denk ik ook wel. mijn ouders hebben ook chello maar zij hebben er nooit problemen mee.

ben vanavond bij de kpn geweest en heb daar mooi een telefoon-aansluiting + adsl genomen nu maar wachten totdat het binnenkomt.

12. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt...

geen enkele helpdesk is goed.... die van Demon ( heb ik ) ook niet zeg..

maar chello heb ik ook gehad en hier = het bagger

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    K heb net een topic hier over gemaakt, maar als ik hier kijk snap ik het al.
    Ik vind het echt zacht uitgedrukt klote. Ik moet nu bijv. dingen voor school op internet opzoeken maar dat kan dus niet ... pfff wat een kwaliteit, hier betaal je dan rond de €45,- per maand voor :mad: :{

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Op werk heeft het internet geregeld kuren, maar ook het netwerk (Windows XP is als netwerk niet erg sterk, Windows NT dat we op school hadden werkte zelf nog beter en sneller). Op de ene pc kan je bepaalde websites wel bekijken en op de andere niet, of het gaat uiterst traag. Weet niet of we hier Chello hebben.

15. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is ook echt klote hoor. Wij moeten verhuizingen doorgeven en dat kan normaal gesproken ook via internet maar heel vaak krijg ik een melding dat de pagina niet kan worden gevonden. als ik dan achter elkaar op vernieuwen klik dan heb ik soms mazzel dat ie hem wel pakt.

in het andere topic vraag je naar een oplossing. de enige oplossing die ik kan bedenken is door over te stappen naar een andere provider.

als je het te vaak hebt moet je gewoon een keer niet betalen heb ik ook gedaan en toen hebben ze die rekening weer ingetrokken. en hebben ze meteen de rekening van de volgende maand ook ingetrokken met als resultaat een rekening van 5 eurocent. ik heb wel bijna iedere dag aan de telefoon gehangen waarom er nooit een monteur kwam opdagen, terwijl ze er steeds eentje inplande en ik dus weer vrij moest nemen. ik las ook in de voorwaarden dat als je minstens 24 uur achtereengesloten problemen hebt kun je een vergoeding eisen. zodoende hoefde ik dus bijna niets te betalen.

Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  16. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Mischien moet je eens dieper nadenken voordat je nonchalant reageerd, als er klanten eisen dat je een vlugge aanpassing moet maken en alles uploaden via FTP, of een database overschrijven, en dan valt hij ineens op de helft uit?
    (Websitedesigning, hosting etc..)

Werk nu 6 dagen in de week, ben ik op zondag vrij, wil ik is lekker gamen o.i.d.
    Ligt internet er gewoon 3 uur uit. Terwijl ik er net een hele middag voor heb vrijgemaakt.

Zolang je betaald voor een service, mag je daar ook(mits ze redelijk zijn) eisen aan stellen. Als je betaald voor een goede werkende internetverbinding, dan behoren ze die ook te geven. Als jij een auto koopt, en je krijgt alleen de wielen, ben je dan ook zo nonchalant?(kromme vergelijking maar toch..)

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Eindelijk goed nieuws :cool:
    Om het jaar goed af te sluiten denk ik :9 Hopelijk komen ze na wat ze hier zeggen (en dus ook op tijd)

Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  18. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, ze zeggen wel dat je die snelheid hebt, maar of we ie ook ooit halen... Ik betwijfel het.

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Vooruitgang zou er sowieso zijn. Toen Chello de snelheden afgelopen keer vergrote (van 1mbit naar 4?) was dat ook zeker wel merkbaar. Dus ik heb zeker wel vertrouwen dat het down- en uploaden weer harder gaat. De service zelf mogen ze ook wel hard aan gaan werken.

20. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Service? Is er service dan?
    Zodra ik het woord router noem, hangt de service desk al bijna op.

Deel Deze Pagina