1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chrome Hounds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 sep 2005.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :lol:

    Volgens mij staan in deze topic al aardig wat reacties over de demo! :) Kijk maar eens boven je, maarja idd Timmeh heeeel mischien ga ik hem dan toch downen aangezien ik wel benieuwd ben of de reacties echt ook kloppen. (wat ik uiteraard niet uitsluit)
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    * houdt zich in:+

    Maar tuurlijk, online is alles leuk. Dus ook dit spel, vast.
    Maar toch valt de demo en dus mijn eerste indruk tegen.
     
  3. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    mediamarkt utrecht was hij ook al te koop voor 59,95 (geen reclame doosje)
    Iemand em al gekocht??
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    wel cool op zich, ik vond mechassault leuker, meer actie en zo, de reflectie in het water is echt geweldig!
     
  5. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het ook maar een klote demo
    met het richten moet je dan naar dat gare schermpje rechtsboven kijken, echt supervaag man!
     
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Je kan ook de rechter stick induwen voor first person view..

    Opzich wel realistisch in een helicopter hebben ze ook een appart scherm voor het richten.

    Ik denk dat dit spel vooral leuk gaat worden omdat je zelf mech's kan maken en dan via xbox live tegen elkaar spelen. Morgen maar ff kijken of die in Mediamarkt Groningen is
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Welke reflecties in het water? Volgens mij is je eigen mech nog niet eens zichtbaar....
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mwja tja... wat moet ik van deze demo zeggen. Op zich grafisch heel aardig (lekker scherp natuurlijk op 1080I), al vond ik de omgeving niet zo interactief als ik had verwacht (waarom blijft er geen sneeuw op mijn mech liggen aarrghh); van de sniper missie begreep ik niet veel; ik schiet twee groepen helemaal aan gruzelementen, daarna zit die commander nog te zeuren dat ze "hevig" onder vuur liggen, dus ik ren met mijn mech naar uitkijkpunt 2. Maar daar is niemand te zien, dus ik weer terugrennen naar uitkijkpunt 1 waar ik nog net een aantal vijandelijke mechs voorbij zie lopen en alweer een bericht krijg dat iedereen zich terugtrekt: game over. Lekker vaag. Die soldier missie was wel aardig, maar het razen van die base gaf mij eigenlijk helemaal geen kick.

    Om eerlijk te zijn vind ik dit alweer een demo waarbij de makers punten laten liggen. Als dit spel zo geweldig sterk online zou moeten zijn, waarom voegen ze er dan gewoon niet een online leveltje bij de demo? Het hoeft niet uitgebreid te zijn, desnoods alleen "maar" (team) deathmatch. Op die manier zie je de sterke punten van deze game. Maar als ik nu op mijn indrukken moet afgaan: SP is wel aardig, maar meer ook niet. En op die indruk moet ik dan het spel gaan kopen (en maar hopen dat MP geweldig wordt)? Mij niet gezien.

    Heh, soms denk ik wel eens dat een fatsoenlijke demo opzetten nog lastiger is voor softwarehuizen dan een goed spel maken. Tis natuurlijk ook niet niks: hoe prijs jij je waren aan de klant? Niet iedereen is even bedreven is in het voeren van een goed sollicitatiegesprek.

    Zifnap
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik kan me wel vinden in je "review" :)
    Als je schiet heb je echt niet het gevoel dat je een Mech gebruikt... Geluid vind ik zowieso met alles tegen vallen in deze game... Visueel (ook HD TV) vind ik hem zeker niet zo mooi als op de screens die ik de laatste tijd zag...

    Nee, zeker geen must have.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het spel is een kwestie van smaak :) ... Ik zeg niet dat dit spel geweldig is en dit spel is zeker niet voor iedereen weg gelegd... Je moet van Mech games houden (Mech Assault hoort niet bij dit genre) en je moet van strategie houden. Dit is een Clan game bij uitstek, omdat je continenten moet veroveren ...

    Ik ben het mee eens dat ze beter geen demo voor deze game hadden moeten releasen ;) ...

