Chrome Hounds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 sep 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kijk, Jorrit heeft het door! :)

    Dat is 't leuke ervan, cutsomizen en kijken wat er wel en niet lekker gaat, en dan heb je misschien wel 's een trage Mech/Hound maar dan wel met enorme vuurkracht.

    Ik denk dat ik eerst voor een 2-potige ga met rakketten! :D
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wtf?? 8)
    dat kan alleen in Amerika gebeuren :lol:
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, amerika is cool

    ik vond de demo trouwens niet zo heel vet
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Japanese PlayTest: ChromeHounds
    Bron IGN.com
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  5. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Krijg je ook later in het spel een upgrade dat het er wel Next-Gen uit ziet? Als dit de Next-Gen GFX van de Xbox360 zijn dan kunnen de heren bij Sony weer rustig gaan slapen. :thumbs:
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ook niet het paradepaardje van microsoft.

    Kan iemand me misschien vertellen wat je na dat je die eerste basis aan gort hebt geschoten moet doen in demo map 1 ?

    Tzijn verder alleen de hounds en de explosie effecten die mooi zijn. Beetje jammer dit.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik keek best uit naar dit spel, maar ik vond de demo echt vies tegenvallen.
    Ik meen me te herinneren dat de eerste beelden veel mooier waren (in die straten met al die rook etc, dat filmpje dus) en daarnaast vind ik het echt zwaar klote spelen.

    Vind Lost Planet (kun je eigenlijk niet 100% vergelijken) dan een heel stuk beter.
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Gister heb ik hem gekocht bij DimensionPlus in groningen, de volledige versie is wel weer anders dan de demo, de levels in de demo zitten ook in de volledige versie maar wonderbaarlijk zijn ze in de volledige versie iets mooier :confused:

    Momenteel heb ik al aardig wat onderdelen vrijgespeeld en kan al best aardige mechs bouwen :D Wat ook heel gaaf is om een fabriek kapot te schieten en die dan nog een aantal minuten door ziet branden, als je dan dicht op het vuur staat zie je er vlak boven de lucht "blurren"

    De missies dat je een commander bent zijn wel lastig, je zit continu op de map te kijken en commando's te geven met de vierpunten toets (het heeft wel wat maar liever doe ik het werk zelf)

    Vanmiddag maar even kijken hoe die is op xbox live
     
  9. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook spelen:'-(
    hopen dat ik me xbox van de week weer terug krijg.
    ik heb nou zoveel tijd die ik anders besteed aan gamen, ik heb onder tussen 2 halo boeken uitgelezen. me hele kamer verbouwd en 6 films gedownload en gekeken. maar ik kan maar niet stoppen met denken aan deze game.
    ik heb al helemaal doordacht dat ik eerst door de SP wandel om vette parts te krijgen, en dan ga ik online. en nou nog zoeken naar een Nederlandse clan waar ik dan bij kan voor die persistent war.
    Iemand?
     
  10. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ie a.s. vrijdag (7 juli) pas zou uitkomen?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    gij ligt nu al nu al in de winkel .. ik kom trouwns nog ver .. ik kan heel lastig de muis vangen :eek:
     
  12. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg Fardo, wat vindt je er nu van.
    is het echt vet voor iemand die een echte mech fan is, of is het gewoon kut na een tijdje?
     
  13. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik iets vragen, ik heb net een paar singleplayer missies voor 'Soldier' gedaan en zag dat je bijvoorbeeld A of S kan halen. Ik heb het idee dat je meer of minder parts krijgt afhankelijk van hoe goed je het doet. Kan je de eerdere missies nu opnieuw doen om je resultaat te verbeteren? Als ik nu 'soldier' kies ga ik namelijk gewoon verder waar ik gebleven was, vandaar.

    Loop ik dingen mis als ik nu gewoon doorspeel of is het beter om de savegame te wissen en vanaf het begin je best te doen? :)
     
  14. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen voor de echte mech fans, niks voor mij. nu ff de prey demo downen.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    voor de echte mech fan is dit een topper .. ik moet er nu alleen tijd voor vij maken ;)
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb geen Xbox Live en het zal nog wel even duren voor ik dit heb, is Chrome Hounds dan nog steeds de moeite?

    Want ik wacht al heel lang op een realistische Mech-Game, maar toch twijfel ik nog aan deze game!
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Twijvelt .. Mech games zijn bedoeld voor on-line gameplay .. vooral deze game ... hij is goed, maar ik vraag me af of hij alleen voor de single player de moeite waard is .. de single player is eigenlijk een hele grote turtorial
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat dacht ik al. En in wat Gameplay Trailers die ik gezien had zag ik ook dat je Mech heel lang mee ging en de vijand zonder moeite versloeg, is dat zo?

    Hij kon dus bijna niet stuk eigenlijk.
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    jouw hound is idd sterker dan de computer NPC maar de vijand schiet soms ook al van mijlen ver en voordat jij in range bent hebben ze jou al kapot geschoten, dus moet je met een tactisch omheen lopen en ze in de rug aanvallen. De eerste 2 campains zijn wel makkelijk maar daarna word het toch echt pittig. Vooral als je in een mistig sneeuwlevel een convooi moet beschermen.

    Xbox live heb ik nog niet kunnen testen want de server was nog niet up, denk dat die rond de officiele release er is (07-07-06)

    EDIT: net even gekeken er zijn 187(!) parts te halen!
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja maar wat is de hoogste rating die je na een missie kan krijgen want dan krijg je toch ook de meeste parts? zelf haal ik de hele tijd rating S
     

Deel Deze Pagina