1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chronicles of Riddick

Discussie in 'Algemeen' gestart door ghost14, 23 mei 2004.

  1. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ook maar gekocht vanmiddag. Het is zeker een goed spel. Met je mede-gevangenen praten en opdrachtjes uitvoeren is zeker heel tof. Ik ben nu bij Checkpoint 08 The Pit. Ben ik nu ver of niet? Hopelijk niet, maar omdat het spel niet zo lang is...

    Daar komen trouwens wel vet irritante beesten op je af. Soort van gemuteerde mensen, maar ze blijven maar komen en ze kosten alleen maar ammo. Bovendien raak je ook nog eens verdwaald. Komen er nog andere beesten of blijven deze maar komen? En hoelang duurt dit level ongeveer?
     
  2. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is ff een vreemd stuk al zeg ik het maar je bent er in iedergeval nog lang niet er zijn 34 save pointszo goed als ik het me kan bedenken
     
  3. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is echt een heel gaaf spel. Een van de beste Xbox spellen die ik gespeelt heb. Maar ik heb een klein vraagje. Ik ben nu in the Mines, waar je best veel opdrachtjes moet uitvoeren maar moet dit allemaal in een strak volgorde dus bijv. dat je eerst een gevecht moet doen daarna dat opdrachtje daarna weer een gevecht? Of mag je gewoon zelf de volgorde weten, want ik loop nu een beetje vast...
     
  4. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    het is leuker om zelf de game te spelen en gewoon dingen op je af te laten komen IMO. Als je er ECHT niet meer uitkomt, kun je altijd terecht bij www.gamefaqs.com.

    tip: kijken naar welke missie's je hebt en welke op dat moment uitvoerbaar zijn, helpt je een heel eind :p
     
  5. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit spel lijkt me wel zo verschrikkelijk vet, zijn er al meer mensen die hem hebben en die wellicht hun mening willen geven?

    Ik ga morgen op vakantie, adners had ik hem wel gekocht denk ik
     
  6. Gamedemon

    Gamedemon Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    hijs ook best wel vet...
    maar in 6 uurtjes uit te spelen...tis de vetste huurgame die er is dat wel..
    met kopen zou ik wachten op een prijsverlaging
     
  7. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    zaterdag hem ik hem eindelijk ook,can't wait:9
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem dus gekocht en in anderhalve middag uitgespeeld. Maar het was wel vet! De graphics waren ook erg mooi, maar in de filmpjes zou het iets beter hebben gekund.
     
  9. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel eigenlijk verpest voor mezelf, ik werk in een gamezaak en vrijdag is koopavond en dan een paar uur komt er niemand dus ik ging daar ff spelen nu heb ik het halverwege gespeeld en is mijn savegame verpest door andere mensen en heb ik geen zin om het opnieuw te doen

    maar ik vond het wel een cool spel gave animatie en gevechten
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, ik ben maar overnieuw begonnen, nu op Hard.
    Iets meer uitdaging. :cool:

    Toch had ie wel iets langer gemogen...
     
  11. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het wel een goede mix tussen spellen zoals breakdown en deus ex 2 jammer dat hij niet langer en niet een soort multiplayer als sc pandora tomorrow
     
  12. Havok

    Havok Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een weekje een xbox met Ninja Gaiden en ik wil binnekort een andere spel erbij halen. Dit omdat Ninja Gaiden nogal frusterend kan zijn en dan speel je liever even een andere game. Ik hou zelf wel van FPS dus ik zit te denken om Chronicles of Riddick te halen. Maar tja de game is zo kort, is hij het geld waard of zeggen jullie huur hem gewoon bij je videotheek? :)
     
  13. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hem vandaag eindelijk gekregen en heb al redelijk wat gespeeld, ik moet zeggen dat deze game gewoon weg VET BRUUT is, ik sfeer, de actie, de gameplay, alles valt op z'n plaats. Ik persoonlijk vind ong. 10 uur Riddick niet te weinig voor ut geld, de rest van de game maakt het meer dan goed....
     
  14. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies mijn gedachten. :)

    Ik ben btw nu in die Lower Mines, ze praten nu alsmaar over die creatures. Ik had liever gewoon Guards gehad maarja. Ik weet btw niet waar ik heen moet nu. Ik heb net die tweede railtrack uitgeschakeld en volgens mij moet ik nu ergens naar beneden springen samen met zo'n container maar dan weet ik niet zeker. Moet ik nog maar even uitvogelen.
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    gewoon springen man :).. riddick kan alles ja.. ik vond het zo vet toen je die powerarmor aankreeg, eerst gaat dat ding zo vet tegen je aanlullen enz :p... ook geweldig als die zegt dat je ammo kan besparen door over mensen heen te lopen :+
     
  16. roytool

    roytool Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor trouwens niemand over de slechte configuratie van de controller, waarbij ik dus doel op linkeranaloog: strafe/walk. rechteranaloog: turn/look.
    natuurlijk heb je hier nog variatie op maar niet de set-up van walk/turn en strafe/look.

    ik persoonlijk vind het zeer jammer dat je dat niet kan instellen waarbij een mooi spel aan me voorbij gaat.
    |:-
     
  17. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    dat is toch normaal zo? Dat heeft halo ook, maar daar kun je t ook anders instellen ja.
     
  18. roytool

    roytool Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    bij halo kun je het anders instellen, maar waarom geen vrije instelling van de knoppen bij spellen, lijkt me toch geen probleem, ik ga in ieder geval zo'n spel echt niet kopen, word al helemaal gek van zo'n besturing. Heb het wel geprobeerd om het zo te spelen maar binnen no time vloog mijn controller toch wel een paar keer door de lucht.
     
  19. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben je links dan ofzo? :confused:

    Maar ik ben nou bij die vage beesten. Hoop niet dat het te lang duurt met hun want ik vind dat eigenlijk geen zak aan. :{
     
  20. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja! ik speel het ff en vond wel cool dat je gaurds moest killen en opeens een droid maar toen je in de sewers zaten en allemaal naakte gasten achter je aan kwamen zat ik echt te flippen gelukkig gaan ze snel dood
     

Deel Deze Pagina