1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chrome Hounds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 sep 2005.

  1. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Check voor de zekerheid connected region, zo vond ik hem wel namelijk. Rattlehedz zie je wél als je hem op "UK" zet en níet als je hem op "any" zet.
     
  2. Aeighdan

    Aeighdan eej-den

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    De downloadable content ziet er niet zo heel spectaculair uit. Hopelijk is die heavy-gun iets. Lijkt wel een dubbele bastard-kannon:thumbs:
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    De nieuwe sniper rifle kan maar 4 kogels mee :confused:
     
  4. Aeighdan

    Aeighdan eej-den

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
  5. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ze ingame niet vinden....
     
  6. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze staan gewoon tussen de rest van de bewapening maar zijn gratis.
    Ik vind het ook niet bijster veel voorstellen.
    maar ja het gratis en ik wil niet zeuren.

    Bij de Heavy arms staat een kanon, die vind he het makkelijkst en de rest is effe zoeken.
     
  7. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu jullie al weer een paar weken aan het rommelen zijn 8)

    Wil ik eigenlijk toch wel weten wat jullie er van vinden :confused:

    Ik heb namelijk toch nog steeds bedenkingen bij dit spel....

    En ja dat komt grotendeels door de demo, maar er is bij mij toch nog steeds een soort van interesse in deze hondjes van chrome :b:

    Spanks+
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    De Demo moet je zien als een saaie versie van het spel, ja kan de manier van houd-besturen er uit afleiden en hoe je vijanden verslaat maar een goede afspiegeling van het spel is het niet.
    De single player stelt niet veel voor en is zoals wel meer hebben gezegd één groote oefening. Er zitten soms best aardige missies bij en je kan er een hoop onderdelen (en achievements) mee vrijspelen maar het is het geld niet waard.

    Het LIVE! gedeelte daarintegen is zeer uitgebreid en interessant. Je moet er wat tijd in steken, het is niet echt bedoeld om ff snel een potje te doen. Dit kan wel, maar het squad gedeelte is veel en veel beter dan freeplay waar iedereen maar wat aanmoddert en zich afmeld halverwege een game.

    Conclusie: Heb je een Live abo, Mech interesse en genoeg tijd om de oorlog in te gaan met een squad, KOPEN ! :cool:
     
  9. Rokkendoom

    Rokkendoom Top Notch, Baby!

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen
     
  10. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Stoer spel, vooral online. Zorg dat je een goede squad hebt en je hebt er een hoop lol aan!
     
  11. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en alle goede squads kunnen maar beter naar een ander land dan morskoj want die is zo aan het over heersen de laatste tijd.:)
     
  12. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, de vorige war is anders wel door underdog tarakia gewonnen.
     
  13. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wist ik niet, ik ben dit hele weekend namelijk niet online geweest.
    maar Sega mag wel es een update uitgeven want die wars duren telkens niet meer dan een week, ik had gehoopt op telkens een maand in een oorlog, maar dat is nu meer een paar dagen.
     
  14. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou eigenlijk het slimste om te doen als je squad niet online is en je toch iets voor het land en je squad wil doen.
    Gewoon een missie zoeken met één tegenstander of is er iets wat meer oplevert ?
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Nee, zoals je zegt gewoon 1vs1 matches uitzoeken.

    Ps: Volgens de Sega chromehounds announcement boards zou er, het is wel vaag, bij de server maintenance van vandaag wat gedaan moeten zijn aan de;
    .
     
  16. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe... het heeft even geduurt maar we hebben het eindelijk door (m'n clan en ik). Gisteren avond nog de oorlog een eind helpen verlengen door de hoofdstad van Sal Kar terug te veroveren (leuk zo'n medaille)... dat voelde goed. Het spel wordt leuker hoe langer je het speelt.

    Ik begin me wel mateloos te ergeren aan alle berichtjes die maar langs komen op alle mogelijke irritante momenten, niet dat dat me van m'n lol weerhoud. Ik moet gewoon af en toe een kussentje de kamer door gooien en dan gaat het wel weer.

    Jammer dat het soms erg moeilijk is om mensen te vinden om tegen te vechten, maar de AI hounds zijn ook niet altijd even makkelijk. Ze houden in ieder geval van stevige cockpits hehe.

    Ze mogen de oorlogen trouwens wel wat langer laten duren zeg... van mijn part het aantal punten dat je per sortie op een map kan verdienen gewoon halveren.
     
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat ze daar wat aan gaan doen in één van de volgende updates.

    Idd irritant dat al die berichten steeds komen als je je aanmeld, boeit mij het dat iemand een donation heeft gemaat. Zou optioneel moeten zijn :x
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat hebben ze gisteren al enigzins gedaan. Na de server maintenance hebben alle gebieden een veelvoud aan occupation pts gekregen.
     
  19. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha... ja ze hebben het blijkbaar door dat 2 oorlogen per dag een beetje veel was. Ik moet zeggen, ook tegen CPU is best aardig als je hogere niveaus begint te bereiken. Nu private first class en het scheelt echt in verhouding met het begin.

    Heeft iemand het "superweapon" al gezien??? Blijkbaar kun je m tegen komen als je in de buurt van de tegenstander zijn hoofdstad komt... alleen zit mijn clan bij Sal Kar, omdat die de hulp wel kunnen gebruiken, en dus komen we niet bij de hoofdstad van anderen haha
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Moet ondanks de vele slechte reviews wel een erg toffe game zijn he? Vooral op Live dan, althans...volgens bijna iedereen op de IGN forums.
    De demo vond ik alles behalve denderend, en qua graphics wel ok,maar niet super ofzo. Maar de custom-mech functie zit er niet in en die lijkt me erg gaaf en dat het op Live echt vette oorlog is als je bij de juiste teams zit.
     

Deel Deze Pagina