1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chrome Hounds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 sep 2005.

1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Is dit spel nou echt zijn geld waard? Bij Gamekings waren ze er namelijk niet zo heel enthousiast over..

2. Magic

Magic Watch and Learn

Leuk Bevonden:
    0
    is echt super man, vooral online. je kan online nog eens extra parts kopen enzo is best wel relax. en natuurlijk je eigen hound groep, om oorlog mee te voeren.

3. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Oke oke.. ga zo is wat reviewtjes lezen :). Moet toch nog een nieuw spel voor de vakantie..

EDIT: Zie dat er een demo op L!VE te downloaden is, ga ik zo eerst maar is doen :).

4. Magic

Magic Watch and Learn

Leuk Bevonden:
    0
    zou ik wel doen ja alleen de graphics zijn daar slechter als in het echte spel

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Hehe je bent echt uren bezig om de ideale online hound te maken, ik ben echt bezig om zo efficient mogelijk alles te benutten zodat ik een goede runspeed heb. Momenteel heeft mn hound 4 heavy machine guns, 2 heavy rifle's, en 3 close range spikes. Runspeed zit op 145. Die heavy machine guns zijn echt ziek :p je maait er echt alles mee plat. De rifle's kunnen er in principe af voor online spelen maar kunnen wel handig zijn om toch een beetje van veraf te schieten. Ik heb ook nog een slot overgehouden voor een extra fuel tank, nightvision of anti rockets pod.

6. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    maken jullie ook HOUNDS van elke groep? ik ben dat namelijk wel van plan.
    ik denk dat ik dan het liefst een heavy gunner/soldier zal spelen. lekker artillery op de vijand knallen:)
    nu alleen nog eindelijk mijn xbox terug !@!@#$%%^:mad:

7. Magic

Magic Watch and Learn

Leuk Bevonden:
    0
    je kan maar 1 hound hebben maar die kan je wel steeds veranderren.

Mijn hound online heeft 3 heavey machine guns, 2 anti hound missiles, 1 close range spike en een long range ballistics kannon.

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Denk niet dat dit gaat werken, 1 hound met wielen die knalt je zo voorbij en gaat lekker in je rug schieten, en jij kan er niet tegen draaien (grote hound heeft trage turnspeed)

Het richten met artillery is ook lastig vooral op bewegende doelen.

Wat ook effectief is is een hound op wielen/hovercraft met 3-4 spikes die gewoon naar een andere hound rijd en meteen zn wapens uitschakeld.

Maar je kan er echt zoveel mee om uiteindelijk de ultime hound te maken, ik vermaak me nog wel een tijdje

9. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je hound configurations wel opslaan, dus in zekere zin kun je zoveel soorten hounds bouwen als je wilt.

Ik vind het ook erg gaaf dat je ammo ook daadwerkelijk verschil maakt, ik had bijvoorbeeld in mijn kannonen gewoon de normale ammo-type zitten, toen ik erachter kwam dat je ook kon wisselen heb ik een ammo-type gekozen dat minder ver schoot, maar veel meer kracht had. Ik schoot opeens in 1 schot turrets dood, waar ik eerst met hetzelfde kannon 3 schoten nodig had :thumbs:.

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    HEAT bullets _O_

Cannons zijn ook idd hele goede wapens, vind ze zelfs beter dan snipers aangezien je er ongeveer even ver mee schiet en ze doen evenveel damage maar met een veel kortere reload tijd, je moet ze alleen niet per 3 linken want dan is de knockback zo heftig dat de derde kogel ergens aan de andere kant van de map terecht komt :p

Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  11. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Groot nadeel is dat ze zoveel terugslag geven dat je even stilstaat, dus ben je een makkelijker doelwit. Maar als je raakt dan vliegt de tegenstanders beeld ook alle kanten op, dus dat compenseert wel weer (tegen meerdere tegenstanders is het wel gevaarlijk).

Het scheelt ook behoorlijk om de weapon settings goed in te stellen. Ik zette eerst gewoon al mijn weapons maar gewoon ergens neer, maar ik merkte al snel dat het irritant was om steeds stukken te switchen tussen wapens dus zette ik ze wat anders neer. Door het zo wat meer geordend te maken hoefde ik me tijdens gevechten minder druk te maken om het switchen en kon ik me dus beter concentreren op het gevecht zelf. Echt leuk om te merken dat dat soort kleine dingetjes allemaal effect hebben op hoe je speelt.

