1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chronicles of Riddick

Discussie in 'Algemeen' gestart door ghost14, 23 mei 2004.

  1. XeoN

    XeoN Guest

    Fantastische game.
    Jammer dat hij zo kort is, wel klote dat gelaadt heel de tijd; maar dat duurt meestal niet zo lang!
     
  2. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ik hem nog krijg van de mistery gamer!
     
  3. XeoN

    XeoN Guest

    Hhaha, Unrealisst, probeer je hetzelfde te doen als rikkel3-)
    Ik zie je straks wel op Live, gaan we hem zoeken;)
     
  4. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in checkpoint 25....ik heb de rails voor 100% weer actief en nu moet ik weer met de cell meeliften naar de minor core,alleen mijn cell ligt nu op zijn kant ofzo(volgens mij door een explosie)....in ieder geval ik kom niet verder....HELP
     
  5. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?????
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hier al even gezocht?
     
  7. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx:D
     
  8. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Even deze thread omhoog gehaald..

    Heb de game sinds gisteren (2e hands, mooi prijsje) en moet zeggen dan het een hele vette game is! Sfeer wordt heel goed neergezet en het speelt lekker.

    Wat ik wel vreemd vind is dat de ingame cutscenes nogal onscherp lijken, vooral in het begin (bijv. als je in die droom voor butchers bay staat). Is dit iets wat jullie ook is opgevallen?
     
  9. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat idee had ik inderdaad ook een beetje, ze lijken idd een beetje onscherp.

    Verder vind ik dit echt een topgame, ik heb in tijden niet meer het gevoel gehad bij een game dat ik toch nog ff een checkpoint verder wilde, en nog een checkpoint, en nog een checkpoint, en nog een checkpoint. Als ik eenmaal begin kan er maar moeilijk mee stoppen. Echt een topgame _O_
     
  10. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, tell me about it! Zit nu ongelofelijk brak op me werk omdat ik vannacht niet kon stoppen met spelen :+

    Jammer van die cutscenes dan, gelukkig ziet de rest er heel gelikt uit! Xbox maakt trouwens flink wat geluid tijdens het spelen, DVD drive lijkt wel overtoeren te maken
     
  11. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal heus al ergens besproken zijn, maar heeft CoR ook een leuke multiplayer-mogelijkheid? Dus bijv. Cooperative-play of tegen elkaar?
     
  12. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, alleen singleplayer!
     
  13. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem net gehuurd & ziet er tof uit.
    Alleen snap ik iets niet: je begint precies in butchers bay, maar dan moet je er toch weer naartoe?
    En de graphics zijn wel goed maar ook niet ZOOO extreem goed als ik dacht.
    De schaduw van jezelf is trouwens soms wel niet realistisch.
     
  14. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    ey niet te waneb mod he :p
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet uit Butcher Bay ontsnappen ;) Vandaar dat je er begint =P
     
  16. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja weet ik wel maar eerst begin je buiten de ingang en ga je in dat gat in de grond. Dan vecht je wat & plots ga je naar een wit licht en dan arriveer je nogmaals op die zelfde plek.

    Kzit nu in die pit en rarara ik moet tegen aliens vechte, origineel...:mad:
    Waarom toch altijd die stomme aliens. Ik ken niemand die daarvan houdt!
    Robotten ok, maar van die stomme mutanten:mad:
     
  17. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    OOH...de eerste keer dat je op Butcher Bay aankomt is een droom, had je dat niet door dan? Dat het licht word om je heen en je een stem je hoort roepen is de oudste "wakker worden van een droom" truc die er is :p. Die droom dient als training, als je wakker word en echt op Butcher's Bay aankomt begint het pas. In die droom kan je Johns killen.., iets wat Riddick maar al te graag wil doen op dat moment, maar dromen zijn bedrog (Tot Pitch Black dan ;)). En die monsters komen maar in 1 stukje voor, voor de rest zijn het alleen robots en mensen waar tegen je vecht, ik vond het wel een leuke afwisseling tussendoor. En Het Riddick Universum draait ook gedeeltelijk om aliens, zeker bij Pitch Black waar het het hoofdthema is van de film.
     
  18. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Dacht al dat het een soort droom was, maar ik vond het vreemd dat het precies er zo uitzag als het werkelijk is.
    Of is Riddick daar al es geweest?
    Zit nu daar waar je bovenop een lift begint & het is nu nog tamelijk moeilijke stukje zonder wapens...
    Zal vanavond wel trug verder doen.
    Ps: zit ik nu al over de helft?
     
  19. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Ehm, weet niet precies waar je bent, maar de game heeft iets van 35 main checkpoints in totaal, je kunt zien in welke jij bezig bent door gewoon even bij checkpoints te kijken als je wilt laden, ben je nog niet bij 18 dan ben je nog niet over de helft :p
     
  20. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    de game heeft 36 checkpoints....ik heb hem zojuist net eindelijk uitgespeeld:D
     

Deel Deze Pagina