1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chrome Hounds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 sep 2005.

  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Spel ligt eerder in de buurt van Steel Batallion dan Mech Assault.

    Trouwens, ik heb nu flares tegen hitte zoekende rakketen en een jump rotor :p

    De servers zijn vandaag ook online gegaan zag ik
     
  2. Chris Roca

    Chris Roca !!Xbox 360!!

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    officieel is CH nog niet uit Maar waar hebbe jullie heb nou gekocht dan???
    Bij de Bart smit of FRS ligt hij nog niet8)
     
  3. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Er staat in de begin post wel dat je offline met 4 spelers kan spelen, maar op de site van Sega staat maar met 1, dus wat is het nou precies?:confused:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik weet het niet, maar ik zou eerder van de officiele site uitgaan, dan de startpost
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ow, dan ga ik dat even moeten aanpassen, ik ging er eigenlijk van uit dat je een Mech-game wel in Local Multiplayer zou kunnen spelen, eigenlijk wel jammer!
     
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Moet je ff paar pagina's terug lezen, Dimension Plus (groningen) heeft hem al sinds afgelopen donderdag. En las dat ie ook bij E-plaza te krijgen was.

    Je kan offline idd maar met 1 speler dus geen local multiplayer (helaas)
     
  7. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Media Markt in Den Haag ligt die er al een aantal dagen voor een advies prijs van 59.99.

    Ik twijfel nog steeds na het spelen van demo...wie kan mij overtuigen?
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ik niet .


    ik vond de demo grafies tegenvallen , het is ook niet mijn smaak.
     
  9. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het alleen voor de single player doet: don't.
    De singleplayer heeft z'n mooie kanten (er zijn een paar missies die zowel grafisch als qua sfeer heel erg tof zijn), maar over het algemeen is het erg frustrerend omdat je niet goed weet wat je moet doen.

    Maar als je ook voor de multiplayer wilt gaan: ren nu naar de winkel. Het is zo geweldig, de Neroimus war is constant in beweging. Je krijgt elke keer als je online komt weer een paar berichten over wat er allemaal is gebeurt. Als je het met je squad goed doet in bepaalde battles om terrein, dan wordt je zelfs speciaal vermeld in zo'n bericht.

    De multiplayer gevechten zijn heel erg gaaf, ook al heb ik nog maar met 1 iemand samen gespeeld. Je moet echt heel goed samenwerken om te kunnen winnen. Voordat je een battle begint, kom je eerst in een briefing room, waar je een map kunt bekijken samen met je team en je desgewenst markers op de map kunt plaatsen om bv tactische posities aan te wijzen, of routes voor elk teamlid te plannen.
    Je kan altijd meedoen aan de Neroimus war, als er geen menselijke tegenstanders zijn, kun je tegen bots spelen. Als je HOUND in een gevecht beschadigt raakt (alleen in Neroimus war) gaat er geld van je beloning af om die schade te compenseren.

    Enige nadeel aan de MP vind ik dat het moeilijk is om bij een squad te komen/members te vinden, maar dat kan ook zijn omdat ik nog lang niet alles doorheb (het is een beetje overweldigend in het begin).

    Dan heb je nog het customisen, denk hierbij aan Forza Motorsport, maar dan voor Mechs.. Je kan naast het onderdelen op je mech plakken en je mech een kleurtje geven, ook je eigen emblemen ontwerpen met decals (veel leukere dan FM vind ik) en die dan op je mech plakken. Dit wordt ook allemaal met clans gecombineerd: je kan onderdelen, kleurpatronen voor je mech en zelfs je zelfgemaakte emblemen ruilen met clangenoten (clans worden overigens aangeduid als squads).

    De graphics zijn bij missies waar het licht is inderdaad niet echt indrukwekkend, maar bij de nachtmissies worden de lichteffecten pas echt duidelijk zichtbaar en die zijn echt geweldig. Zo moet je met een missie als scout 's nachts de tegenstanders zichtbaar maken voor jouw snipers die met z'n allen ergens op een bergje staan. Als je de tegenstander dan gevonden hebt schiet je een flare af en dan is het echt mooi om te zien hoe alles verlicht wordt en apart zijn schaduw op de rest werpt. Zo zijn er nog wel een paar voorbeelden, maar ik heb geen zin meer om die neer te zetten :cool:.

    Ik ben totaal geen Mech-fan, maar ik heb dit spel toch gekocht omdat ik overal las dat dit spel echt een geweldige multiplayer zou hebben. Gelukkig heeft het spel dat ook, dus ik ben heel tevreden, voor de single player zou ik het echter nooit doen.

    Ik hoop dat het een beetje een goed beeld geeft zo :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2006
  10. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx for the info\o/

    is de single player echt heel moeilijk, loop je snel vast?

    Heb nog nooit zo'n dergelijk spel gespeeld....
     
  11. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk is niet het goede woord, het is meer gewoon irritant. Meestal is het zo dat je vrij makkelijk door de levels heenkomt, maar er zijn ook van die levels waar je zogenaamd de vijand moet afleiden, maar waar die vijand zich dan bevind is dan maar de vraag. Vaak is het dan zo dat voordat je ook maar iets gevonden hebt de missie alweer mislukt is. Zo zijn er nog wel wat van die dingetjes. Ook is het gros van de missies maar saai om te doen, de tegenstander maakt het je eigenlijk nooit moeilijk.
     
  12. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    he Kryalis.
    als je nog mensen zoekt voor je squad, ik zou graag joinen. me xbox is er nu alleen ff niet maar van de week vast weer wel, en ik ga dan ook meteen online met chromehounds.
     
  13. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil online gamen maar kom er niet in. Wordt aangegeven dat de servers offline zijn. zijn ze echt offline of heb ik een probleem wat dit veroorzaakt?
     
  14. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuur me maar een PM als je je xbox weer terughebt, dan zien we dan wel.

    Over de servers: De hele wereld speelt als het goed is nu op de japanse servers, dus zitten ze vaak vol. Ik heb gehoord dat de rest van de servers vrijdag wordt gelanceerd, dan zouden die problemen dus opgelost moeten zijn.
     
  15. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Chris Roca

    Chris Roca !!Xbox 360!!

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    HIJ IS NU OVERAL TE KOOP!
    het is echt een hele vette game!:) :)
     
  17. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    En ook welkom tot vorige week Donderdag... :+
     
  18. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat iemand dit spel leuk kan vinden. Ik heb de demo nu 2 keer gespeeld, en het lukt me maar niet om dit leuk te vinden!!
     
  19. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Het volledige spel is zoveel meer. De demo geeft echt een verkeerd beeld van het spel.
     
  20. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0

    Bij mij zegt ie telkens: The Chromehounds server is currently unavailable. Please try again later.
    Dus volgens mij vindt ie geen enkele server.=(
     

Deel Deze Pagina