1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chronicles of Riddick

Discussie in 'Algemeen' gestart door ghost14, 23 mei 2004.

  1. DARK_OVERLORD

    DARK_OVERLORD Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Chronicles of Riddick is echt awsome!

    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2004
  2. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word gek,ik kan niet meer wachten:9
     
  3. Turismo

    Turismo Christie!

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt een cool spel met hele goede graphics.

    Ik heb de film niet gezien, maar van wat ik heb begrepen van vrienden kan je toch beter eerst de film zien, zo snap je ook waarom die nightvision in zijn ogen heeft geimplanteert en die monsters die er zijn.
     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat ik dit spel weer eens ga kopen. Ik heb al een hele tijd geen nieuw spel meer gekocht.
     
  5. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje... ik heb dit spel ook onlangs gespeeld en na alle verhalen over de graphics vond ik deze toch niet overal even 'netjes'. Is dit raar? :confused:

    Ik heb een half uurtje gespeeld ofzo... dus nog niet alles gezien. De lichteffecten en modellen van karakters was top, alleen waren de graphics niet echt 'strak'... Iets teveel kartels zeg maar. :eek: Ik heb een vrij nieuwe Sony breedbeeld televisie met platte beeldbuis en 100Hz, plus aansluiting via RGB-scart... dus ik denk niet dat het daar aan ligt.
     
  6. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb het spel sinds vrijdag. Vandaag voor het eerst kunnen spelen. Graphics zijn zeer mooi. Soms is het een beetje onduidelijk wat je moet doen en controls zijn ook ff wennen. Maar vind het een zeer mooi spel. Geen super topper maar leuk om te hebben :9.
     
  7. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    @ kingnbajam. Het ligt waarschijnlijk wel aan je tv. Hoe groter het beeld hoe slechter de kwaliteit wordt. Op een kleiner scherm ziet het er stukken beter uit.
     
  8. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    ....en dan ben je vergeten om de fantstische sfeer nog te noemen. Damn...dat is echt geweldig! _O_
     
  9. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    en wij die geen import xbox hebben nog 5 weken wachten op het spel:mad:
     
  10. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Troost je. Ik heb hem ook nog niet maar wel gezien bij een vriend met een import Xbox. Niet lang gedaan (daarna weer CS spelen :p )maar de sfeer maakte naast de graphics diepe indruk op me. :9
     
  11. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ai... dat is best balen dan! :'-( Ik heb een 71cm beeldbuis, is toch niet ZO groot? :confused: Shit man... gamen op een mooie breedbeeldtelevisie is juist zo tof, dan komen die games het best tot hun recht eigenlijk...


    zucht...
     
  12. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kan wel proberen verder weg te gaan zitten van je tv. Dat helpt ook wel. Gamen op een widescreen is inderdaad het beste wat er is maar jammer dan alles ook groter wordt dus ook de kartels en de pixels...
     
  13. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu weer wat verder, vind het nog steeds wel leuk. Ik vindt dat het schieten in ''tofheid'' er wel bovenuitsteekt, ik ben nu weer gevangene, en mag dus geen wapens hebben. Ik snap niet helemaal wat ik moet doen, en vindt dat weerloos rondlopen maar niks.
    snel weer verder en hopen dat we weer gaan schieten
     
  14. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Gcshop here i come....Again:9

    Was bij Gamekings aflevering 9, en het zag er gewoon vet uit.
    Zekerz dat ik deze game ga halen. 8)
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2004
  15. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou jah, niet helemaal weerloos ;) De nodige boksbeugels, schroevendraaiers etc. komen ook van pas }:]
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Chronicles of Riddick komt met de kerst nu ook op de PS2.Beetje jammer dat een van de betere xbox shooters niet "xbox only" blijft


    edit// Bron
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Waaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrroooooooooommmmmmmm

    Kan niks exclusief blijven voor die kolere xbox!!!!! :'-( ;) _0/
     
  18. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Het probleem bij Sony is:
    1 ze hebben geld
    2 ze hebben kennis
    en 3: ze hebben geen goede system specs (PS2) }:] }:] }:]

    dus maakt het mij niet uit, alle games die op xbox en ps2 uitzijn zien er beter uit en spelen beter op xbox

    }:]
     
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik snap niet dat Microsoft niet wat beter z'n best doet om de goede spellen (naast hun eigen spellen) exclusief te behouden. Er zal vast wel een reden voor zijn. Sony heeft vast en zeker weer met geld gesmeten (denk ik dan).
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    maar je moet ook aan de developer denken.er zijn gewoon veel meer PS2's verkocht dan xboxen.Dus het spel zal vermoedelijk ook beter verkopen op de PS2.Dus zo verdient een developer/publisher eel meer aan een game
     

Deel Deze Pagina