Tis toch juist Tarakia die all geasskicked is en strijd gaat nu toch tussen sal kar en Morjosk? hoe heet je squad trouwens enz?
Elke 14-16 jarige koopt het spel en ziet Morskoj gelijk als de duistere russen en hebben ze de drang om daar naar toe te gaan. Maar nu de mensen uit Noord Amerika ook spelen (die trouwens echt niet die communisten gaan joinen) verwacht ik dat Tarakia de volgende oorlog heel wat beter zal presteren.
Ik hoop dat het echt 50/50 wordt, en dat de speelvelden barsten van Hounds. Drie snipers flanken de Squad die door de bossen de vijandige Scouts aanvallen, en ondertussen zorgt een Defender dat de weg naar de Snipers niet onder voet wordt gelopen. Maar toen arriveerden de Heavy Gunners en de Snipers kunnen de Squad niet ondersteunen, maar dankzij de Tactical Commander keert het Squad terug en vernietigt de Heavy Gunners. Stel je voor!
Vandaag of morgen ga ik me er ook in storten, hangt ervanaf wanneer mn live kaart aankomt. Heb me toch nog best vermaakt me de single player, wordt nog wat online
Er zijn max 12 spelers per map (6 per team). Aan iedereen die bij Sal Kar zit en op zoek is naar een puur belgisch/nederlands squad -> LogicaL Project, applyen kan vanaf nu Alle leden (2 XD zijn ouder dan 16) -- iLLeLogicaL --
ik ga hem vandaag halen maar ik vraag me af of er een beetje leuke squad is zonder 12 jarige spelers? Het klinkt lullig maar 12 jarige iriteren mij de pestpokken op live.
Squad: 87th RATTLEHEDS Nationaliteit: Tarakian Elke class is welkom op het moment, we hebben nu een soldier en een tactics commander en een member die nog gaat kiezen tussen sniper of heavy gunner. Als iemand zich aanbiedt als nieuwe TC zou onze huidige daar ook wel blij mee zijn. De leeftijden van de members liggen rond de 18-19 jaar, gewoon vrij serieuze clan met een brute aanpak die niet schuwt voor wat ruw taalgebruik, geen kinderachtige toestanden hier. Contactpersonen: Goatslayer NL Rokkendoom
Een stelletje schuimende piraten dus. 7.9 Van Gamespot, helemaal geen slecht cijfer vergeleken met de andere reviews. Misschien moet ik deze game toch nog een kans geven. Als ie in de uitverkoop ligt wil dat zeggen....
Dat is het enige wat minder is, je kan geen invites sturen. Als je online bent selecteer je de optie: "join squad" (of iets dergelijks) en zoekt naar: 87th RATTLEHEDS ik weet niet of je zonder de caps ken zoeken maar dan zie ik je wel verschijnen. Als het niet werkt dan stuur je een friendrequest naar Goatslayer NL of Rokkendoom. Andere zijn nog steeds altijd welkom.
Als er nog Nederlandse Morskoj spelers zijn opzoek naar een squad. Shadow Wolves heeft nog spelers nodig. we zijn wel opzoek naar mensen die echt serieus spelen en ook enigszins skills hebben. Op live kan je contact opnemen met Mij en Soul Reaver NL en op xbw ook met mij en Sith Vegeta
Zojuist de eerste oorlog afgelopen, niet anders dan verwacht heeft Morskoj gewonnen. Ik verwacht de volgende oorlog een andere uitslag, nu alle Amerikanen ook eindelijk binnen zijn zal Tarakia vanzelf vollopen en wordt het uiteraard weer één van de supermachten. Ons squad begint zichzelf al aardig op te bouwen (2 Soldiers, Defender en een Heavy Gunner) maar we zijn nog opzoek naar sniper/scout. Iemand die dus op lange afstand mensen verrot schiet en tegelijkertijd snel genoeg is om COMBAS over te nemen. En nog iemmand met tactisch inzicht die de rol van Tactics Commander op zich te nemen. Wij hebben zojuist nog een aantal wapens en pansterplaten ingeslagen voor diegene die dit nodig hebben.