wat een spoilers zeg.....maar ik heb gehoord dat ie morgen uitkomt in plaats van volgende week vrijdag,is dit zo????
Hij is al uit! GCshop heeft hem ook al! Hopen dat mijn pre-order nu ook morgen op de mat ligt... _0/ Edit: Graveheart was me voor....
Haha, ik ben zeker geen rusher Dat komt wel overeen met hoe ik Morrowind speelde, geen einde aan te spannen, ik zou 3 uur opgeven voor 1 lullig voorwerp. Maar dan nog, ik zie mij, in alle bescheidenheid, wel als een ervaren speler, en ik weet niet hoeveel extra's CoR bevat, maar ik twijfel er sterk aan of het wel genoeg is om het toch wel forse bedrag te rechtvaardigen.
Tja ik ben ook helemaal geen rusher, maar dit was echt wel redelijk kort voor mij zelfs. Zitten wel veel extra's in. Gave concept arts om te unlocken, filmplaatjes, achtergronden, dat is wel vet. Ook 48 pagina's van het originele script van het boek of script van Butcher's bay, is heel erg stoer om te lezen.
Hij is nu gewoon te krijgen hoor? Anderen op minder legale manieren I guess. Maar die worden dan ook geboycot. Je kunt hem nu al in de winkel kopen. Ik had 'm vorige week van de uitgever, in twee avondjes uitgespeeld.
Is dit spel ook te volgen als je de film niet gezien hebt ? En met watvoor spel kan je het een beetje vergelijken ?
ja hoor, is los staand verhaal etc. speelt zich af voor beide films geloof ik? vergelijkbaar met uhm, doom 3? halo, splinter cell
Sluit aleen niet goed aan op de films... het einde bijvoorbeeld komt niet overeen met het begin van pitch black... dingen die in pitch black worden gezegd...hoe riddick is ontsnapt komt niet overeen met de film...en hoe riddick aan zijn ogen kwam ook niet...
fout...voor pitch black....anders kan meneer Johns je nooit naar de gevangenis brengen he...dies een beetje doodjes in pitch black
Ik heb em al bij Bart Smit, Free Record Shop en meer winkels gezien dus Media Markt zal em dan ook wel hebben toch?