1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chello is weer goed bezig...

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Hordo, 30 aug 2005.

1. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb jij iets gelezen over de upload snelheid verhogen?

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Over upload heb ik niet gelezen :mad: Vind dl toch belangrijker dan de upload en 1 mbit is (voor Mij) momenteel zeker nog wel even genoeg.
    Ik denk zelf dat de upload van classic niet omhoog gaat. Dit omdat de 20mbit verbinding van chello nu van 1mbit naar 2 gaat. Als classic van 1 mbit naar naar 2 zou gaan, staat dat niet echt in verhouding (zoiets zou de beredenatie van chello zijn denk ik :9)
    Hier een compleet lijstje met alle snelheisverhogingen. Geen upload versnelling voor classic dus.

Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  3. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, leuk, ik had net een router + draadloze pci kaart gekocht om op m'n pc boven internet te fixen, vreemd genoeg deed internet het niet meer. Dus urenlang aan de phone gehangen met de helpdesk van Linksys, die wisten het ook niet :) lag dus aan Chello. Inmiddels doet alles het.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat kan je chello niet aanrekenen aangezien het delen van je internet connectie verboden is ;) chek de algemene (verouderde :eek:) voorwaarden. Zelfde verhaal als het "onbeperkte" datalimiet.
    Dit wordt gezegd in de algemene voorwaarden uit 2002 die op de site staan.

Laatst bewerkt: 31 okt 2005

Deel Deze Pagina