1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chronicles of Riddick

Discussie in 'Algemeen' gestart door ghost14, 23 mei 2004.

  1. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    :D :mad: _0/ :'-( 8) O-) :{ :eek: }:] :confused: :+ :cool: :) _O_ ;) :9 :p *) Ik ben in die tower 17 of zoiets waar je steeds met van die gasten moet vechten
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Doe ff irritant met die *** smiley's....Trouwens ik wou dit spelletje gaan kopen, maar ik kreeg van m'n kameraadje tehoren dat je dit spel in minstens 5 uur kan uitspelen. Is dit zo? Hoe lang hebben jullie der over gedaan?
     
  3. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt 36 checkpoints. En ik speelde hem in 12 uur ongeveer uit. Maar ik deed rustig aan.
     
  4. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm nog steeds ni uitgespeeld, maar je bent er denk ik wel langer dan 5 uur mee bezig.
     
  5. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik heb de Game Zaterdag. :D
    Dus vanaf dien zien jullie mij vaker in deze Thread. ;)
    Moest er ff uit..8)
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh wat was en is deze game vet zeg. Echt een leuk en goed verhaal, mooie graphics. 1 van de beste shooters die ik gespeeld heb. Van de shooters op de PC en xbox.
     
  7. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij dat je eerst op zo'n computer moet drukken om celdeuren open te maken.
    En daarna krijg ik van zo'n gevangenen een bom en dan begint er een nieuwe missie. na dat je de bom krijgt komt er uit iedere deur 1 bewaker die jou helemaal lek schiet. Nadat je die vermoord hebt kun je nergens meer heen. En in de mission journey staat iets heel vaags. Wie helpt mij?
     
  8. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je een hint geven:

    De weg die je moet volgen is er eentje die diep gaat.

    Veel succes ;)
     
  9. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, maar zoiets vaags staat ook in je missie journey dus daar heb ik niks aan.
    kun je alstjublieft gewoon echt zeggen wat ik moet doen want ik wil het zo snel mogelijk uitgespeeld hebben, ik kan het namelijk binnen 7 dagen nog tegen een ander spel inruilen.
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Kun jij dan je vraag ook even verduidelijken. Bijv in welk level je zit.
     
  11. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit in checkpoint 24 en dan krijg je van zo'n gevangene ik weet niet hoe die heet een bom. En daarna staat er in beeld new mission en in je mission journey staat iets van dat je in een cel naar beneden moet ofzo of iets met een lift ofzo maar alle deuren zijn dan gesloten dus ik kan nergens heen.
    je zit dan op een paar van die platen en naast je is een afgrond waar de hele tijd van die grote dozen langskomen.
     
  12. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, er komen de hele tijd dozen langs aan een grijparm die naar beneden toe worden gebracht..... begint er nu een belletje te rinkelen? O-) .
     
  13. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    NIET ECHT NEE, zeg het nou maar gewoon!!!!!!!!!!!
     
  14. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dat level waar je een of ander geel pistool die elektrische schooken geeft hebt. Of niet?

    Edit: misschien dat je het hier kunt vinden.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2005
  15. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, dat pistool kon je kopen bij zo'n man die bij de lift stond. Ik heb hem daarna met dat zelfde geweer geschokt en toen kei hard neergemept. Lekker voor m
    Maar kun je dan ook mijn vraag beantwoorden? xboxmod?????
     
  16. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    OK OK, je moet op dat krat springen als ie naar beneden gaat, je lift dus mee met dat krat naar beneden. Was dat nou zo moeilijk om te raden?
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Begint er nou nog geen belletje te rinken |:-
    Er is aan de zijkant een lift die naar beneden en naar boven gaat. Dan ga je op zon ding staan en dan wordt je naar beneden gebracht......als er nou geen belletje klinkt weet ik het ook niet.

    Edit: metzman was weer eens eerder
     
  18. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, dank je wel. hier heb ik de hele dag op gewacht, nou ga ik ff spelen doeegg
     
  19. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kon toch ook wel ff verder kijken dan je neus "breedt" is. :+
     
  20. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina