1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chrome Hounds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 sep 2005.

  1. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Late quote... was alweer van een poosje terug... Ik had er moeite mee maar heb het uiteindelijk gehaald met een "hover hound" met 3 "hound piles" en 2 machine guns... de zwarte hound 2x Gespiest en nog een paar kogels... Die "Spiesen" werken geweldig!

    De single player is echt niet geweldig... zou ik m nooit voor kopen... multi player weten we dinsdag pas. :mad:
     
  2. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    En hoe zit het met de grafix? De demo grafix vind ik persoonlijk zeer onder de maat.. Is het in de orginele versie een stuk opgepoetst?
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Jazeker. Het ziet er idd mooier uit. Ik vond echter de offline campaign niet veel aan. Ik heb daarna nog een paar potjes online gespeeld en dat was wel aardig. 't Irritante vond ik nog de trage snelheid van de robots en de lange duur voordat je je tegenstanders ontmoette (komt ook door de grote kaarten).

    IMHO een aardig spel, maar voor mij zeker geen topper. Toch was het volstouwen van je mech met wapens best vet. Zet je teveel punch op je mech, dan zorgt de knockback ervoor dat je continu in de lucht schiet. Leuk gedaan. Heb de game inmiddels al terug gebracht naar de shop voor een tegoedbon. Daar haal ik mij deze week BFMEII van.
     
  4. Chris Roca

    Chris Roca !!Xbox 360!!

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    EN WAAR BLIJVEN GVD DIE SERVERS ER ZOU 7 Juli MAINTENCE ZIJN EN NIET 1 WEEK !!!!!!
     
  5. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy dubbelpost
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2006
  6. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, heb nog geen poging kunnen doen online. Maar goed, dat lijkt me toch echt wel vet.
     
  7. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Officieel was de 11e de datum van microsofts server maintenance... Dat stond ook al eerder in deze "thread". En... das dus Vandaag!!! Hmm zal ik de baas vast vertellen dat ik morgen wat later kom? :D
     
  8. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand een tip voor die zwarte hound in de bonus mission.
    Die unlock je door single player uit te spelen.

    Die smurf blaast me iedere keer van de aardbodem af
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb het spel niet, maar misschien van die Spikes? Probeer 'm 3 keer te Spiken en als ie dan nog niet dood is gebruik je je overige wapens.
     
  10. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gebrobeerd met de spikes maar was geen succes.
     
  11. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze (het zijn er meer) klein gekregen met een berg snipers... en dan blijven lopen langs de rechter rotswand van waar je start. Zodra je het filmpje ziet kun je ze net snipen over de heuvel, dan komen ze achter je aan, maar kun je schuilen achter de huisjes in het dorp. Of verder blijven gaan en via een alternatieve route de bergen in.

    Ik heb het vermoeden dat het ook kan werken als je met een stel piles achter de huisjes schuilt. Of misschien met het echt grote kanon.
     
  12. Mad Jack

    Mad Jack Dit is Snuk trouwens

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0

    Zie hier het antwoord:
    Please note that the servers will be offline from 10am today for scheduled maintenance. This maintenance is currently expected to end at approximately 5pm UK time.

    Dus rond 6 uur vanavond moet iedereen online kunnen*) , zo niet dan gaat de openhaard aan vanavond!
     
  13. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    Yay!! ik heb me xbox terug :).
    k heb meteen de eerste drie campanges gespeeld.
    als er nog nederlandse morskoj squads zijn die geinteresseerd zijn in nog een lid, ik zou heel graag joinen.
    ik wil ook wel een Tarakia squad joinen, maar echt het liefst morskoj en echt niet sal kar.
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat is dus al voorbij en ik kan nog steeds niet inloggen op de chromehounds server. Let wel, deze maintenance was gepland en gedurende deze kon je sowieso niet op live en ging niet specifiek over het "unavailable server" probleem volgens sega, maar je kan maar hopen;
    Hopelijk zorgen ze snel voor een oplossing want na 3-4dagen begint het toch echt irritant te worden.
     
  15. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies DiaL pfff... t word toch eens hoog tijd dat men een game uitbrengt die het in 1 keer perfect doet... eerst Call o Duty, toen MotoGp en nu dit weer... Microsoft maakt geen vrienden.
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Even een vraagje aangezien ik nog steeds niet online heb gekund. Als je een land kiest in de war kan je dan ook alleen maar die parts gebruiken van dat land?
     
  17. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Die laatste baas knal je het best van de bodem met 4 synchrone machineguns.
    Tip voor de volgende die vast komt op die plek.
     
  18. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    We're back online baby .... Oh yeah!
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Waarom moet je een hound kiezen als je online gaat? de enige die je kan gebruiken (nog niet gedaan omdat ik geen foute keuze wil maken)
     
  20. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    is er nog een squad die ik kan joinen? ik wil echt graag een eer bij die nuroimus war.
     

Deel Deze Pagina