1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chinese stuff

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door lenntheman, 5 mei 2002.

1. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
  2. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Dan ben je gewoon genaaid.... als je daar iets koopt altijd eerst testen voordat je het meeneemt....
    Dan had je waarschijnlijk ook gelijk gemerkt dat de veren te zwak waren enzo.....Je moet daar niet alleen op het bedrag afgaan....Die gasten zien gewoon dat je een buitenlander bent (ook al ben je een chinees en spreek je chinees)....En weten gewoon dat je niet terug komt als het niet doet omdat je er pas achter komt dat, dat ding sucks is als je weer in Nederland bent ofzo....

En als je spellen koopt, test ze verder dan het opstart scherm....Daar heb ik zelf ervaring mee gehad, die gast deed hem er in en liet mooit het opstartscherm zien.....Ik d8 toen dat het wel voldoende was....Maar neehoor, toen ik weer in Nederland was ging het spel niet verder dan het opstart scherm......(was een PC Game) de installatie verliep niet enzo.......

Mijn neef had er een paar jaar geleden een DVD speler in China gekocht, hij vroeg of het een regio vrije was en natuurlijk zeggen ze gewoon jah. maar nee hoor. hij deed er een Europeese DVD in, en die deed het niet.....Americaanse en Chineese deden het wel......

De Xbox is Officieel niet te koop in China....Dus als je iets zoekt moet je wel in HK wezen......

3. Xdude

Xdude Live baby Live!

Leuk Bevonden:
    0
    Japan gebruikt geen SECAM!!!!!
    Ze hebben daar gewoon NTSC. Het SECAM systeem wordt in Frankrijk voor tv gebruikt(dvd,xbox zijn PAL) en verder in Rusland en een aantaL OOST EUROPESE Landen.:mad:
    Er blijven er straks maar twee over als alles nog verder gediitalisserd word, nl NTSC en Pal. Volgende keer even de feiten op een rij hebben!
    http://www.german-way.com/german/paltv.html

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ik zie er niet chinees uit hoor, ik heb alleen een chinese nick :)

Maar die joypad was dus gewoon een look-a-like, gemaakt in china...ik had ookw el verwacht dat de quality iets minder zou zyn dan een echte...ht zag er wel gewoon ehlemaal hetzelfde uit hoor, inclusief verpakking etc...maar deze was gemaakt in china....er waren ook nog 2 andere duurdere versies die ergens anders vandaan kwamen...ik nam gewoon die gok....
    Ik had toch al 2 joypads dus wou hem gewoon als reserve erby...

dat dansmatje vond ik wel jammer....de jongen die mee was had er een voor zyn ps 1 gekocht en die was wel gewoon goede kwaliteit...ach...soms moet je gewoon massel hebben met die dingen...

Ik had ook streetfighter puzzle besteld en opgehaald, maar toen kwam ik erachter dat ze er een streetfighter mahjong spelletje by hadden gedaan, dus toen was ik de volgende dag gewoon teruggegaan en dan de dag erna kon ik streetfighter puzzlefighter ophalen, no problem...de mensen in die winkel waren heel aardig en behulpzaam....

Er waren 2 games die het niet deden geloof ik; Sonic 2 liep steeds vast, en NHL 2k1 deed het helemaal niet...dat was wel jammer...

Ik had het opzich wel beter ff kunnen uittesten (niet de games, maar dat dansmatje, maar ja....pech gehad...dan maar niet dansen :p)

5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Xdude, jij gelijk. Japan heeft NTSC. Was vergipst.
    PAL/SECAM
    Europe, Australia, New Zealand, former USSR, Hong Kong, China, Singapore, Malaysia, India, Africa, parts of Latin America
    NTSC
    USA, Canada, Japan, South Korea, Taiwan, Phillipines, most of Latin America

Was net wakker.

6. Flood

Flood Guest

oftwel....
    kan het nou wel of kan het nou niet???
    Aangezien hij vlak bij mij woont kan hij er misschien ook 2 voor mij mee nemen.

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan? Controllers? Ja.

8. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Nope, dat is China...Japan heeft volgens mij ME-SECAM ;)

9. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Games uit Japan/China whatever kunnen NIET in je PAL xbox!

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bwhahgaha, nee want die zijn NTSC.
    Uiteindelijk kwamen we eruit.:+

11. Xdude

Xdude Live baby Live!

Leuk Bevonden:
    0
    jongens lees eerdere posts eens door Japan-NTSC!!!!
    China gebruikt PAL-D dus werkt misschien.

http://kropla.com/tv.htm

Dit is echt de laatste keer, niet elke keer speculeren kijk naar de feiten.]:-

12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Heej xdude, kan het nou? Ja of nee?:+

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    China, vraag me af of die daar uit is ja :p ehm controllers werken sowieso op elke Xbox.. dus dat maakt niet uit

14. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Re: Re: Chinese stuff

Nee in China Wordt de Xbox niet officieel verkocht.....Hong Kong misschien wel......

15. Xdude

Xdude Live baby Live!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik denk is dat je dat pas kunt zeggen als je inChina op een doosje kijkt. Er is in China zo ontzettend veel illegale shit!!! Officieel maak je wel een goede kans. Dan bedoel ik legaal uitgebracht spul, door bv microsoft.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Re: Re: Re: Chinese stuff

Neej hong kong ook nie, ook doordat daar veel te snel wordt egkopieerd :)

17. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij word de xbox alleen verkocht in de landen die in het menutje staat van www.xbox.com (rechts boven van select country)

Deel Deze Pagina