1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chronicles of Riddick

Discussie in 'Algemeen' gestart door ghost14, 23 mei 2004.

  1. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Hier ben ik het helaas 100% mee eens, geld doet veel, helaas.... |:-
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Daarom moet Microsoft ook veel geld op tafel leggen om het bedrag dat de developer mis zal lopen te compenseren (zo zie ik het iig). Dat heeft Microsoft er blijkbaar niet voor over. Ten minste, in dit geval niet.
     
  3. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    bron?
     
  4. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik dan denk.De PS2 heeft grafisch geen kloot te bieden, behalve de filmpjes in de game maar dat is met iedere dvd speler af te draaien.
    Maar als je de games zien van PS2 gaat het nergens over.
    :cool:
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Stond op de andere pagina.

    Klik.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    kan me het van Mircosoft wel voorstellen.Dit is geen game waarvoor je een xbox koopt.en als iemand een xbox en een ps2 heeft dan kiest 95% wel voor de xbox versie omdat hij eerder uit is en grafisch beter is.
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ben het deels met je eens.

    De game is in Amerika een stuk populairder (heb ik het gevoel), gooi er een goede reclame campagne tegen aan (met een reclame met redelijk wat ingame beelden) en je komt al een heel eind. In een aantal reviews werd volgens mij gewoon letterlijk gezegd dat ze zeker vonden dat CoR het kopen van een Xbox waar zou zijn.

    Europa is een ander verhaal, hier is het veel minder bekend. Dat zou je kunnen oplossen met een reclame-blitz. Maar als je die game opeens een keer op tv ziet zal je niet zo snel direct een Xbox er voor kopen.

    Dus ja, hier zou het niet echt een succes geweest zijn denk ik.. ten minste het spel zal wel goed verkopen, maar ik denk niet dat de Xbox zelf er beter zou door gaan verkopen. In Amerika is hij al uit (voor het bericht dat hij naar PS2 zou gaan), dus misschien is het nog wel redelijk goed uitgepakt voor MS ook.

    Toch vind ik dat MS veel meer titels exclusief moet maken, willen ze nou succesvol worden of niet?
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    het blijkt blijkbaar moeilijk te zijn titels exclusief te houden.Ik denk dat Sony ook niet blij is dat GTA en Pro Evo Soccer ook op de xbox zijn.En nintendo niet dat viewtiful joe op de ps2 komt.

    Als titels echt exclusief willen blijven moeten Mircosoft/Sony/Nintendo de spellen wel zelf gaan maken.
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze game is ook een "sleeping hit" las ik op een buitenlandse site... Natuurlijk erg slim van Sony om er tegen de tijd dat ie op hun console uitkomt (net na Halo2) een flinke campagne voor te maken.
    Jammer dat we dat MS inderdaad niet echt zien doen met hun toppers.
     
  10. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    naja, jullie hebben gelijk, het is idd. jammer
    Zullen we het weer over het spel hebben?
    Ik ben nu net in The Mines, en gvd, waarom mag ik nu niet schieten?!??!? Dat stealth is niks voor mij, controller na de tv gooi frustratie....
    iemand tips?
     
  11. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteravond voor het eerst gespeeld en WOW!!! Echt een supercoole game dit!!!!!! Ik heb voor het eerst sinds tijden weer dat gevoel dat ik een game zoveel mogelijk wil spelen.... supergame!

    Alles is eigenlijk top aan de game... levensduur kan ik nog niks over zeggen natuurlijk :) Alleen wel 1 ding jammer: de graphics zijn echt briljant goed... maar in sommige stukken worden ze echt minder, dan zie je overal kartels, met name om de personages heen... als ze in de verte staan. Dat is jammer, want de modellen van de karakters zijn echt super gedetailleerd en mega scherp.

    Toch is de game echt TOP gewoon, doet zeker niet onder voor het eerste deel van HALO, alhoewel je die games niet echt kunt vergelijken. Kopen die handel!
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Over dat bericht dat Chronicles of Riddick op ps2 zou komen.

    Er staat overigens dat Vin Diesel zich afvraagt waarom er geen ps2 versie is. Volgens de ontwikkelaar zijn er nog geen plannen voor een ps2 versie.
    Maar goed. Ik ben realistisch genoeg om ervanuit te gaan dat hij uiteindelijk toch wel op de ps2 zal uitkomen.
     
  13. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel zal op de PS2 stukken minder worden, omdat de graphics (zwaar high-res textures/models) en het geluid (5.1) simpelweg te geavanceerd zijn voor de PS2.
     
  14. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo kun je ze niet vergelijken? wat is anders?
     
  15. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog nergens bevestigt dat cor op de ps2 uitkomt, alleen onze Vin wil deze game op de ps2 spelen maar dan heeft ie lekker pech!
     
  16. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    is dit spel al uit?=????
     
  17. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    zucht....

    /Mod Niks nuttigs te melden? Dan hoef je ook niet te posten. - XiroKe
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jul 2004
  18. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    je kunt tog antwoord geven, die gast heeft gewoon geen zin om de hele fucking thread door te lezen |:-
     
  19. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1

    ooit van de frontpage gehoord |:-
     
  20. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game heeft iets andere gameplay en een totaal andere feel... meer cinematisch, het voelt alsof je in een film speelt. Erg cool! Je moet het eigenlijk spelen om het verschil te merken. Tuurlijk zijn het allebei shooters, maar de games spelen beiden heel anders.
     

Deel Deze Pagina