1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chrome Hounds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 sep 2005.

  1. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Sal Kar heeft Tarakia al onder de voet gelopen. Het is nu nog slechts Sal Kar vs Morskoj (totdat de Neroimus War afgelopen is). ^^
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    hier is mijne dan...

    [​IMG]

    Specs:

    4x RFZ-WSC-1
    2x RFZ-WCN-1

    Load: 4941/5008
    Energy use: 343/1072
    Effect time: 39
    Heat Cooling: 464:0
    Max Speed: 131

    servers liggen eruit, geen chrome hounds vandaag dus..
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2006
  3. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Nogmaals.

    [​IMG]

    En dit is m'n minder succesvolle Hound op het slagveld.

    Vannacht nog een Sniperhound geassembleerd die zal ik vanmiddag eventjes posten.
     
  4. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    laat me raden, die laatste is ongelovelijk sterk en bepantserd, maar beweegt met de snelheid van een invaliede slak.
    als ik een heavy gunner maak, hou ik em licht met 2 of 3 artillery en verder wat gatling guns of zo.
    maar nog steeds nix van microsoft gehoord over de progressie met die reparatie.:mad: stelletje hufters, heb ik vet vroeg vakantie, al me vrienden zijn weg. en dan doet me xbox het niet. heb ik helemaal nix meer te doen:mad:.
     
  5. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je natuurlijk altijd aanmelden bij een bejaardenhuis voor vrijwillggerswerk Party Crusher. :D

    Ik zit ook nog te wachten op Chromehounds.
    Dus dan maar Motogp spelen.
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    weet iemand hoe laat de servers van chrome hounds het weer doen? |:-
     
  7. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze doen het wel, ze zitten alleen vol.
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    o de squad heet: Suicide-Squad

    voor diegene die geinterreseert zijn... join
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    sorry voor de slechte fotos ik weet niet hoe je flits uitzet op onze camera en vinger ervoor werkt ook niet echt (beeld word dan rood)

    Dit is dus mn soldier hound, hij heeft een redelijke loopsnelheid, een heavy armor cockpit en legs, een kleine generator (gewichtsbesparing ;p )

    4 heavy machine guns
    3 Melee spikes (goed voor 2600 damage per stuk!!)
    2 heavy rifles

    verder nog een cooling device erop gezet voor meer koeling wat resulteerd in minder damage.

    Deze is perfect om op de zwaardere hounds af te stormen en ze met 1 klap uit te schakkelen. Die heavy machine guns moet je echt niet onderschatten, ik heb er 4 gelinked en ze doen elk bijna 500 damage per stuk elke 2 sec!
     
  10. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Question:
    I get the message "The Chromehounds server is currently unavailable. Please try again later."

    Answer:
    We are currently experiencing some issues with the online component of Chromehounds. We have discovered that there is an artifical limit on the number of players that are able to play online at any one time. SEGA would like to apologise for any inconvenience caused and would like to assure you that we are working to correct this issue. We have already carried out two rounds of server maintenance and greatly increased the number of players that can play online. At this time we are working with Microsoft to increase this number even further during the scheduled server maintenance on Tuesday 11th July.

    Bron: http://sega-en.custhelp.com



    Wat een bullshit eigenlijk. Alsof dit spel meer gespeeld wordt dan pak 'm beet een Battlefield 2 MC of een G.R.A.W.:cool:

    Last updated: 15.52 07/07/06
     
  11. Magic

    Magic Watch and Learn

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we hopen dat we morgen gewoon online kunnen, zou anders best bagger zijn.
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Nog even voor de mensen die twijvellen aan de graphics:

    [​IMG]

    dit soort taferelen zie je vaak genoeg in het spel
     
  13. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik deze zin goed lees dan maak ik daaruit op dat Sega op dit moment met Microsoft bezig is om de servercapaciteit nog meer uit te breiden maar dat ze dat pas doorvoeren tijdens een gepland serveronderhoud komende dinsdag.=(

    Dus ben er bang voor...

    Dan maar hopen dat we er zo met geluk tussenkomen op een server. Is me gisteren wel gelukt namelijk.
     
  14. Mad Jack

    Mad Jack Dit is Snuk trouwens

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de laatste scout missie al gehaald (missie 7)? Waar je op een gegeven moment die hound naar het westen moet lokken.

    Ik heb die hound nu al het hele veld laten zien:mad: maar er gebeurd maar niks, iemand een idee wat je hier moet doen om het te halen?
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Die hound moet kapot, voor deze missie had ik gewoon zelf een hound gemaakt met legs en overdreven veel wapens (vooral melee wapens) en die hound was in 5sec dood :p
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Als je een beetje snel werkt hoeft die black hound zelfs helemaal niet dood om de S rank te behalen in die missie. Je passeert gewoon langs die waterzuiveringsinstallatie, schiet ondertussen wat op hun zodat ze je volgen richting rivier i/h westen. Zolang je wat ontwijkt en af en toe een rondje maakt zodat ze in je buurt blijven zal je snel genoeg de cutscene te zien krijgen dat je allies gearriveerd zijn, net als die black hound. Afmaken of simpel ontwijken/vluchten (als je met de standaard scout speelt toch zeker) en met een snelle tijd en niet teveel dmg zou je dan S gemakkelijk moeten gehaald hebben.
     
  17. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    na t spelen van de demo heb ik m gisteren gekocht.,

    Ik vind t er erg strak uitzien! Vooral de snipermodus!
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is de singleplayer nou wat? Want hier heb ik nog altijd geen antwoord op! Alleen maar vage antwoorden van 'multiplayer dit, multiplayer dat', maar daat gaat 't me nu ff niet om!
     
  19. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de singleplayermode zien als een grote training! Het heeft niet zo'n actie sfeer als bij de multi.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    *Zucht. Ik bedoel, zijn de missies leuk en spannend, zit er uitdaging in, kan je in de Campaign(s) ook customizen aan je Hound? Zijn er veel missies?

    Is de singelplayer realistich, want dit ontbrak tot nu toe in alle Mech-games behalve Steel Batallion, maar dat was net iets té! :+
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2006

Deel Deze Pagina