Dat heb ik ook gemerkt: zelfs als je 2 kannonen tegelijkertijd afvuurt raakt de tweede shell nooit waar je richt. Ik heb nu 2 kannonen op m'n defender staan, die ik allebei een aparte slot heb gegeven, zo kan ik apart richten voor elk kannon en over het algemeen zijn 2 direct hits met die HEAT shells op een cockpit wel genoeg om ze uit te schakelen (ik raak de cockpit alleen nog lang niet altijd :9 )

Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  12. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Online is dit spel supergeweldig! Ik ben vanavond eens op zo'n japanse server doorgedrongen. _O_

Je bent idd telkens bezig om je Hound aan te passen en zo efficient mogelijk te maken. Buiten dat zijn de gevechten gewoon super gemaakt. Als je een salvo raketten op een vijandelijk Hound afvuurt of zo'n salvo van 2 van die RFZ-WMG-3tjes (soort Gatling-guns) geeft dat toch wel ff een kick in 't begin.

Maar als ik het goed begrijp kun je online gewoon dezelfde onderdelen kopen die je ook kunt vrijspelen tijdens de singleplayer. En dit geld kun je verdienen door die Individual Missions online te spelen.

Als het aan mij ligt wordt dit een multiplayer topper voor de 360 als je ervan houdt iig. :thumbs:

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  13. Magic

Magic Watch and Learn

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je ik ga eens ff kijken hoe dat zit met configuraties (das nieuw voor me :p)

Edit: Gekeken en ff wat sterke soldier/scout Hounds gemaakt.

Ow ja als mensen een Squad zoeken voor Chrome Hounds, check me sig iedereen is welkom!!! :D

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Paar kleine opmerkingen :p (geen kritiek maar gewoon ff een tip) er is een 2legged chassis die knockback van 2 cannons kan voorkomen, dat is namelijk deze chassis:

Met deze + een stability chip in je cockpit kan je makkelijk 2 cannons erop zetten en meestal raken ze de target beide.

Het beste is om de wapens van 1 groep bij elkaar te zetten omdat het eerste wapen die je selecteerd tijdens het maken van groepen een C achter zich krijgt wat CAMERA betekend, vanaf die gun zul je dus ook richten, dus een wapen aan de linker en 1 aan de rechterkant monteren is niet effectief doordat je dan met 1 van de wapens slechter kan richten en de andere er meestal een aantal meter naast komt.

Verder heb ik op xbox live gemerkt dat machine guns en spikes het speelveld roeleren, je moet ook wel een redelijk snelle hound hebben omdat je soms echt hele einden moet lopen voordat je weer bij de vijandelijke basis bent.

15. Kryalis

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan die legs er wel opzetten, maar dan heb ik stukken minder armor, die ik als defender wel nodig heb. Daarnaast zijn 2 aparte kannonen toch accurater en omdat ik ze ook gebruik om het kleine grut uit te schakelen (turrets, tanks, acv's?) en die met een shell al uitschakel, is het zonde om er 2 shells aan te verspillen. Ook is het leuk dat ik door telkens tussen de 2 kannonen te wisselen bijna non-stop op de tegenstander kan vuren, terwijl ik ernaartoe rij.

Dat ligt er maar net aan hoe je speelt. Als je bijvoorbeeld verdedigt, dan hoef je niet ver te rijden, dus heb je een minder snel chassis nodig, daardoor kun je vaak meer wapens op je hound proppen en heeft de tegenstander weer meer problemen om naar je toe te komen. Ik vind dat het allemaal wel mooi uitgebalanceerd is: ieder voordeel heeft z'n nadeel en die nadelen kun je alleen overwinnen door goed als team samen te werken.

16. Chris Roca

Chris Roca !!Xbox 360!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt nog steeds niet bij FRS en Bart smit in de winkels:mad: :mad: =(

17. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Eey mensen, ik heb die demo gespeelt. Maar ik vond het wel erg saai spelen, het ging wel erg langzaam, opzich niet erg maar t is een best groot level.
    Is het volledige spel nu anders of niet? Of is de multiplayer echt zo veel leuker?

18. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een gekke vraag, maar hoe breek je een multiplayerspel af als je host bent. Want hier is een gast in m'n team die geen wapens op z'n Hound heeft.8) :lol:
    Ik kan alleen op de back knop drukken, maar dan blaas je jezelf op en respawn je weer

19. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    daarom moet er ook altijd een defender in de buurt van de heavy gunner en commander zitten.
    ik kan het spel nog niet spelen, maar het lijkt me logisch dat de defender de zware HOUNDS verdedigd terwijl deze de vijand van een lange afstand bestoken met vuur. een basis kan dan zo tot gruis worden geblazen. maar na het lezen van al de reacties van mensen die al bezig zijn met de neroimus war lijkt het alsof iedereen gewoon lekker snel het slagveld opgaat en begint te knallen. wel als team, maar toch.

20. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Ik was (en ben eigenlijk nog steeds) helemaal wild van Steel Batallion. Niet alleen door die controller, die echt fantastisch was, maar ook door je mech zelf. Mechassault daarentegen vond ik ruk. Vindt ik dit spel dan de moeite waard? Die demo heb ik niet gespeeld en ik ben nu op mijn werk. Als het wat is pik ik hem daarna op. Kan iemand mij advies geven?? Plz

Deel Deze Pagina