Waarom gooien ze dan geen beperkte online functionaliteit in de game? Dat maakt toch veel meer mensen enthousiast? (mits het goed is natuurlijk)
Wat ik denk ik mis is de cockpit view. Dat je zo lekker rondbaggert en dat het draaien van de mech zo lekker langzaam gaat waarna je een tegenstander de grond in boort met een rocket salvo van 20. Liefst heb ik het scherm ook nog willen trillen bij zo'n salvo. Ik wil POWER (en een vette bas). Dit zijn toch mechs niet? Persoonlijk vind ik die oude mech games op de PC nog het stoerst. Lekker 1st person, waarbij het beeld zo lekker op en neer trilt als je de poten van een mech ergens neerstampt.... (liefst met een hardrock muziekje op de achtergrond )
EDIT: Maar ik begrijp je wel Fardo. De echte fans zijn natuurlijk allang overtuigd. Maar voor deze mensen hoeven ze toch geen demo uit te brengen? Jullie kopen deze game toch al. Het zijn juist de niet-fans die over de streep getrokken moeten worden. Dat is de reden waarom ik deze demo zo zwakjes vind. Je moet op je sterke punten spelen als je iemand wilt overtuigen, niet op je zwakke....
Laatst bewerkt: 29 jun 2006