1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chrome Hounds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 sep 2005.

1. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de speelbare demo effe geprobeerd... De spelomgevingen zien er een stuk minder kaal uit dan op sommige screens, je komt in een heuvelachtig landschap met bomen en dergelijke... Je Mech Hound (je kunt kiezen tussen een gewone warrior en een sniper, ik heb vooralsnog voor de warrior gekozen) ziet er mooi uit, en het beweegt allemaal zeer realistisch... De Hound die je tot je beschikking krijgt is niet de meest uitgebreide, maar goed... Hij kan geen jetpack gebruiken, maar ik ben er vrijwel van overtuigd dat je Hounds zult kunnen maken die kunnen springen e.d. Je hebt een drietal soorten wapens, een automatic gun, raketten en zware raketten...

Het speelt als een zonnetje, dit is Mechassault maar dan veel realistischer... Het schieten is cool, want de ontploffingen zijn zo echt als het maar zijn kan... Je ziet je raketten met een indrukwekkende vuurstaart uit je Hound Mech afgevuurd worden (je kunt inzoomen door de rechter analoge stick een keer in te drukken)... De impact is echt heel mooi gedaan, alles knalt uit elkaar zoals het in het echt ook zo zou zijn, denk ik... Er kan van alles kapot, niet alleen de vijandelijke robots, maar ook soldaten en zelfs hele gebouwen... Je schiet op de gebouwen en ze zakken vrij realistisch in elkaar, netjes zoals het hoort...

De demo is vrij beperkt en je krijgt niet zulke heel indrukwekkende tegenstanders op je af (tanks en Mechs uit de middenklasse of lagere klasse of zo), maar reken maar dat dit in het gehele spel anders zal zijn... De A.I. van de grondsoldaten vind ik ook niet zo super, als je op ze af komt, blijven ze soms staan schieten terwijl je ze vol in het vizier kunt nemen... Maar bedenk dat dit een DEMO is...

From Software heeft een rijke ervaring in het maken van Mech games (Armored Core) en deze game is dus zoiets als Mechassault, maar dan veel uitgebreider... EN mooier :)

Edit: ik lees hier en daar al wat klachten over de demo... Niks van aantrekken, gewoon ZELF uitproberen... Laat de piepkuikens maar lekker janken... :)

Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  2. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    :D
    Ow haha :D
    Ik ben ook pas vrij laat erachter gekomen dat deze game bestond.
    Nouja voor mij kwam het iig als een verrassing :)

3. AgentSmith

AgentSmith Guest

Net gespeeld, niks voor mij.

4. basovich

basovich Guest

kan hij online? (demo)

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2006
  5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Spawn; je brengt het iig zo dat ik hem vanavond eens even ga bekijken :)

6. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    gaat hem ook maar een downloaden , lijkt mij wat..... :)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee dit is een story mode demo

8. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de demo wel goed.
    Jammer dat de boompjes er bijna allemal hetzelfde uitzien en het instorten van gebouwen niet zo mooi is.
    Ook de inslag van je raketten of gun zijn niet spectaculair te noemen.
    Maar ik had hem al in de pre-order dus ik zie het wel.

Er is op dit moment niet echt veel keus voor de 360, anders had ik waarschijnlijk blazing angels genomen.
    Ik verwacht van dit spel toch meer, zeker online.

9. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Fardo Ja, ik heb hem al in de winkel gezien, hij lag al bij e-plaza in de schappen.

10. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me sterk dat deze game al in de winkels ligt daar ie voor een 7 Juli releasedate staat.

Dus wat je in de winkel hebt zien staan zullen waarschijnlijk de "reclame" doosjes zijn geweest.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kewl ga ik hem vandaag/morgen even halen :) .. dan ga ik eerst ff bellen .. in Japan is ie al uit en officieel is de datum 29-6-2006 en voo europa 7-7-2006

12. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @RodmanSan toch is het zo, dat is wel vaker bij e-plaza dat ze hem er alvast neerleggen voordat hij eigenlijk officieel uit is, maar die medewerkers weten het meestal zelf niet eens dat was ook bij TBFME 2, zeiden die medewerkers ook dat hij binnenkort er pas kwam maar toch had ik hem bij hun gezien en gekocht^^

13. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    GVD!!!! komt er vandaag een demo uit voor een game die ik al sinds vorige E3 in de gaten houd, gaat gister mijn xbox kapot. TYFUS!!!!
    dat heb ik dan weer. nou maar hopen dat ik een nieuwe xbox krijg voor de release van chromehounds. maar dat zal wel weer niet. ik mag blij zijn als ik em terug krijg voor de release van prey.

Edit: Hmmm, misschien dat ik toch nog volgende week chromehounds kan spelen. me xbox werd net opgehaald, tot mijn verbazing. oh vreugde!!!!!!

14. bubu

bubu Guest

wat een Kut game!! :confused: omfg egt joh die levels zijn mega saai (of levels het is er maar 1)
    en mega kort en helemaal geen sfeer je loopt daar een beetje rond je ziet niet eens een crosshair :confused: alleen als je via first person speelt
    nou ik vind het maar een kut game maja dat is mijn mening =D

wees blij dat je xbox kapot is dan hoef je deze ellende niet mee te maken :'-(!

Mijn mening ..maar zo is het gewoon ..

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    vergeet traag niet :b: !

16. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook niet echt geweldig

17. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak uit jullie reacties uit dat het gewoon een kutgame is.

Dan laat ik hem lekker links liggen:)

18. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ach het is en blijft een demo.
    misschien eerst maar even wat reviews afwachten want zo begin ik toch ook een tikje te twijfelen.

19. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt inderdaad wat Dave123 hier zegt, Chromehounds ligt onverwacht NU al in de winkels... Ik heb al een belletje van mijn locale gamesboer gekregen dat het spel verkrijgbaar is... Ik ga hem wel effe scoren... :)

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga hem straks even halen :) .. anders morgen .. ik ben gek op dit soort Mech games

Deel Deze Pagina