1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chronicles of Riddick

Discussie in 'Algemeen' gestart door ghost14, 23 mei 2004.

  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ók, en nu mij helpen *) omdat niemand dat in het help thread doet. Als je in een put valt dan moet je weg in een bepaalde tijd en komen er allemaal zombies?? achter je aan. Na een tijdje vind je een deurdraai kruk :9 maar waar is die deur :confused: .
     
  2. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    De deurkruk vind je idd onder, de deur zelf is boven. Kan nie psies uitleggen waar, tis nogal een doolhof, maar je moet ergens boven zijn, het zijn van die trailes en daar naast steekt zo'n stukje uit waar die kruk op moet.
     
  3. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij checkpoint 30 waar je een gigantische robot moet verslaan. Ik heb bijna al mijn kogels opgemaakt en nog gebeurd er niks met dat ding. Ik snap er helemaal niks van. Weet iemand hoe ik die robot kan verslaan?
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarboven heb je allemaal tonnetjes met explosieven die moet je raken boven die robot, dan gaat de robot vanzelf verrot
     
  5. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij die deur zit dacht ik ook een flair (zon lichtgevend ding) om het wat makkelijker te maken
     
  6. Papefighter

    Papefighter Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nou eindelijk bij checkpoint 36 maar ik kan niet verder. Ik ben net uit die robot gestapt. Druk ik op die knop om een deur open te maken. Komt er weer zo'n gigantische robot naar buiten. Dus ik word helemaal overhoop geknald. Wie weet hoe ik hier verder moet. Graag zo snel mogelijk antwoorden.
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon snel door de deur gaan. En dan op zon doos gaan staan, waardoor die kleine robotten je niet kunnen raken.
     

Deel Deze Pagina