is dit spel eigenlijk 1st of 3rd person? en hoe gaat het er aan toe rushen zoals mech assault of echt strategie?
Dit spel ligt dichter bij Steel battalion dan MechAssault, zelf vond ik mechassault ook niks (was net een normale FPS) en ik vind het customisen van je eigen mech ook echt geweldig in chromehounds, ik denk dat je als steel battalion fan geen miskoop doet met chromehounds. Het spel is 3rd person maar in 3rd person heb je geen richter op je scherm, wil je nauwkeurig schieten dan kan je inzoomen tot 1st person view (weapon camera). Zelf vond ik dit bij het begin niet lekker spelen maar na 2 missies ben je eraan gewend en weet je niet anders meer.
Ik heb ff een vraagje voor wie hem al heeft. Kan je ook multiplayer doen zonder x box live tegen bots? en zijn er meer dan 100 maps in multiplayer?
Ik ga gewoon op jouw advies deze game halen (voel je de druk? haha). Het zal mij benieuwen, ik post vanavond nog wat mijn bevindingen zijn. Als de FRS hier in Sloterdijk hem heeft althans .... Edit: Het werd de FRS in Hoorn, maar dude, wat een vet spel. Weinig tijd gehad om te kunnen checken, maar van wat ik zag werd ik blij. Vanavond nog maar eens een rondje doen. Jorrit, bedankt voor je advies.
zijn wel weinig hosts online en de meest daarvan zijn jappen, dat painten van je HOUND is echt goed uitgewerkt, je kunt alles plakken en schilderen wat je wilt, nou ja bijna alles, vooral dankzij de lagen optie en zelf je decals ontwerpen. ik heb zelf een NL vlag op m'n hound staan, ziet er echt bruut uit.
Heb hem toch maar net gekocht de game..heb even de eerst trainingsmissie gedaan en ben daarna met riffle als eerste begonnen..kan nu al een simpele hound in elkaar zetten maar heb pas 1 paint job. Moet zeggen dat toch best grappig is ondanks dat de demo wat minder was!
Heb net nog even verder gespeeld en die paintjob enzo is wel er gaaf gedaan. Stickers heb ik er pas 1 van nog ff door spelen.. Verder heb ik nu 2 soorten guns die op 1 hound passen en ben bezig met missie 4 van die bovenste van de 6 geloof rifle hound is dat. Denk dat ik online niet echt veel kan doen met zulke spullen maar als wat verder zal ik zeker is online komen en is kijken of ik er wat van kan en of het clan waardig is. Zal wel niet ik als gamer die soms maanden niet speelt en zo af en toe wel.
ideetje: we kunnen hier misschien pics van onze hounds neerzetten en settings enz, kan wel lachen worden, en anders een nieuw topic daarvoor van: Show je Chrome Hound!!
ja, wat zijn trouwens die dodelijke rockets die je hound in 2 klappen lamlegt? iemand? anyway... hou zelf van sniping en andere longrange settings. Ik ben trouwens op zoek naar squad leden, meld me aan als je intresse hebt. squad naam: Suicide Squad
Sorry voor de b-tje wazige pics maar kheb ze zonder flitser moeten maken. Specs: 4 RFZ-WMG-3 Gatling guns 4 RFZ-WGL-1 Grenade Launchers En dit is m'n andere Hound die toch niet zo succesvol is gebleken op het slagveld.
Hm vreemd, hier doen ze het gewoon.. Heb ze op m'n space ge-upload dus misschien dat het daar aan ligt. Maar wat ik wilde vragen is of iemand hier iets meer weet over de secret achievements in Chrome Hounds? Op achieve360points.com is hier (nog) niets over te vinden namelijk.
Ik ben ook nog op zoek naar een squad, ik probeerde je squad te joinen maar kan hem niet vinden onder die naam. Zou je graag joinen, ik heb nog niet zo'n goede hound maar ben druk bezig.
ik zou je squad best willen joinen als ik me 360 weer terug heb, maar ik wil dan wel weten welk land je bent? ik wil namelijk absoluut niet bij Sal Kar en het liefst bij Morskoj (ja ruskies ownen).