Chrome Hounds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 sep 2005.

  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    S is het hoogst
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    S? Is dat niet A? Lijkt me logischer als dat A is?
     
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee is wel bij meer spellen zo, het loopt eerst op tot A en daarna komt nog S.
    Weet niet precies waar het vandaan komt. Noem het zelf altijd maar supurb :D

    nu miss iemand die weet wat je moet doen na die eerste basis te hebben afgeschoten in het eerste demo level ?
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2006
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    nee is zelfe als bij REsident Evil dan dus? je hebt D tot en met A en S is dan special rating ofzoiets

    Dus als je overal S haalt krijg je alle parts?

    hoeveel levels heeft Soldier want zit nu in zeven (met die twee mercs die tegen elkaar praten aan eht begin

    Andere vraag. waarvoor zijn die punten die je op het einde krijgt? credits?
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dit moest ik ff weten. dan koop ik em dus ook zodra me xbox weer terug is. ik ben namelijk een echte mech fan. de eerste game die ik ooit echt speelde was een mech game (van die oude dos games die tel ik niet mee want die speelde ik niet echt).
     
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja overal S is alle parts, voor elk level kan je 2 parts krijgen, 1 krijg je altijd en de andere alleen met een S ranking.

    Elke campain heeft 7 levels dus jij zit nu in het laatste level van de Soldier campain.

    De punten bepalen wat voor rating je krijgt, ik dacht boven de 3000 punten is een S ranking maar dat weet ik niet zeker
     
  7. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik wat vragen, hoe zit het met de parts die je niet haalt? Kan je die later nog krijgen?
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    yupz
     
  9. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks :)
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
  11. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mooi filmpje, ziet er zeker tof uit!
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22

    Je kan later free play doen en alle missies overnieuw doen zovaak je wilt, je kan zelf sniper missies met een artillery unit halen als je wil.

    Heb vanochtend weer wat parts vrijgespeeld en kan nu echt gave mechs bouwen :D helaas zit er een gewichtslimiet op de mech anders had ik er echt 100den wapens opgebouwd 8)

    Kan niet wachten tot de xbox live servers opengaan
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zijn de latere missies een beetje goed te doen om alles vrij te spelen? want alles S is volgens mij wel moeilijk.

    ben zelf echt fan van die gatling achtige guns (eerste wapen in je lijst) heerlijk tegen het spervuur wat je daarvan krijg. ook fantastisch vind ik die groundrockets maar denk dat die tegen MEchs online te weinig damage zullen uit delen.
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Mja de latere zijn idd wel lastig maar op den duur wel te doen, de wapens die de meeste schade doen en een redelijk snelle reload tijd hebben zijn cannons, je kan ze ver schieten en als je er 2/3 aan elkaar linkt schiet je de normale vijanden in 2 salvo's stuk. In singeplayer zijn de shotguns ook zeer sterk als je ze per 3 linkt maar ik denk dat ze in multiplayer niet handig zijn omdat de potjes dan meer over afstand worden uitgevochten.

    De gewone rifle's moet je ook niet onderschatten als je ze afvuurt hoor je maar een kleine klik maar ze doen redelijke damage en hebben geen reload tijd.
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    toch vind ik die gatlingguns oppermachtig zeg. zitten tot nu toe standaard op me mech maar zoveel onderdelen heb ik ook nog niet dan. En zeker die normale rifles zijn echt relaxt. redelijk wat ammo en na twee salvo's stopt alles met wegen (zeker als er drie of vier gelinkt zijn) wat met wel tegenvalt zijn de heat seaking missles en de sniper riffles. een zoekt niet echt mechs op en andere is niet one kills. aan de andere kant wel stoer anders word het weer zon sniper spel.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik merk dat er nu meer mensen zijn die Chrome Hounds hebben, is CH nou vet of niet, ook als je geen Xbox Live hebt?

    En kan je echt veel bouwen aan je Hound?
     
  18. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    lees et zelf maar
    hier
    hier
    en hier
    die eerste is een MP preview en de laatste twee gaan wat meer over de SP, hoewel de laatste van vorige maand is.
    opzich zijn ze wel positief over de game dus ik ga em ook absoluut kopen.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat zijn artikelen van sites over kwaliteiten enzo, nu wil ik graag een mening van de mensen die al eerder Mech games gespeeld hebben zoals Mech Assault en Steel Batallion. (*Kwijl, Steel Batallion, kwijl) 8)
     
  20. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag het trouwens nog maar een keer: is er iemand in een chromehounds clan die ik kan joinen? ik wil namelijk wel echt met Nederlanders spelen, omdat ik dan ook veel makkelijker tactieken kan bespreken.
    Iemand?
     

Deel Deze Pagina