1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chronicles of Riddick

Discussie in 'Algemeen' gestart door ghost14, 23 mei 2004.

  1. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    omg, 5 keer achter elkaar
     
  2. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    omdat het maar niet kwam klikte ik steeds nog eens
     
  3. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    maar 5 x? beetje ongeduldig maar ontopic deus ex was een shooter met rpg elementen een echte rpg zoals final fantasy 8 dee ik een tijdje mee en grandia 2 ook, daar ben je minstens 1 of 2 weken mee bezig en als je hem nog een speelt betekent dat lekker veel replay value
     
  4. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb deze game zojuist uitgespeelt wel echt heel vet..weet iemand of er nog contentdownload komt?
     
  5. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, komt er niet. Is ook niet aangegeven op het hoesje, hijs alleen Live Aware. Dus nieuwe content komt er niet op de xbox. Wel zijn ze al bezig aan een vervolg (Die waarschijnlijk weer voor de volgende Riddick film afspeeld of nog een flashback in het verleden van Riddick, we zien wel), dus toch wel iets om naar uit te kijken. Maarja, nog nix officieel dus gewoon wachten en misschien krijgen we dit jaar wel een bevestiging. Ik heb zelf nu ook de Developer's Cut versie op de pc van Riddick. Die game ziet er dan echt wowie uit. En als algehele game ervaring veel beter dan Doom 3.

    We want more Riddick!
     
  6. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet zo,n kenner maar wat is nou Live aware? Wat doet dat en wat heb je eraan?
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Friendlist heb je bij aware, meer niet volgens mij
     
  8. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    oh oke, dat je kan zien of je maatjes er zijn.
    thanks
     
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    En je friends kunnen zien dat jij online bent, en ze kunnen je inviten.
     
  10. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaah, hoe kun je ook alweer rollen (als je een wapen bezit) ? Staat niet in het boekje maar wordt in het eerste level wel vermeld. Ben het vergeten en
    krijg het niet voor elkaar. Je moet in stealth mode verkeren is het enigste wat ik weet. En dat Eye glitching als je de rechter thumbstick indrukt...wanneer gebruik je dat want voorlopig doet riddick nix als ik dit probeer.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  11. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    rollen?

    Rollen in CoR? Das nieuw voor mij :confused:

    En wat betreft "eyeshine". Heb je dan al die behandeling voor je ogen gehad? Want eyeshine heb je niet al aan het begin van de game namelijk ;). Pas als je je eerste ontsnapping hebt gedaan.
     
  12. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, nog geen oogbehandeling gehad O-) . En idd rollen, dat wordt in het eerste level uitgelegd.
     
  13. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel dat je om hoekjes kan kijken met een knop ingedrukt, maar rollen heb ik nog nooit gedaan in CoR. Kan me daar van ook nix herrinneren in het eerste level als "Press F1 for Help" dingetje. Iemand die dit wel is tegengekomen? Ik ga vanavond wel effe kijken in dat eerste level...
     
  14. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij weet ik het al. Als je in stealth mode om een hoekje kijkt en dan de rechter trigger indrukt dan doe je volgens mij een rol alleen heb je dat zelf niet door ivm first person view. Maar check maar effe...je krijgt die helptext
    in de gang net voordat je je eerste bewaker moet elimineren.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb nu Chronicles Of Riddick op de pc, alleen damn hij loopt niet goed :mad:
    in de handleiding staat dat hij wel voor mijn systeem eisen is, oftewel me pc moet het aankunnen. Heb een P4 2.4ghz op een G-Force 440mx kaart, ik snap best dat die kaart het spel niet op de hoogste stand kan spelen, maar dat ie zoooo ontiegelijk schokkerig gaat snap ik echt niet. Zou dat komen omdat me HD (60gig) tot 57gig vol zit? of weet iemand waar dat aan kan liggen. Heb natuurlijk ook de nieuwe Directx 9.0c dus daar kan het ook niet aanliggen.

    alvast bedankt.
     
  16. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Je videokaart is de grootste boosdoener ben ik bang, Riddick is een vrij zware game, en met een G-Force 440mx kaart vind ik het knap dat ie het uberhaupt doet.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    ghehe ja hij doet het wel maar echt te erg schrokkerig, naja dan word het toch echt tijd voor een nieuwe videokaart alleen jammer dat die dingen weer zo duur zijn. Maar goed bedankt. :)
     
  18. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, weet iemand die het spel al uitgespeeld heeft hoeveel chekpoints er ongeveer zijn, want ik wil weten hoever ik al ben. Ik zit nu op de 18.
     
  19. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    waar ben je?....is misschien dan makkelijker om te beantwoorden.
     
  20. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in die tower 17 of zoiets waar je steeds met van die gasten moet vechten
     

Deel Deze Pagina