1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chrome Hounds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 sep 2005.

  1. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    sith_vegeta: De hound die je dan kiest is gewoon een extra hound die je gratis en voor niks krijgt... je kan nog altijd je eigen hound blijven gebruiken.
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    oke mooi, wacht nog even tot ik online ga. Ben momenteel bezig met alle campaigns aan het halen en dat gaat lekker (gisteravond gestopt, derde missies van scout en tot nu toe alles S ranking (dus defender, sniper en soldier) Even kijken wat ik precies ga worden maar denk als het me bevalt dat ik commandor word aangezien ik altijd al tactisch aangelegd ben. Moet alleen even kijken hoe het uitgewerkt is in deze game en of je squad ook wel echt naar je luistert.

    Wat is iedereen hier qua hound?
     
  3. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zijn er eigenlijk alleen maar squads uit Japan.
    ik zie hier zelfs een Nederlandse squad staan (killerhounds nl) die bij connected region japan hebben staan.
    waarom staat overal japan?

    en nogmaals is er een Nederlandse squad die ik zou kunnen joinen? wel een van morskoj.
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vraag:In de laatste missie van Scout moet je op de vijand naar het westen lokken. Ik neem in het westen alle shit over en trek dan naar het oosten toe waar ik een aantal ACV encounter, Zodra ik vrolijk begin te schieten (ben een scout maar door me 4 guns blaas ik alle acv gemakkelijk weg) komt er oppeens een filmpje waarin een of andere pshycho in een zwarte hound komt opdagen en een beetje stoer begint te praten.

    Mijn commander zegt dat ik weg moet maar zodra ik dat doe word ik helemaal en dan ook helemaal de tyfus in geschoten door die zwarte hound. Iemand tips wat ik moet doen?

    Andere vraag waarom wil iedereen in Morskoj squad ? zometeen zijn er alleen nog maar Morskoj squad en voor de rest niemand.
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, eigenlijk zijn er meer spelers in Sal Kar om de een of andere reden.
    check maar eens online en je ziet dat Sal Kar een sterkere military force heeft.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke ben momenteel ook even aan het kijken welke natie, welke squad en wat voor positie ik wil innemen in dat squad. Zijn er echt tactics commanders enzo of zijn er alleen maar soldiers enzo? (tis heel mooi hoe makers van het spel het altijd bedoelen maar in hoeverre gaat het op in de online mode) moet je ook echt samenwerken enzo? of is het meer van we lopen bij elkaar met ze vijven en jij komt met zijn tweeen dus voila pure vuurkracht ipv strategie
     
  7. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet echt samen afspraken maken.
    De één verdedigd de basis en andere gaan de basis van de vijhand proberen te vernietigen.
    Om onderling te kunnen communiceren moet je ervoor zorgen dat je de juiste com towers onder controle hebt.
    Echt een aanvalsplan met taktiek wint de strijd.
     
  8. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Sith: Volgens mij hoef je niet maar 1 rol te kiezen om je altijd aan te houden toch? Aangezien ik ook online al m'n mechs kan gebruiken is volgens mij die rol alleen maar van toepassing op de gratis mech.

    Oh en met 3 of 4 spikes heb je die zwarte mech zo klein, niet weg rennen... je wilt m te grazen nemen... voor het S level ;)

    Ik vermoed trouwens dat iedere squad japans is omdat de servers nog steeds niet 100% zijn, dat komt volgende week wel... we kunnen in ieder geval spelen en ik heb gisteren avond al volop lol gehad... online is ie leuk! (al zal ik eigenlijk alleen in free play te vinden zijn).
     
  9. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    hey macouno.
    in welke squad zit jij dan? en zoek je nog mensen;)
    ik ben namelijk wel een aardig goede heavy gunner/defender of scout.
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    had een vraag maar heb het antwoord al
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2006
  11. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    weten jullie eigenlijk hoe lang een grid is in lengte?
    dit is namelijk wel handig om te weten als je heavy gunner bent. ik kan het nog aardig inschatten na 1 test schot, maar als ik de lengte weet helpt dit al heel erg.
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Verschilt per level, ene level is 3000 bij 3000 andere 2500 bij 2500. en volgens mij heeft elk level evenveel nummers en cijfers.

    Ik test meestal met een normale cannon hoever de vijand is, een cannon gaat namelijk ook op den duur in een boogje
     
  13. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje
    zitten er nou helemaal geen fatsoenlijke Nederlandse squads in Morskoj ofso?
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    zou zeggen richt er een op. Ik heb wel intresse om het te doen dus laten we er een samen oprichten (hoef alleen nog even commandor alles op S te halen (nog geen tijd voor gehad) en dan ga ik online ass kicken
     
  15. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja richt er een op, ik wil ook wel meedoen.
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    heren ik voeg jullie even toe op live dan kunnen we beginnen met oprichten
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    IGN heeft een review en zijn er toch niet echt over te spreken:


    IGN Review
     
  18. Rokkendoom

    Rokkendoom Top Notch, Baby!

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Als nog niet elke fanboy naar Morskoj is verhuisd, zoekt ons squad in Tarakia nog naar mankracht.
     
  19. wht

    wht Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem morgen binnen en ga dan ook spelen. Daarna zoek ik uiteraard ook een squad :)
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ga dan naar Tarakia, want die zijn bijna verslagen omdat iedereen naar Morskoj gaat! En het 3e land is al verslagen. :+
     

Deel Deze Pagina