    Wat kan je wel met Chrome Hounds .. je eigen team maken (clan) en je kan je eigen Mechs ontwerpen .. dit spel is zeker niet bedoeld voor de grote massa .. maar wel voor de echte Mech gamers

    Voor mij is dit dus een Must Have
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Waarom gooien ze dan geen beperkte online functionaliteit in de game? Dat maakt toch veel meer mensen enthousiast? (mits het goed is natuurlijk)

    Wat ik denk ik mis is de cockpit view. Dat je zo lekker rondbaggert en dat het draaien van de mech zo lekker langzaam gaat waarna je een tegenstander de grond in boort met een rocket salvo van 20. Liefst heb ik het scherm ook nog willen trillen bij zo'n salvo. Ik wil POWER (en een vette bas). Dit zijn toch mechs niet? Persoonlijk vind ik die oude mech games op de PC nog het stoerst. Lekker 1st person, waarbij het beeld zo lekker op en neer trilt als je de poten van een mech ergens neerstampt.... (liefst met een hardrock muziekje op de achtergrond :) )

    EDIT: Maar ik begrijp je wel Fardo. De echte fans zijn natuurlijk allang overtuigd. Maar voor deze mensen hoeven ze toch geen demo uit te brengen? Jullie kopen deze game toch al. Het zijn juist de niet-fans die over de streep getrokken moeten worden. Dat is de reden waarom ik deze demo zo zwakjes vind. Je moet op je sterke punten spelen als je iemand wilt overtuigen, niet op je zwakke....
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Omdat de online compenent juist niet te kopieren is .. Het speel veld veranderd namelijk naar mate de tijd verstijkt ... eienlijk net als met Steel Battalion (alleen werd daar veel gecheat) ... ik denk dat die wedstrijden moeilijk te kopieren zijn ... Ik denk ook dat men er voor gekozen heeft om de on-line component niet toe te voegen, omdat je anders het spel niet begriujpt :eek: ...

    Ik dacht eerst dat het spel ook niets voor mij was ... maar toen ik het speelde op de X05 was het voor mijn een MUST HAVE
     
  13. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het ook nogal een bagger demo, ik ga het spel ook zeker niet halen , er zit geen gevoel in. het is allemaal zo standaard..saai
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heb je daar wel online gespeeld, of was dat alleen een offline versie?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mijn impressie op de X05

    Chrome Hounds
    [​IMG]

    Naast de Horror gamer waren er nog een aantal games welke niet echt in een genre plaatsen. Zo was ook het spel Chrome Hounds op de X05 te vinden. Ik heb nog nooit zo veel fun gehad met een Mech game als met Chrome Hounds. Mech Assault is cool, maar niet echt realistisch. Steel Battalion was de Mech games der Mech games, maar onbetaalbaar en helaas viel de on-line gameplay tegen. Chrome Hounds maakt een hoop goed. Ik speelde tegen 3 japanners en beleefde de tijd van me leven. Eerst een Mech uit zoeken en daarna strategisch de vijand uitschakelen. Het spel speelde vlekkeloos en ik had de besturing snel onder de knie. De jappen waren goed, maar mijn team was beter. Met de sniper mech wist ik een vijand uit te schakelen, zodat we deze ronde wonnen. Deze game was voor mij een verrassing en staat nu hoog op mijn verlanglijstje.
     
  16. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de demo met redelijk wat plezier gespeeld. Maar of ik hem haal... Denk er nog over na.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik geef toe dat een persistente "combatzone" (of hoe ze het ook noemen) erg aantrekkelijk klinkt. Doet me een beetje denken aan die internet tekst spelletjes die ik een paar jaar geleden wel eens deed, waarbij je elke paar minuten een "beurt" kreeg. Je kon de de hele dag inloggen en dan een paar handelingen uitvoeren (beperkt aantal handelingen per beurt, maar je kon beurten wel opsparen), bv. tanks kopen of een andere speler aanvallen. En zo ging dat elke dag door, een paar maanden lang. Totdat er een winnaar (of winnende team, want je kon ook een alliance met andere spelers aan gaan) bekend werd gemaakt.

    Deze demo vind ik alleen een beetje een koude douche....
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komen toch zeker wel betere spellen uit in dit genre?
    Ik vermaak me liever met een goed schietspel dan een leuk spel maar waar veel aan zou kunnen verbetert worden.
     
  19. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Same here. De demo is wel cool, Spel ziet er goed uit, mechs zijn vet, omgevingen zijn ook oke !

    Maar of het spel lang leuk blijft, is nog maar de vraag. Ik kijk wel ff de mechs uit de boom
     
  20. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is het voor mij echt helemaal niet waard om te halen.

    zit geen vaart in dat spel man.

    als ze nog is met zo'n spel komen waar je kan veranderen in vliegtuig en kan uitstappen een broodje kan gaan eten mensen kan bero..... ok ok ik wacht wel op saints row :D
     

Deel Deze Pagina