1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chronicles of Riddick

Discussie in 'Algemeen' gestart door ghost14, 23 mei 2004.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    dit is het toppunt van overdrijven

2. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm... ok? :confused:

Het blijft mijn mening natuurlijk, net zoals jij het overdreven vindt. Toch vind ik het raar, want er zijn stukken in het spel, waarin de 'randen' van de playermodels ZOVEEL kartels vertonen en zelfs lichtjes trillen.... en 5 seconden later kom je dichterbij met de camera en is alles weer scherp.

Ik heb toch echt wel goede ogen hoor... :{

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Dan nog worden de graphics niet ineens superslecht imo..ik zie ook wel dat het er niet altijd even scherp uitziet maar superslecht??

voorbeeld van superslechte xbox graphics

4. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :p Juistem.

Dat zijn nou slechte grafics.

Hey foutje kan voorkomen zeg ik.

Nothing is perfect! Remember that _0/

5. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee maar ik snap wel wat hij bedoelt mij ishet ook opgevallen dat soms veel kartels optreden vooral in de ingame filmpjes en die zijn dan 3 seconden later wel heel scherp maar ik erger me er niet aan of zo!!! :)

6. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Dat met die kartels heeft waarschijnlijk te maken met hoeveel detail er op beeld te zien is. Ik denk het aantal polygonen of geometrie of misschien als er veel effecten tegelijk worden getoont zoals mist e.d.. Als dat boven een bepaald aantal komt word de resolutie omlaag geschroeft om een redelijke framerate te behouden. Maar das mijn theorie erover. Verder blijft het een leuk sfeervol spel en de gameplay word er zeker nie minder op. Tis wel jammer ja...maar een echte gamer moet ermee kunnen leven vind ik ;).

"All you people are so scared of me.....but it aint me that I worrie about now..." - Pitch Black

7. Havok

Havok Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is erg kort hoorde ik dus ik vind het jammer om hem dan te kopen want er zit geen multiplayer in..maar ja ik zie wel! De screens en de filmpjes zien er in ieder geval wel vet uit. :)

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Mja, ik zit eraan te denken om er ook nog maar op terug te komen, want €55 voor 10 uurtjes lol vind ik toch wel wat aan de erg dure kant.

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat ligt er helemaal aan hoe je speelt.
    Wil je er snel doorheen rushen, dan is het je geld niet waard.
    Hou je ervan om in een game alle geheimen en extra dingen te vinden, is CoR je game.

Iig, voor mij wel.

10. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem staan te spelen bij de lokale gameboer.
    Niet mijn game:)

11. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n game moet je vind ik ook niet effe spelen bij een gameboer, zo'n spel moet je een beetje inkomen. Daarom vind ik het ook raar als ze bijvoorbeeld een spel als SC - Pandora Tomorrow in een gameshop hebben draaien op zo'n kast. Doe er dan een racespel ofzo in. Ook staat het geluid meestal zacht of zelfs uit bij zo'n kast. Ik vind dat je bijna 60 % ofzo van de sfeer dan mist. En CoR is zeker een game die je moet leren spelen, hoe te sluipen en je wapens te gebruiken en hoe iemand te stealthkillen e.d. En de RPG achtige stukken uit de game moet je al helemaal niet "even" op zo'n showkast spelen. Maja...

12. soadrulezzz

soadrulezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit niet gewoon een game waarbij je voor de beste ervaring gewoon moet beginnen met spelen op medium of hard. Of ben ik de enige die dit wel eens doet? Gewoon om het uitspelen de eerste keer moeilijker te maken.

13. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em de eerste keer ook meteen op normal/medium uitgespeeld. Heb Easy niet eens aangeraakt nog. Is het tenminste nog uitdagend en blijft het spannend. Ben nu op Hard begonnen trouwens.
    Ik wil ook graag de dvd Dark Fury hebben, ben benieuwd wat er na Pitch Black gebeurt. En dan daarna naar The Chronicles gaan in de bios :D. Tis voor mij echt een drukke zomer aant worden met Riddick, Doom 3 en alle andere spellen die ik nog moet spelen. En dat met deze hitte...pffffffff
    Wanneer gaat het weer eens lekker hard onweren :p?

14. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dark Fury is ook erg cool, beetje kort though! Echt een meestergame is Riddick, beetje kort jammergenoeg. Wel leuk om nog een keer te spelen met al die cigarette packages.

15. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game wordt lelijk bij de in-game-cutscenes waar hij tegen medegevangen praat, het zijn dan vooral de schaduwen en randen om de characters.

Het spel is gewoon vet, de sfeer is top en er worden verschillende genres succesvol gemixt.

btw kan iemand me helpen
    Ik ben nu in de pit gesprongen/gevallen en nu moet ik zo'n draaiwiel-geval vinden om een poort open te krijgen. Ik heb daar beneden wel een kwartier rondgelopen maar ik kan hem nog niet vinden. Dus kan iemand mij subtiele hint geven?

16. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Geen echt idee:

Dat wiel, ligt precies ONDER waar je het wiel moet gebruiken, die is daar naar beneden gevallen. Daar kom je door naar beneden te gaan en dan naar die poort te lopen. via dezelfde route

17. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je nog niet op ongeveer 2/3 van de game bent, NIET deze spoiler lezen.
    Don't say I didn't warn you...

omfg... rare beesten...
    Dat is gelijk een domper op het spel.
    Ik zat op grotere en beter guards te wachten, krijg je dit...

Ow well, lekker verder gamen, niet zeueren.

18. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Grave:

Ik vind dat de Riddick mythologie stijl juist berust op interessante buitenaardse monsters en dergelijken, daar zijn ze in Pitch Black mee begonnen en dat zetten ze gelukkig door. Ik houd daar erg van!! Plus, je hebt het spel dan binnen een anderhalf uurtje uitgespeeld vanaf dat punt ofzo, dus lang heb je er geen last van

/Mod Graveheart

Even je spoiler gefixt

/Mod Spanks grafhartje! :p

Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  19. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja, dat wist ik.
    Maar ik verwachte een alien-loze game, waarom weet ik niet.
    Maarja, het is niet alsof de game ineens veel slechter word ofzo.
    Heb er erg veel plezier van.

20. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Radioactief-gedoe,mutaties en alienachtige gedrochten vind ik zo cliché

Deel Deze Pagina