1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chrome Hounds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 sep 2005.

  1. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    man ik heb net op ign een paar vette ingame filmpjes gezien en ik ben meteen entauhsiast (of hoe je het ook schrijft, ik ben niet zo goed in talen)

    dit lijkt me zo vet om over xboxlive te spelen.
    ik hoop maar dat je met dit spel wel delen van de mechs, of hounds, kapot kan schieten zoals in mechwarriors. wat ik dus miste in mechassault.
    lijkt me tof om heel gericht te schieten en dan de wapens van de tegenstander uitschakelen, of de banden of benen kapot maken.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2005
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mwa, ik vond die in-game trailer ook wel tegenvallen eigenlijk. Het zag er niet echt spannend uit, maar het kwam niet doordat het te langzaam ging. De omgeving zijn gewoon te open, en dat maakt het eentonig en saai.

    Maar aan de andere kant was het wel weer heel vet met al die explosies, omhoog vliegend aarde en het beste vond ik nog wel dat er ook 'allied NPS's' rondliepen. Dat is een keer wat anders dan in je eentje een heel leger aangaan.
     
  3. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het ook altijd wat onrealistisch dat 1 enkele mech pilot zo heel veel sterker dan zijn vijanden was, en dan wanneer je online speelt duurt het opeens langer voor je een vijand molt. dat is ook met veel games zo.
    maar met halo kan ik het begrijpen omdat de spartans supersoldaten zijn maar met duke nukem enzo vond ik het allemaal wat nep.
     
  4. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    het zit er wel erg mooi uit maar ik mis de spanning
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar als je nou in grote drukke stad bent, met veel HounDs en andere futuristische robots/voertuigen wordt het wel een stuk spannender.
    Overal instortende gebouwen, ontploffingen en heel de straten staan vol met HounDs. Dan is het wel vet, en spannend...
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zullen ongetwijfeld wel een hoop mechgames uitkomen met lekkere explosies en instortende gebouwen. :)
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop er in iedergeval wel op.
    Fasa Studios/Day:1:confused:tudios/Wizkids én Microsoft Gamestudios zullen vast wel met een Mechassault 3,
    of
    (klinkt beter) Mechassault360 komen
     
  8. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    maar 1ding vnd ik wel goed aan deze game en dat is dat je geen lock hebt (dat was in ieder geval niet te zien in het filmpje)
     
  9. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    in die filmpjes lijkt het heel lastig richten.
    of je zit in third person en er is een klein scherm rechts poven waar je reticle in staat die laat zien waar je op richt.
    of je zit in first person met een reticle, maar je hebt slecht overzicht, je hebt alleen een klein schermpje waar je je hound vanuit third person ziet.

    hoe dan ook. zolang er maar veel explosies en veel te vernielen valt ben ik blij.
    daarom lijkt mij full auto ook leuk omdat je vanalles kan opblazen:)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    IGN heeft ook wat filmpjes van Chrome Hounds. Deze trailer is toch wel het beste.


    Dat is juist realistisch. Als je in Third-Person speelt kijk je eigenlijk naar de Hound (Je zit er niet in) dus zie je ook niet waar je op reciht. In First-Person zie je wat de Hounds ziet (Je zit er wel in). Dus eigenlijk is het wel realistisch. En dat draagt er ook wel aan bij.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2005
  11. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    dat het realistisch is spreek zal ik niet tegen spreken, maar het neemt niet weg dat het er aardig lastig uitziet
     
  12. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeehm ,hoe "realistisch" kan een mech game zijn? ........
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De mensen speelde de game voor het eerst ... ik had er ook problemen mee ... maar Steel Battalion was nog veel lastiger :)
     
  14. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oew, vet! Ik kan niet wachten op deze game. Zo heb ik niet veel haast bij Splinter Cell 4, maar hier kan ik dus echt niet wachten! :D

    Ziet er echt goed uit. Ook veel verschillende HOUNDS, en je kan ze meen ik zelf aanpassen enzo. Top!
     
  17. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die's al oud ;)

    Maar ik vond het er wel goed uitzien, alleen de Operator is weer eens zwaar kut. :mad: Net als bij Mechassault, die Natalja en Foster waren echt dom met hun peptalks, en hier is het niet veel beter. 'I guess this won't be problem bla bla bla...' :'-(

    Maar verder is de game wel vet :+
     
  19. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    dat hoop je :+
    nee ik twijfel dr niet aan dat dit een vette game wordt. ik vond mech games altijd vet. zelfs mechassault, maar ik ben met je eens dat die operators echt crap waren.
    ik begrijp trouwens niet waarom mechs niet aanslaan in Europa. wat is er beter dan gigantische robots die elkaar met groffe wapens aan gort knallen met gigantische exolosies? dat is toch een van de beste concepten die je maar kan bedenken, of ben ik raar?
    het is al lang geleden dat ik weer een echt goede mech game heb gespeeld, steel batallion de laatste alleen heb ik die niet zelf.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  20. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry comp bleef hangen
     

Deel Deze Pagina