gaan jullie maar ff wachten tot 7 juli. ik ben vaste klant bij mn lokale gamestore en ik mag daar chromehounds de 30ste al ophalen. en dan krijg ik ook nog korting
ik koop bij mij in Almere tegenwoordig mijn games bij de Gamefreak. ik geloof alleen niet dat et een grote keten is ofso. k geloof maar 2 zaken in almere. maar k weet et nie zeker. Edit: gamespot heeft weer een hands on gedaan, dit keer over de MP. en het klinkt goed. klik
Ik ben altijd al een Mech fan geweest en dit is een game die ik grijs wil gaan spelen. Straks eens checken of ze bij de Oldskool NL al een team hebben gemaakt
Nu ik de nieuwe screenshots heb gezien ben ik zeker overtuigt lijkt me echt een gaaf spel, je eigen mech bouwen en er lui mee kapot knallen
Hé zijn er ook mensen die een nederlandse chromehounds clan oprichten om in die persistent world te spelen? ik zou namelijk graag bij zo een clan zitten zodat ik tenminste makkelijker met mensen tactisch kan spelen, vaak praten die amerikanen nogal onduidelijk heb ik gemerkt toen ik bij een clan van mechassault 2 zat.
Hhmm, ik wil denk ik wel bij een clan, of een clan oprichten, en dan natuurlijk een nederlandse, maar het probleem is dat ik internet zo moeilijk aangesloten krijg op m'n Xbox360. Dan moet er van alles verplaatst worden, en om dat nou elke keer te doen heb ik ook geen zin in.
kan je dan niet gewoon je kabels in je xbox laten zitten? of heb je maar 1 poort op je modem, dan koop je toch een router. of je koopt gewoon een extra ethernet kabel en wissel je de poort telkens bij de modem. easy as hell.
Kijk dit vind ik teminste goed. Voor zover ik wist was er niks van een demo bekent en dan in een keer staat hij er op. vind ik persoonlijk leuker dan een prey demo die er eigenlijk al een week op had moeten staan.
Wow, netjes. Ga ik vanavond downloaden. Heb geen hoge verwachtingen van deze game, maar misschien is ie wel heel vet. Zit er ook offline content bij?
volgens mij heb ik een keer ergens gelezen (hier? ) dat ie tijdens de E3 zou uitkomen. Dus is de demo eigenlijk behoorlijk laat maar het mooiste is nog het volgende: \o/