Chrome Hounds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 sep 2005.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou na al deze reacties denk ik dat ik de game maar aan me voorbij laat gaan. Wacht in iedergeval de reviews af.
     
  2. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap al dat in-zak-en-as gepraat niet zo... Okee de demo is misschien erg beperkt, maar de volledige game is dat duidelijk niet... Ik heb het spel effe een uurtje gespeeld, en ik ben zeer onder de indruk...

    Grafisch is het prima in orde (soms wel wat lichte tearing bij het draaien) en het geluid soms overdonderend... Bij het afschieten van je zware raketten voel je gewoon de terugslag in de controller en beukt de grond van het natrillen...

    Uiteraard is dit misschien niet de absolute topgame die velen van ons verwachtten, maar voor mij is het een uitstekend product...

    Ik heb alleen nog maar de single player gespeeld, met Mechs uit de tutorial... Na de training krijg je langzaam maar zeker bodyparts om je eigen Mech te gaan bouwen... Echt een coole game... :thumbs:
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Precies, dat is 't vette eraan! Gewoon zelf een Mech in elkaar sleutelen, en dan er mee gaan ownen. Hoop je. :+
     
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit voor mongool spel. Echt dom!! Gewoon een beetje MechAssault naap. Kunnen ze niet iets nieuws uitbrengen...
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nou nou nou, deze game brengt wel veel emoties in mensen los he. ;)
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Rustig, rustig. Ga jij nou eerst maar wat Coverstorys en Previews van Chrome Hounds lezen, en beslis dan of dit een kloon van Mechassault is. Veel plezier. :)

    |:-
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind de mechs to verschrikkelijk traag lopen, ik erger me er echt aan. Jullie niet? :confused:
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, is echt irritant, ik liep de verkeerde kant op en zocht het gewoon niet om terug te lopen.
     
  9. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb demo ook hiernet gedownload en meteen getest.
    De "mechs" zijn wel mooi gedaan maar zou geen spel voor mij zijn. Beetje te saai al weet ik niet of heel de game zo is. Online denk ik dat het wel fun kan zijn.
     
  10. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo Jammer dat ze er geen coole game hebben van gemaakt. Schieten is moeilijk, saai en totaal niet goed uitgewerkt. De hele levels zijn saai en dat sniperen vond ik echt kut.
     
  11. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, echt net een oud wijf ofzo.
     
  12. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien lopen die dingen traag omdat het gigantische tanks zijn van 50 ton. met de vuurkracht van een heel battaljon tanks. het speelt zich ook in de nabije toekomst af dus nee die dingen bewegen niet snel, en jetpacks zul je ook niet zien. dit is juist realisme, en dat is waarom mechassault dus geen mechgame is, omdat die mechs niet realistisch over komen.
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ze hebben het zeker "realistisch" willen maken ofzow, want het lopen is echt tergend langzaam. Liep een keer de verkeerde kant op, moest ik helemaal weer de andere kant op. Normaal is dat geen probleem, maar hier kan je je lunchpakketje erbij pakken. En dat schieten in 3rd person is echt zo waardeloos + dat het schieten zelf ook niet lekker werkt. Enkel het schieten in 1st person ging nog wel aardig. Toen ik de demo startte kreeg je een cool filmpje, zag er veelbelovend uit, maar de demo valt dan vies tegen. Ik heb hem iig direct van mn harde schijf afgegooid :)
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een mooi spel, maar het speelt niet soepel.
    Vind ik dan.
     
  15. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    klik
    IGNs playtest met japanse versie van chromehounds.
    ze zeggen ook duidelijk aan het einde dat als je niet van langzamere games houdt, je chromehounds maar beter kan laten liggen.
    maar na de comments van Fardo weet ik wel zeker dat ik deze game koop.

    en nog iets, zou ik bij iemand in de clan kunnen voor die persistent war wanneer de game uit is?
     
  16. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het opzich best aardig en leuk om te spelen.
    Wel traag inderdaad.

    Waar ik mij vooral aan stoorde was het gebrek aan coordinatie, je kon alleen die kaart erbij pakken. Maar je hebt verdomme een radar in de gewone view zitten, waarom kunnen ze daar niet een nav.point in maken?

    Maar ja... Ik vind het net niet leuk genoeg. Het gaat volgens mij ook te langzaam voor een goede online gameplay. Het is nu gewoon belangrijk wie, wie het eerste ziet. Je raakt de vijand toch wel, want tijd om weg te lopen heb je niet, dan zijn die raketten er al...
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb zelf de Demo niet dus weet niet precies hoe het in elkaar zit, maar als jullie hier allemaal zeuren over langzaam lopende Mechs dan vergeten jullie iets! :eek:

    Je hebt verschillende manieren om je Mech voort te bewegen, één daarvan is 4-poten, en dat is langzaam. Maar je hebt ook 2 poten die weer sneller gaan, hier volgt een lijstje:

    4-Poten
    2-Poten
    Runsbanden
    4-Wielen
    Hovercraft

    Dus je kan wel snel, maar dan heb je minder sterke wapens. Daar draait het in dit spel onder andere om, zelfs een Mech in elkaar zetten. :)
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen de HOUNDS zijn langzaam maar heel het spel.
    Je kan maar bar weinig met die HOUNDS verder... jammer.
    Of het is in het uiteindelijke spel anders. Maar ik heb geen zin om me er nu in te verdiepen aangezien het spel mij toch niet raakt.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik weet dat ze Hounds heten, maar 't zijn nog altijd Mechs hoor! 8)

    En wat bedoel je met,
    ?
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Komt mede doordat het een DEMO is, in de volledige versie heb je nog radars die je op de de hound kan plaatsen.

    En het lopen met de mech is idd traag maar dat komt omdat het gewoon standaard mech's zijn. Later in het spel krijg je betere onderdelen die weer sneller zijn of juist meer armor hebben. De snellere Hounds zullen wielen of rupsbanden hebben maar gaat weer ten koste van de stabiliteit. De 2potige met de knieen naar achter zijn goed tegen de knockback van een sniper rifle, als je teveel guns op je mech monteerd en je schiet ze allemaal tegelijk af dan pleurd je mech achterover. Ik vond de demo ook niet super maar ik denk dat de volledige versie wel heel tof is.
     

Deel Deze Pagina