vet interview de lead designer (geloof ik) Klik het idee van meerder facties in de online mode doet me denken aan de conquest mode van Mechassault 2. maar het vetste lijkt me toch het designen van je eigen hound.
als jullie online gaan welke factie gaan jullie dan joinen? Talapia, Morskoj of Tal Kar? ik ga dan voor Morskoj, dat klinkt russisch en ik ben Amerikanen en arabieren echt helemaal zat dankzij battelfield 2.
gamespot heeft een stage demo van chrome hounds (verbaasd me dat niemand em nog heeft gepost). klik hier en zoek naar stage show demonstration. er wordt aardig diep ingegaan op de game. en misschien kunnen we al van te voren met een paar Nederlanders (of belgen als die aanwezig zijn) een squad opzetten.
Ik heb zeker verwachtingen van deze game. De hele setting spreekt me bijzonder aan. Met robots hele steden overhoop schieten. Wanneer zal Chrome Hounds overigens verschijnen?
ik heb ook grote verwachtingen van deze game. het mooiste vindt ik dat je helemaal zelf je mech kan customizen. en zoals ik al eerder zei, welk concept is er nou beter dan met gigantische robots met dikke wapens van alles kapotschieten, met flinke explosies en de release is volgens Gamespot 7 juli. en over het algemeen kloppen de release data van gamespot wel.
Heb hem bekeken, en qua design van Mechs en de opties in de game vind ik het een goede game, maar de buitenomgevingen laten nog zoveel te wensen over!
Heb wat Chrome Hounds avatars gemaakt die je hier kunt vinden. Er staan ook Ninety Nine Nights en RS: Vegas avatars tussen, dus schrik niet. Jammergenoeg is het wel een rapidshare link.
Gamespot heeft een preview gemaakt over de Single player mode. check naar mate ik meer hoor over deze game klinkt ie steeds beter en beter.
ik ivnd het niet mooi hoe de mechs ontploffen en tanks enzo. gewoon explosie helemaal weg is alles.. ze hadden het moeten maken als mechwarrior van vroeger op de pc. inklap van raketten hebben ook echt inpact en genoeg klappen achtereen dat je mech uit balans raakt plus als je vernietigt was dat er nog rommel of hele mech kapot en wel achterbleef zonde de ingame footage viel mij heel erg tegen
je ziet het misschien niet duidelijk in die filmpjes maar als je speelt heeft het echt wel effect als je wordt geraakt. een zware impact zorgt ervoor dat je beeldscher schud als je in first person zit. en je met een hele hoop zware klappen acher elkaar raak je best licht gedesorienteerd, tenminste dat is wat de previews en hands-ons zeggen van verschillende sites. en die explosies vallen best mee. ik vindt het juist realistischer op deze manier, het speelt zich ook in een alternatieve tijd af die zich niet ver van de onze bevindt dus is het technologische verschil niet zo groot, hoewel ik het met je eens ben dat er best wel wat rommel mag blijven liggen. in elk geval zal dit vast een leuke game worden, alleen al omdat je helemaal zelf een mech kan bouwen en het dus heel onwaarschijnlijk is dat iemand anders precies dezelfde mech heeft.