Het is ook voor het eerst sinds lange tijd dat ik spanning voel als ik dit spel speel in tegenstelling met vele andere games die ik heb gespeeld.
Dat je nooit echt weet wat er gaat gebeuren. Of dat er plotseling een guard opduikt. Ook hoor je het hart van Vin Diesel bonzen als er een guard in de buurt is. Vind het echt een van de mooiste spellen op de Xbox. .
het is inderdaad een heel spannend spel! Beetje afgekeken van Doom 3 ook volgens mij... Ik zal verder niets zeggen over de inhoud ivm spoilers In ieder geval een supercoole game dit... heerlijke singleplayer ervaring.
voor de gene die niet langer kunnen wachten op deze game hij is al te verkrijgen bij www.dvdcrave.com je moet alleen wel in het bezit zijn van een creditcard en verzend kosten zijn maar 2 euro ohh en hij is gewoon pal!!!!! en mods dit is niet bedoeld als reclame want ik heb niets met die lui
man doe niet zo triest, je doe zo iemand denken dat hij een mongool is ofzo, er zijn mensen die wel wat beters te doen hebben dan de hele dag lopen internetten en heel xbw uit hun kop kennen. Echt die wiseguys hier word je sick van
goh... nee ik zat in spanje en had maar een kwartier de tijd maar nu mijn eigen post te zoeken, heb ik heel de thread door moeten lezen (wist ik veel dat ik op de laatste pagina stond ) dus....... _0/
En de game is binnen. Net een klein uurtje zitten spelen. Kopen deze game, serieus. Leg Halo 1 maar even aan de kant, koop deze game en pre-order Halo 2. That's all you're gonna need on your Xbox. (Uiteraard, als je first person games gaaf vind)