1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chrome Hounds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 sep 2005.

1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    is dit spel eigenlijk 1st of 3rd person? en hoe gaat het er aan toe rushen zoals mech assault of echt strategie?

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Dit spel ligt dichter bij Steel battalion dan MechAssault, zelf vond ik mechassault ook niks (was net een normale FPS) en ik vind het customisen van je eigen mech ook echt geweldig in chromehounds, ik denk dat je als steel battalion fan geen miskoop doet met chromehounds.

Het spel is 3rd person maar in 3rd person heb je geen richter op je scherm, wil je nauwkeurig schieten dan kan je inzoomen tot 1st person view (weapon camera). Zelf vond ik dit bij het begin niet lekker spelen maar na 2 missies ben je eraan gewend en weet je niet anders meer.

3. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraagje voor wie hem al heeft. Kan je ook multiplayer doen zonder x box live tegen bots? en zijn er meer dan 100 maps in multiplayer?

4. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga gewoon op jouw advies deze game halen (voel je de druk? haha). Het zal mij benieuwen, ik post vanavond nog wat mijn bevindingen zijn. Als de FRS hier in Sloterdijk hem heeft althans ....

Edit: Het werd de FRS in Hoorn, maar dude, wat een vet spel. Weinig tijd gehad om te kunnen
    checken, maar van wat ik zag werd ik blij. Vanavond nog maar eens een rondje doen.
    Jorrit, bedankt voor je advies.

Laatst bewerkt: 7 jul 2006
  5. Magic

Magic Watch and Learn

Leuk Bevonden:
    0
    Er is alleen multiplayer online, verder is er alleen de story mode.

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    zijn wel weinig hosts online en de meest daarvan zijn jappen,

dat painten van je HOUND is echt goed uitgewerkt, je kunt alles plakken en schilderen wat je wilt, nou ja bijna alles, vooral dankzij de lagen optie en zelf je decals ontwerpen. ik heb zelf een NL vlag op m'n hound staan, ziet er echt bruut uit. :D

7. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem toch maar net gekocht de game..heb even de eerst trainingsmissie gedaan en ben daarna met riffle als eerste begonnen..kan nu al een simpele hound in elkaar zetten maar heb pas 1 paint job. Moet zeggen dat toch best grappig is ondanks dat de demo wat minder was!

8. Magic

Magic Watch and Learn

Leuk Bevonden:
    0
    goede keus man, ow en als je nog een sqaud zoekt voor online check me sig (ja ik word wanhopig ;))

9. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net nog even verder gespeeld en die paintjob enzo is wel er gaaf gedaan. Stickers heb ik er pas 1 van nog ff door spelen..

Verder heb ik nu 2 soorten guns die op 1 hound passen en ben bezig met missie 4 van die bovenste van de 6 geloof rifle hound is dat.

Denk dat ik online niet echt veel kan doen met zulke spullen maar als wat verder zal ik zeker is online komen en is kijken of ik er wat van kan en of het clan waardig is. Zal wel niet ik als gamer die soms maanden niet speelt en zo af en toe wel.

10. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    ideetje: we kunnen hier misschien pics van onze hounds neerzetten en settings enz, kan wel lachen worden, en anders een nieuw topic daarvoor van: Show je Chrome Hound!! :thumbs:

11. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat is een retegoed idee als je het mij vraagt. Een pic van je Hound met eventuele specs.:thumbs:

12. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee ja :)

Is het online btw ook leuk als je gewoon voor je zelf wil spelen, een deathmatch ofzo ?

13. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    ja, wat zijn trouwens die dodelijke rockets die je hound in 2 klappen lamlegt? iemand? anyway... hou zelf van sniping en andere longrange settings. :9 Ik ben trouwens op zoek naar squad leden, meld me aan als je intresse hebt. squad naam: Suicide Squad

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  14. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Sorry voor de b-tje wazige pics maar kheb ze zonder flitser moeten maken.

Specs:

4 RFZ-WMG-3 Gatling guns
    4 RFZ-WGL-1 Grenade Launchers

En dit is m'n andere Hound die toch niet zo succesvol is gebleken op het slagveld.8)

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  15. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    ik zie ze nie :confused:

16. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm vreemd, hier doen ze het gewoon.. Heb ze op m'n space ge-upload dus misschien dat het daar aan ligt.

Maar wat ik wilde vragen is of iemand hier iets meer weet over de secret achievements in Chrome Hounds? Op achieve360points.com is hier (nog) niets over te vinden namelijk.

17. Mad Jack

Mad Jack Dit is Snuk trouwens

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook nog op zoek naar een squad, ik probeerde je squad te joinen maar kan hem niet vinden onder die naam. Zou je graag joinen, ik heb nog niet zo'n goede hound maar ben druk bezig. :thumbs:

18. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou je squad best willen joinen als ik me 360 weer terug heb, maar ik wil dan wel weten welk land je bent? ik wil namelijk absoluut niet bij Sal Kar en het liefst bij Morskoj (ja ruskies ownen:thumbs:).

19. Magic

Magic Watch and Learn

Leuk Bevonden:
    0
    Als er nog mensen zijn die bij een Sal Kar sqaud willen moeten dan bij mij zijn ;)

20. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    maak vandaag evntjes die squad in orde ff kijken wat er mis is, jullie horen het wel...

Deel Deze Pagina