Deze ga ik denk ik wel halen.... Jammer dat er geen MP is maar dat maakt niet super veel uit.... hij komt toch 20 AUg ofzoiets.. daar in die buurt....
gister was ook hij bij gamekings en ik vond hem eg vet uitzien ze zeiden ook : de beste game van een film OOIT!! en dat was te zien, bes vet gedaan
ik ben nu bij checkpoint 17, kheb dus al die blote wezens gehad, komen er nog meer enge wezens? want daar heb ik een hekel aan. vet spel!
Waarom komt dit spel zo achterlijk laat uit in Europa (in vergelijking met de release VS, natuurlijk)? Gisteren op Gamekings gezien, zag er een stuk aardiger uit dan ik het verwacht. Jammer van het ontbreken van een multiplayer functie, maar lijkt het kopen waard.
Discusseren om de mening van een ander gaat moeilijk. Argumenten opnoemen waarom jij dat vind gaat misschien al beter, misschien moet je dat eens proberen.. "naabje"? :{
Even een vraagje voor diegene die hem al gespeeld/uitgespeeld hebben. Ik ben van plan dit spel te kopen, maar ook van plan om de film Pitch Black te bekijken. Moet je het spel eerst spelen of moet je de film eerst zien voor het verhaal, of maakt het niets uit?
Het is niet zo dat het móet. Het is denk ik wel leuker om de film gezien te hebben, maar ook als je hem niet gezien hebt snap je het verhaal waarschijnlijk wel. Het wordt nl. ook een beetje uitgelegd in het spel.
Ik heb het spel nu wat langer gespeeld, en heb me verbaasd, wat een fantastisch spel. De grafics zijjn fantasitsch, en de zweer..... wauw, wat een aanrader