1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chrome Hounds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 sep 2005.

  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Singeplayer is Realistisch, het verhaal word verteld vanuit een squad oogpunt en er zal ook een verhaallijn zijn waar je een verrader in het midden hebt en waar er teamleden doodgaan.

    De meeste missies zijn wel leuk maar er zitten ook saaie lange/korte en irrietante missies in, er zijn een heleboel missies en via xbox live heb je ook nog singeplayer missies, in singeplayer mode kan je je hound ook 100% customizen.
     
  2. Mad Jack

    Mad Jack Dit is Snuk trouwens

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, het is nu gelukt. Ik heb het ook nog een aantal keer met de scout geprobeerd om die hound weg te lokken maar dat lukt me dus echt niet :'-(
    Op een gegeven moment kon ik niet meer verder naar het westen en die hound schoot me dan ook kapot omdat ik niet meer verder kon.

    Toen maar besloten om het op jou manier te doen en gewoon een hound te bouwen met 5 missile launcher erop. Werkt uistekend :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2006
  3. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt iemand dit spel nu al online? Ik heb hem al een week maar zowat geen enkele niet-jappanner speelt het online dus heb ik hem wat links laten liggen. Zijn er eigenlijk al Nederlandse Squads?
     
  4. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is gaan morgen (dinsdag) tijdens de release in de Verenigde Staten nieuwe servers online zoals in een voorgaande post is vermeld. Nu zijn idd de servers telkens unavailable i.v.m. de schijnbaar grote drukte. Ik heb 'm ook even opzij gelegd totdat ermee online gegaan kan worden. Want deze game is puur gemaakt voor de multiplayer _O_
     
  5. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik vond de single player ook niet zon prestatie best iritant dat je het moet doen om nog wat extra parts te regelen, met het halve idee die ik heb hoe het is online te spelen zit ik echt te wachten tot mensen het gaan spelen
     
  6. Magic

    Magic Watch and Learn

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    online is wel relax enige punt is je moet in een clan zitten voor de oorlog maar dan heb je wel wat. :D
     
  7. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem dit weekend toch maar gekocht, weet niet waarom maar ben toch aangetrokken door die demo en heb er nog geen spijt van. Eerst maar is ofline oefenen en daarna lkkr los online en een clan zoeken :+
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoeveel missies en hoe lang duurt een missie van de Singleplayer ongeveer?
    En zijn de missies moeilijk en moet er veel tegelijk gebeuren? Zit je wel 's in een Squad met zo'n Tactical Commander?
     
  9. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    De SP en MP is net zoals bij Mechassault, de SP is meer dat je tegen tientallen vijandtjes vecht die met 1 schot wel kapot zijn. De MP is weer dat je echt tegen mensen vecht en dat de gevechten wat langer duren dan 2 schoten.

    In de SP heb je meestal wel iemand bij je die zegt wat je moet doen maar het is echt onwijs simpel
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    nou mensen voor een squad moet je bij mij zijn, ik heb nog gelukkig een squad kunnen aanmaken toen live nog wel available was , dus als je wilt joinen: Suicide-Squad :thumbs:
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dus je verliest bijna nooit, en 't is niet spannend?
     
  12. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    nou de vijanden zullen je niet snel vernietigd krijgen maar ik heb niet alle missies in 1 keer kunnen doen omdat je bv ook je teammembers moet beschermen en dat soort taken
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ga je nou snel dood of niet, en is 't uitdagend? Zou je 't spel voor de Singleplayer kopen?
     
  14. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0

    Je gaat niet snel dood. En voor alleen singleplayer zou ik het zeker niet kopen.
     
  15. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het spel beslist niet kopen voor SP. SP is meer bedoeld om met de mechs vertrouwd te raken en de onderdelen om er zelf eentje te bouwen vrij te spelen.

    MP ga ik pas doen na de SP, maar SP doet vrij kaal aan. Geen filmpjes ofzo met een meeslepend verhaal, slechts een verhaaltjes verteller.....
     
  16. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    zo'n kut spel :mad: slechtste wat er is op x360!
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En waarom dat? Of ben jij alleen afgegaan op de demo? :):
     
  18. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Het spel (demo) kon mij ook eigenlijk ook totaal niet boeien. :x
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En waarom?
     
  20. :: hmr`::

    :: hmr`:: chris

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet echt een boeiend spel vind en heb de full version hier liggen, heb het nog niet op live gedaan maar heb dan prolly de slechtste mech dus dan word ik geowned.. ook niet leuk. SP is iig niet zo boeiend en zoals meerdere mensen al zeiden die mechs zijn na 1 a 2 schoten dood =(
     

Deel Deze Pagina